Dus iedereen moet het doen zoals jij. Iedereen gaat over een paar jaar emigreren zodat het idd niet handig is om een huis te kopenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen huis gekocht.. bewust! Ik weet dat ik af en toe ergens anders naartoe moet. Dan ga ik toch geen huis kopen? En over een paar jaar ga ik emigreren.
Kijk, iedereen (ja, iedereen) kan flexibel zijn als men wil. En er zijn mogelijkheden om flexibel te zijn.
Het is helaas zo dat heel veel mensen niet flexibel genoeg willen zijn. Sja, dan zit je aan de consequenties vast.
En dan vind ik het raar dat men klaagt. Maar ja, we zijn en blijven Nederlanders; er moet geklaagd worden! Ook al zijn er alternatieven voorhanden (ja, die kunnen op korte termijn vervelend zijn en veel extra werk geven, maar op langere termijn zijn ze prettig).
Maar goed, blijf maar klagen. En blijf maar zeggen dat mijn oplossingen achterlijk zijn. Gelukkig ben ik wel slim genoeg om mijn leven niet door anderen te laten leiden en mijn eigen weg te gaan. En ja, natuurlijk moet ik ook concessies doen (werkende en studerende vriendin), maar de nadelen die dat met zich meebrengt wegen niet op tegen de voordelen die mijn vriendin mij geeft.
Anyway, veel plezier met klagen dat het allemaal zo slecht is![]()
Als jij zo anti-klagen ben, wat doe je dan in KLB, je ergeren aan klagers om vervolgens over klagers te klagen? Een oplossing voor jou zou kunnen zijn KLB uit je forum lijst te halen, als we dan toch op die tour gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen huis gekocht.. bewust! Ik weet dat ik af en toe ergens anders naartoe moet. Dan ga ik toch geen huis kopen? En over een paar jaar ga ik emigreren.
Kijk, iedereen (ja, iedereen) kan flexibel zijn als men wil. En er zijn mogelijkheden om flexibel te zijn.
Het is helaas zo dat heel veel mensen niet flexibel genoeg willen zijn. Sja, dan zit je aan de consequenties vast.
En dan vind ik het raar dat men klaagt. Maar ja, we zijn en blijven Nederlanders; er moet geklaagd worden! Ook al zijn er alternatieven voorhanden (ja, die kunnen op korte termijn vervelend zijn en veel extra werk geven, maar op langere termijn zijn ze prettig).
Maar goed, blijf maar klagen. En blijf maar zeggen dat mijn oplossingen achterlijk zijn. Gelukkig ben ik wel slim genoeg om mijn leven niet door anderen te laten leiden en mijn eigen weg te gaan. En ja, natuurlijk moet ik ook concessies doen (werkende en studerende vriendin), maar de nadelen die dat met zich meebrengt wegen niet op tegen de voordelen die mijn vriendin mij geeft.
Kort gezegd ben jij een enigszins laf, zeer kneedbaar mannetje dat zich onder alle omstandigheden aanpast aan de mensen om zich heen, en leggen de mensen op wie je zo afgeeft zich niet zo makkelijk neer bij de omstandigheden, maar proberen zij er iets aan te veranderen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Studeer nu nog, maar als ik ergens zou gaan werken waar vaak file's staan, dan wist ik het wel. Lekker een oud brikje erbij waar je mee tussen de file's doorkan, of een motorscooter met flink windscherm. Niet om aan te zien, maar wel praktisch. Gelukkig mn A al gehaaldquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:59 schreef Junglebeast het volgende:
- Motorfiets meer promoten?
Zelfs de binnendoor wegen rond de grote steden slippen helemaal dicht! Mede door ook weer onze vriendelijk vrachtwagenchauffeurs die lekker binnendoor rijden, ophopingen veroorzaken bij rotondes en voor stoplichten lekker langzaam optrekken zodat alleen hij door kan rijden...................quote:
Ben jij spijkerbroek? of familie van?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:58 schreef FredvZ het volgende:
Maarja, in Nederland gaan woongenot boven woon-werkreistijd (we gaan immers wonen waar we het naar ons zin hebben), dus eigenlijk moet niemand zeuren over die files.
In het buitenland hebben spitsheffingen tot nu toe wel geleid tot minder verkeer in de spits. Het lijkt dus wel degelijk zin te hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:58 schreef FredvZ het volgende:
Spitsheffingen hebben geen zin, want iedereen moet toch tussen 8 en 9 op zijn kantoorbaantje zijn..
Bredere snelwegen heeft geen zin, dan verplaats je de files alleen maar naar de afslagen (want de wegen in de dorpen en steden blijven even groot)
Ik roep het al jaren, als we de files willen oplossen moeten gewoon weer in de plaats gaan wonen waar we werken en met de fiets of stads-OV naar het werk gaan.
Maarja, in Nederland gaan woongenot boven woon-werkreistijd (we gaan immers wonen waar we het naar ons zin hebben), dus eigenlijk moet niemand zeuren over die files.
"Hey, er staat alweer 20 kilometer, laat ik binnendoor rijden via 30 stoplichten en er nog langer over doen!"quote:
Zeg nou zelf, wat doe je liever: in een lawaaierige stad wonen met veel criminaliteit of wonen in alle rust? Daarbij, zoals ik al eerder zei, is het niet alleen te verwijten aan de werknemers, maar ook aan de bedrijven zelf die niet mee werken met flexibele werktijden, thuiswerken of gewoon in kleine dorpjes gaan zitten. Nee, ook die zitten liever in de grote stad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:58 schreef FredvZ het volgende:
Spitsheffingen hebben geen zin, want iedereen moet toch tussen 8 en 9 op zijn kantoorbaantje zijn..
Bredere snelwegen heeft geen zin, dan verplaats je de files alleen maar naar de afslagen (want de wegen in de dorpen en steden blijven even groot)
Ik roep het al jaren, als we de files willen oplossen moeten gewoon weer in de plaats gaan wonen waar we werken en met de fiets of stads-OV naar het werk gaan.
70 minuten gedaan over een stuk van normaal 10 minutenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat een gore kut file's, 2 uur doen over een traject van 40 minuten![]()
en het is al de tweede keer deze week![]()
Als je niet kan rijden met regen ga dan lekker in de sahara wonen![]()
kut file's![]()
Ik was vanmorgen ook te laat op mijn werk. Ik reis met het OV. Traject Dordrecht - Rotterdam Blaak.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
wat moeten we anders, in de bus/trein/metro/tram stappen?
Ga dan gewoon fietsenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:05 schreef staticdata het volgende:
70 minuten gedaan over een stuk van normaal 10 minuten
Woongenot gaat idd boven alles, ik werk om te leven, ik leef niet om te werken. Als dat zo was, zou ik wel een luchtbed meeslepen naar m'n werk en hier op kantoor gaan wonen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:58 schreef FredvZ het volgende:
De Brienenoord, daar kun je gewoon overheen fietsen, hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef staticdata het volgende:
dan doe ik er 30 minuten overop zijn minst. en je zit met de brienenoord
i knowquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:46 schreef Kiegie het volgende:
[..]
De Brienenoord, daar kun je gewoon overheen fietsen, hoor.
![]()
Lief doen tegen Camiel. Annemarie, Tineke, Roelf en Karla: daar mag je allemaal op schelden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet je nagaan; al zou ik 2 uur doen over mijn stukkie waar ik nu 35 minuten over doe, DAN NOG BEN IK SNELLER DAN MET HET OPENBAAR VERVOER!![]()
Kut OV!
Kut Files!
Kut Eurlings
Kut A4-verbreding die niet doorgaat
Kut linkse boomknuffelaars![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |