wat is je traject dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat een gore kut file's, 2 uur doen over een traject van 40 minuten![]()
en het is al de tweede keer deze week![]()
Als je niet kan rijden met regen ga dan lekker in de sahara wonen![]()
kut file's![]()
en dan ga je nog extra betalen ook!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
troost je, bekijk het van de positieve kant. Over een half jaar ga je er 3,5 uur over doen. Minister Eurlings says hi!
wat moeten we anders, in de bus/trein/metro/tram stappen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
En zelf maar stug auto blijven rijden he!
Of je nou een keer per week een half uur vertraging hebt of je staat in de file...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
wat moeten we anders, in de bus/trein/metro/tram stappen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef avotar het volgende:
Als je maar vroeg genoeg vertrekt.. heb je nergens last van..
Moet je nagaan; al zou ik 2 uur doen over mijn stukkie waar ik nu 35 minuten over doe, DAN NOG BEN IK SNELLER DAN MET HET OPENBAAR VERVOER!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Of je nou een keer per week een half uur vertraging hebt of je staat in de file...
Onzin....... 5 jaar terug was 7 uurhalf 8 vertrekken nog voldoende. Nu staat er om 7 uur al 150km file......quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef avotar het volgende:
Gelukkig heeft die trein nooit vertraging iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:04 schreef Harmen1984 het volgende:
Beter dat ik vanochtend voor ik wegging nog even op Teletekst keek.
Zwijndrecht -> Rotterdam Blaak in 16 minuten![]()
A16: 22 kilometer file![]()
Deze stoptrein eerlijk gzegd bijna nooitquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:06 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft die trein nooit vertraging iddGa er zelf ook vaak genoeg mee btw.
Die stoptrein zit altijd rammend vol, wordt steeds erger lijkt tquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:07 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Deze stoptrein eerlijk gzegd bijna nooitSoms 5 of 10 minuten ofzo.
Dat liever dan in een opgepropte trein, als sardientjes. Bij het eerste beste weer alarm mag je op het station slapen en dan nog niet eens over de rest van de ergernissen zoals luid pratende, harde muziek draaiende marokkaantjes, frietvretende pipo's en ga zo maar door. Nee, dan toch liever lekker warm (in de winter) of koel (in de zomer) in de auto met een muziekje aan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Of je nou een keer per week een half uur vertraging hebt of je staat in de file...
Ja, leuk, om 4 uur 's ochtends vertrekken, en dan 3 uur voor de deur wachten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef avotar het volgende:
Schaapjes in de file of sardientjes in de trein, maakt weinig uit dus IMO. Ik carpool wel zo veel mogelijk, probleem is gewoon dat je altijd van elkaar afhankelijk blijft, als 1 moet overwerken moet de ander dat ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:04 schreef Basp1 het volgende:
En met zijn allen zitten de schaapjes met 1 persoon in die auto en maar tegen de collegas die 1 dopr verderop wonen klagen dat het zo druk op de weg is en niet op het idee komen dat waneer 25% van nederland zou carpoolen er beduidend minder files zullen zijn.
Het wordt inderdaad steeds drukker ja, misschien is het tijd voor metro-frequentie tussen Dordrecht en Rotterdam.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Die stoptrein zit altijd rammend vol, wordt steeds erger lijkt tIk sta liever een halfuur in de file dan in zo'n sardineblik. Zo'n megafile als vandaag is echt een uitzondering, maar normaal ben ik bijna nog sneller met de auto in het centrum van R'dam (in de spits!) dan met de trein
![]()
Jij kan makkelijk fietsen!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef minkuukel het volgende:
Ik denk maar zo, mijn file word nooit langer dan 36.7 km![]()
of er moet een aardverschuiving plaats vinden.
Heel Nederland aan de motor?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
wat moeten we anders, in de bus/trein/metro/tram stappen?
Het bedrijf waar ik voor werkte zat in Alphen ad Rijn voordat het overgenomen werd en ik naar Hoofddorp moest gaan rijden. Niet echt een kwestie van keuze geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan wonen en/of werken jullie op de verkeerde plaats.
Ik fiets elke ochtend 20 minuten naar m'n werk en 's middags 20 minuten terug
Geen files, geen vertragingen, gezond voor lijf en leden.
Dat vind ik juist van het OV een nadeel. Als je moet overstappen sta je meer stil dan dat je reist.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:16 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds drukker ja, misschien is het tijd voor metro-frequentie tussen Dordrecht en Rotterdam.
Normaal ga ik ook vaak met de auto, maar als het zoals vanochtend al bij de oprit Zwijndrecht muurvast staat, sta ik toch liever een kwartiertje in de trein.![]()
Ik heb gewoon een pesthekel aan stilstaan, ritsen, nog meer stilstaan, rijbaan wisselen.... Daar wordt ik 's ochtend vroeg chagerijnig van![]()
Natuurlijk heb je die keuze wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Het bedrijf waar ik voor werkte zat in Alphen ad Rijn voordat het overgenomen werd en ik naar Hoofddorp moest gaan rijden. Niet echt een kwestie van keuze geweest.
heeeeeeerlijk door de stromende regen fietsenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan wonen en/of werken jullie op de verkeerde plaats.
Ik fiets elke ochtend 20 minuten naar m'n werk en 's middags 20 minuten terug
Geen files, geen vertragingen, gezond voor lijf en leden.
Ik ben ook een uitzondering, ik woon tegenover het station en ik werk vlakbij een station...quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist van het OV een nadeel. Als je moet overstappen sta je meer stil dan dat je reist.
...
Daarvoor hebben ze dan ook regenpakken uitgevonden..quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:26 schreef rival het volgende:
heeeeeeerlijk door de stromende regen fietsen
Ja dan is het inderdaad wel een alternatief.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:26 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik ben ook een uitzondering, ik woon tegenover het station en ik werk vlakbij een station...![]()
Oja, alsof het daaraan ligt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef HansvanOchten het volgende:
Als je niet kan rijden met regen ga dan lekker in de sahara wonen![]()
Heb jij wel eens gehoord van dingen als een huurcontract? Tis maar een klein detail natuurlijk, maar vlak voor de overname had ik een contract getekend waardoor ik minstens een jaar in mijn huidige appartement moet blijven zitten. Niet zo kortzichtig en uit de hoogte doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je die keuze wel.
Alleen wil je er kennelijk niet voor kiezen om richting je werk te verhuizen. Sja, dan moet je de consequenties (file rijden, vertraging met OV) maar accepteren.
LOLquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Heb jij wel eens gehoord van dingen als een huurcontract? Tis maar een klein detail natuurlijk, maar vlak voor de overname had ik een contract getekend waardoor ik minstens een jaar in mijn huidige appartement moet blijven zitten. Niet zo kortzichtig en uit de hoogte doen.
Fout. Wanneer die km-prijs er komt ga je er juist een stuk minder op betalen als gewoon auto rijder.quote:
Ja en velen hebben ook wel eens gehoord van solliciteren om dichter bij werk te vinden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van dingen als een huurcontract? Tis maar een klein detail natuurlijk, maar vlak voor de overname had ik een contract getekend waardoor ik minstens een jaar in mijn huidige appartement moet blijven zitten. Niet zo kortzichtig en uit de hoogte doen.
want de banen liggen hier voor het oprapen in mijn branchequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja en velen hebben ook wel eens gehoord van solliciteren om dichter bij werk te vinden.![]()
alleen betalen we al jaren kilometerheffing in de vorm van brandstofaccijnzen en die hebben nog nooit geholpen in de bestrijding van files.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:39 schreef TNA het volgende:
Misschien dat rekeningrijden kilometerbeprijzing nog wat helpt, het schijnt dat 10% minder auto's op de weg al leidt tot 50% minder files (bron: iemand van Rijkswaterstaat).
Woonplaats TS: Tielquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:46 schreef sararaats het volgende:
neem je ook de ring rond Antwerpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |