Hey flutselquote:
dat kan je wel zeggen ja...quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Hey flutsel
Al hard aan het werk?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik bibber gewoon nog steeds met mijn polo, vest en ochtendjas![]()
![]()
Heb jij een polo aan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik bibber gewoon nog steeds met mijn polo, vest en ochtendjas![]()
![]()
nee hij zit er nog inquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij een polo aan?![]()
[afbeelding]
Ja, precies die. Mooie kleur toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij een polo aan?![]()
[afbeelding]
Ja jongequote:Op dinsdag 18 september 2007 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, precies die. Mooie kleur toch?
Moeten wel. Gaan doe ik echter niet. Enjoy!quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:49 schreef crossover het volgende:
Ik ga naar m'n college
Lenny moet jij ook nog?
Oke, ik loog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja jonge
Jij bent geen homo dus kan je ook geen roze polo hebben waar je tepels uitsteken
Hee! Nieuw hier?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ken ik jullie niet ergens van?
![]()
![]()
Zo goed als!quote:
quote:
quote:
Heeft iemand in je koffie gezeken?quote:
LE-ZENquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft iemand in je koffie gezeken?![]()
Waar is ie!![]()
Ik heb het druk. Maar het is wel leuk druk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:47 schreef Aarti het volgende:
Hebben jullie er zin in?
ik ben een halfuurtje langer blijven liggen, het lekkerste halfuurtje slaap wat er is
wat ben je aan het doen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het druk. Maar het is wel leuk druk.
Cijferadministratie van studenten bijwerken, verwerken etcetera. Implementatie van een nieuw systeem op de Academie hier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:49 schreef Aarti het volgende:
wat ben je aan het doen dan?
is het daar niet iets te vroeg op de ochtend voor?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cijferadministratie van studenten bijwerken, verwerken etcetera. Implementatie van een nieuw systeem op de Academie hier.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:40 schreef OA het volgende:
[..]
LE-ZEN![]()
Er is vóór de koffie gezeken... dus als ie nu koffie inschenkt, staat ie in de pis te soppen...![]()
Ja, ik ging er ook laat afquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje.....![]()
![]()
..jij bent lekker laat op...
![]()
![]()
ik ben juist bezig een normale ritme te krijgen....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik ging er ook laat af
Hoi..quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:34 schreef sararaats het volgende:
hoi
ik ben eigenlijk veel te vroeg wakker nadat ik om 4u45 in bed kroop
dus sararaats gaat terug slapen. slaapwel !
waarom ga je niet bij de buren zitten dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat kijg je autmatisch als je al 9 maanden thuis zit....![]()
![]()
Dat is ook wel nodig als je een baan hebt jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben juist bezig een normale ritme te krijgen....![]()
![]()
ik doe niet aan "zitten bij de buren"....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom ga je niet bij de buren zitten dan?
Whehehequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom ga je niet bij de buren zitten dan?
precies ja....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig als je een baan hebt ja![]()
ik heb een vrij normaal ritme trouwens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig als je een baan hebt ja![]()
ooh, da's natuurlijk ook goed.. het wordt toch geen thuiswerken hequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik doe niet aan "zitten bij de buren"....![]()
..maar binnenkort mag ik weer lekker aan de slag....
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb een vrij normaal ritme trouwens.
zekers geen thuiswerken....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, da's natuurlijk ook goed.. het wordt toch geen thuiswerken he
Get off your ass and find a job then!quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef sararaats het volgende:
als je werkloos bent kan je alles doen wat je wil alhoewel ik wel heel graag centjes wil verdienen
alles is wel een beetje moeilijk zonder centjes ja...quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef sararaats het volgende:
als je werkloos bent kan je alles doen wat je wil alhoewel ik wel heel graag centjes wil verdienen
check....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Get off your ass and find a job then!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Get off your ass and find a job then!
quote:
aaah, okquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers geen thuiswerken.......wel op kantoor...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |