Was niet echt slim schatquote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef phluphy het volgende:
Ik zat verdorie net te eten...
Stom om te klikken, ik weet het!![]()
Je wilde toch vieze plaatjes?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef phluphy het volgende:
Ik zat verdorie net te eten...
Stom om te klikken, ik weet het!![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zag vieze plaatjes in de TT dus ik dacht ik kom maar weer is kijken..![]()
Ik zei toch al dat het stom was!quote:
Zo zie je maar weer, zoiets wordt prompt afgestraft.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:44 schreef FredvZ het volgende:
Je wilde toch vieze plaatjes?
Overal en nergens?quote:
U roept, wij draaien.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:57 schreef phluphy het volgende:
Zo zie je maar weer, zoiets wordt prompt afgestraft.
Hai.quote:
Hou ons niet langer in spanning! *rent ADHDerig rond*quote:Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef SHERMAN het volgende:
Dan heb ik nog wel een verzoekje...
Hé, een stuiterharry!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning! *rent ADHDerig rond*
Noem maar is een leuke tip over het verhaal wat ik net richting GodLike postte.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning! *rent ADHDerig rond*
Nooit weg geweest hoor..quote:Op woensdag 19 september 2007 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens onder de levenden man!
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hé, een stuiterharry! [afbeelding]
Je bent er met een moker over heen geweest?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Noem maar is een leuke tip over het verhaal wat ik net richting GodLike postte.
HDD vervangen omdat de oude verrot was?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef SHERMAN het volgende:
Nja, hij hangt zonder beschadigingen in het rack.. dus nee, dat is het niet.
Gereboot omdat de swap helemaal door draaide?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef SHERMAN het volgende:
Nope, hardware is in nieuw staat.
Weird iigquote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef SHERMAN het volgende:
Nope, hardware is in nieuw staat.
Geen poortmapping verkeerd/bandwith usage ingesteld (dus xxMbit/Kbit etc)?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:21 schreef SHERMAN het volgende:
Wel een keer gereboot ja, om te kijken of dat het probleem zou verhelpen, server blijft echter traag.
Het stomem is dat zodra je wat lokaal op de server doet (een toepassing starten ofzo) dan is lekker snel.
Tering heeft dat omploegen van je vriendin's groentetuin zo lang gekostquote:
NIC naar de klote?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:21 schreef SHERMAN het volgende:
Wel een keer gereboot ja, om te kijken of dat het probleem zou verhelpen, server blijft echter traag.
Het stomem is dat zodra je wat lokaal op de server doet (een toepassing starten ofzo) dan is lekker snel.
Heb je packet loss als je gaat pingen? (ping -f host werkt goed, scheelt je een hoop tijd en maakt misschien een paar mensen boosquote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
@ Sjowhan - Poortmapping doen we hier niet aan, bandwith ook niet.
@ - WyruHaximus - Het zijn twee NIC's in teaming. Geen foutmeldingen..
Waarom niet een framework als Smartyquote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo het is zo goed als tijd om naar huis te gaan, heb me vandag prima vermaakt met http://manual.cakephp.org/appendix/blog_tutorial en de rest van de manuel. Zeer tof spul
!
Omdat Smarty een template engine is (zie: http://smarty.php.net/ ) en CakePHP een framework isquote:Op woensdag 19 september 2007 15:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom niet een framework als Smarty
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat Smarty een template engine is (zie: http://smarty.php.net/ ) en CakePHP een framework is.
Toch dan wel vreemd dat 't niet lukt, of iig niet lokaalquote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
Staat helaas ook niks in..quote:Op woensdag 19 september 2007 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch dan wel vreemd dat 't niet lukt, of iig niet lokaal.
Eventviewer etc al bekeken denk ik?
staat je avatar op diezelfde webserver ??quote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
staat je avatar op diezelfde webserver ??![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:43 schreef phluphy het volgende:
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=70&t=560705
Niet lullig richting jou bedoelt, maar het is prachtig dat jij een technische vraag van JortK beantwoord.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:46 schreef phluphy het volgende:
Is het iets?Ik heb geen idee hoor, maar ik vind google'n zo leuk.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |