wat is je traject dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat een gore kut file's, 2 uur doen over een traject van 40 minuten![]()
en het is al de tweede keer deze week![]()
Als je niet kan rijden met regen ga dan lekker in de sahara wonen![]()
kut file's![]()
en dan ga je nog extra betalen ook!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
troost je, bekijk het van de positieve kant. Over een half jaar ga je er 3,5 uur over doen. Minister Eurlings says hi!
wat moeten we anders, in de bus/trein/metro/tram stappen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
En zelf maar stug auto blijven rijden he!
Of je nou een keer per week een half uur vertraging hebt of je staat in de file...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
wat moeten we anders, in de bus/trein/metro/tram stappen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef avotar het volgende:
Als je maar vroeg genoeg vertrekt.. heb je nergens last van..
Moet je nagaan; al zou ik 2 uur doen over mijn stukkie waar ik nu 35 minuten over doe, DAN NOG BEN IK SNELLER DAN MET HET OPENBAAR VERVOER!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Of je nou een keer per week een half uur vertraging hebt of je staat in de file...
Onzin....... 5 jaar terug was 7 uurhalf 8 vertrekken nog voldoende. Nu staat er om 7 uur al 150km file......quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef avotar het volgende:
Als je maar vroeg genoeg vertrekt.. heb je nergens last van..
Gelukkig heeft die trein nooit vertraging iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:04 schreef Harmen1984 het volgende:
Beter dat ik vanochtend voor ik wegging nog even op Teletekst keek.
Zwijndrecht -> Rotterdam Blaak in 16 minuten![]()
A16: 22 kilometer file![]()
Deze stoptrein eerlijk gzegd bijna nooitquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:06 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft die trein nooit vertraging iddGa er zelf ook vaak genoeg mee btw.
Die stoptrein zit altijd rammend vol, wordt steeds erger lijkt tquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:07 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Deze stoptrein eerlijk gzegd bijna nooitSoms 5 of 10 minuten ofzo.
Dat liever dan in een opgepropte trein, als sardientjes. Bij het eerste beste weer alarm mag je op het station slapen en dan nog niet eens over de rest van de ergernissen zoals luid pratende, harde muziek draaiende marokkaantjes, frietvretende pipo's en ga zo maar door. Nee, dan toch liever lekker warm (in de winter) of koel (in de zomer) in de auto met een muziekje aan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Of je nou een keer per week een half uur vertraging hebt of je staat in de file...
Ja, leuk, om 4 uur 's ochtends vertrekken, en dan 3 uur voor de deur wachten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef avotar het volgende:
Als je maar vroeg genoeg vertrekt.. heb je nergens last van..
Schaapjes in de file of sardientjes in de trein, maakt weinig uit dus IMO. Ik carpool wel zo veel mogelijk, probleem is gewoon dat je altijd van elkaar afhankelijk blijft, als 1 moet overwerken moet de ander dat ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:04 schreef Basp1 het volgende:
En met zijn allen zitten de schaapjes met 1 persoon in die auto en maar tegen de collegas die 1 dopr verderop wonen klagen dat het zo druk op de weg is en niet op het idee komen dat waneer 25% van nederland zou carpoolen er beduidend minder files zullen zijn.
Het wordt inderdaad steeds drukker ja, misschien is het tijd voor metro-frequentie tussen Dordrecht en Rotterdam.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Die stoptrein zit altijd rammend vol, wordt steeds erger lijkt tIk sta liever een halfuur in de file dan in zo'n sardineblik. Zo'n megafile als vandaag is echt een uitzondering, maar normaal ben ik bijna nog sneller met de auto in het centrum van R'dam (in de spits!) dan met de trein
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |