Vannacht voor het slapen gaan muziek geluistered op de mp3-speler en als je dan een nieuw nummer zoekt gaat er even een fel-blauw display branden over de hele oppervlakte van de mp3-speler wat zorgt voor bepaalde lichteffecten in het duister van de zolder-kamer, mp3 speler is even groot als een i-pod ongeveer dus er komt genoeg fel-blauw licht vrij. Het schijne plafond met balken krijgt vervoglens bepaalde effecten en als ik dan met de handen boven het display ga dan krijg je ook weer een effect.
Vannacht dus proberen om een foto te maken in het donker, foto-toestel heeft nacht-optie erop zitten dus dan is het even afwachten of het blauwe-schermlicht zorgt voor het juiste effect.
Photo-shop ben ik niet goed in omdat ik me er nooit in verdiept heb, wie weet is het wel eens okey om met dat programma aan de slag te gaan.
Vannacht dus zeker een bepaalde sfeer gecreerd. Kan zijn dat ik voorwerpen ga gebruiken nog zoals een spiegel of wat anders, wie weet een kaars of de wekker met rood-display licht. Of een horloge met display licht. Kijken of het niet over-done gaat zijn natuurlijk. Teveel van het goede is slecht.
Moet wel op tijd zijn voordat de wedstrijd voorbij is.
Wie weet is het een belachelijke foto maar goed, ergens moet je beginnen
![]()
Heb me nooit echt verdiept in fotografie, kan een leuke hobby zijn.