de banden met de schoon familie was normaal hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Als ik het verhaal zo lees zal het ook voor dit incidentje niet direct een warme en vriendschappelijke relatie geweest zijn.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:33 schreef Yoni het volgende:
Ennuh psst Onderbroekenpoep, de laatste keer dat ik keek, was ik nog steeds een meisje
dat dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
als ik er nou een anne geddes achtig iets van had gemaakt dat had het wel geweldig geweest en schattig enz enz? en had het wel gemogen?
Same here... meer zovan: "PS effectje?"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:29 schreef Re het volgende:
een vage distortion met een vage omlijning
Chuckyquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:34 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
oke nieuwe poging.. met foto van EIGEN kiddo deze keer, dus geen boze schoonfamilie
alleen de vraag is er dan.. welke van de 2?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
en zo ziet mijn mannetje er uit zonder bewerking.. ja de sponsbob tandjes zijn van um zelf![]()
http://i23.tinypic.com/25khlrm.jpg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet iemand er wat in?
Wow ik kreeg serieus een rillingquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:34 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
oke nieuwe poging.. met foto van EIGEN kiddo deze keer, dus geen boze schoonfamilie
alleen de vraag is er dan.. welke van de 2?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
en zo ziet mijn mannetje er uit zonder bewerking.. ja de sponsbob tandjes zijn van um zelf![]()
http://i23.tinypic.com/25khlrm.jpg
wow, freaky, vooral dat verhaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik zie een heksenkring, rechtsbovenin, in het licht, tussen die twee boomstammen door. Heel mooi!!
Mijne. Op het kerkhof van Cashel in Connemara, Co. Galway Ierland tref je een verschijning aan op de muur. Vooral als de zon erop staat en er een schaduw verschijnt van het highcross(grafzerk) van een door moord om het leven gebrachte koopman. Sommige zeggen dat zijn vrouw het gedaan heeft, en dat ze spijt heeft....
[ afbeelding ]
ik geloof dat ik dat dan maar doe, want dat zegt vooralsnog iedereenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:46 schreef Sugar het volgende:
1 Chanty! Zou ik doen.![]()
![]()
Zeg, vinden jullie mijn foto niet eng ofzo?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |