veiligheids/brandalarm...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Feli teigan!
Wat voor alarm?.
Alleen als je zo halfgeil nahijgt met halve oogjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Moet ik even in je gezicht komen niezen?![]()
wtf?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alleen als je zo halfgeil nahijgt met halve oogjes.
Maar natuurlijk, hell je krijgt er zelfs nog wel een hese "hallo" bij als je lief bent!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alleen als je zo halfgeil nahijgt met halve oogjes.
Het is een date.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, hell je krijgt er zelfs nog wel een hese "hallo" bij als je lief bent!![]()
En nu ga ik even vitaminen scoren.
GAAFquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:53 schreef teigan het volgende:
Waarom moeten we daar naar kijken?Werk
Nu alleen nog zien hoe ik ernaast ga afstuderen..
Dibs.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:34 schreef Renesite het volgende:
Verdomme... En ik maar weer denken dat Bob een kerel was...
Ik trap er steeds weer in
Ik vermoede al het eea toen je een date met dr wilde. Leek me al stug als het een persoon met een mannelijk geslachtsdeel wasquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:34 schreef Renesite het volgende:
Verdomme... En ik maar weer denken dat Bob een kerel was...
Ik trap er steeds weer in
dat lijkt mij al erg, laat staan hoe het voor jou moet zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj.
Morgen wiskunde-dag op school
Hele dag. Alleen maar. WISKUNDE!
Omgquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj.
Morgen wiskunde-dag op school
Hele dag. Alleen maar. WISKUNDE!
Ach.quote:
Ja he. 14.gifquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:57 schreef teigan het volgende:
ChipsZak., jij zorgt gewoon voor de mental support, en het in de gaten houden van de tijd en de koffie en en en....
Zo draag je bij aan een succesvol groepsproces
Ik zie het ook al helemaal voor mequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he. 14.gif
Ik heb al besloten dat ik zon beetje semi-meedoe.
Weet je wel, als de reken machine 800 aangeeft, gil ik keihard; JA NATUURRRRLIJK! DAN WORD HET 800 DIT, EN DAN MOET J NATUURLIJK DÁT DOEN. *wijst iets randoms aan* Jaaa!!
En dat is natuurlijk niet goed, maar zo lijkt het alsof j mee doet, maar het alleen telkens fout had![]()
En dan dan! Nouja. Dat dus. Verder typ ik het wel in op de rekenmachine.
Zo doe ik het altijd als ik iets in een project niet snapquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me
Ach joh, met 3 mensen aan de zelfde som werken gaat toch niet. Dan offer jij je wel op om alle antwoorden netjes over te schrijven ofzo voor als je het in moet leveren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo doe ik het altijd als ik iets in een project niet snap
Ik ehb dat heus niet zomaar even verzonnen![]()
Dan ben je wel een verrekte lekker wijf voor een ruige kerel.quote:
HEEJ!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had in projectgroepjes er altijd zo'n hekel aan als iemand niets zat te doen en de rest het liet oplossen....
Niet iedereen is overal even goed in. Kijk als iemand gewoon een lui varken is wat nooit iets doet dan word ik ook kwaad, maar als iemand in een bepaald vak slecht is, is het toch geen probleem om dan even wat meer te doen als jij het toevallig wel kunt?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had in projectgroepjes er altijd zo'n hekel aan als iemand niets zat te doen en de rest het liet oplossen....
Mja, maar die zijn ook irritant.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je ergens niet goed in bent zou je er toch eigenlijk juist meer moeite in moeten steken?
't Was ook niet persoonlijk tegen ChipsZak. of zo hoor, meer een algemene opmerking. Dyscalculie is een goed excuus, dan helpt een extra keertje uitleggen wrs ook niet meer. Maar zo vaak mensen meegemaakt die meteen al riepen: ''Dat kan ik niet!'' en dan maar onderuit zakten.
gefeliciteerd Teiganquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:01 schreef teigan het volgende:
Universiteit, onderwijstaken, dinsdag beginnen, wisselende werkuren, maar eerst 20 uur in de week..
ah! zelfde hier.. mn laatste keer ziek was op de basisschool..quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Irritante kutzooi. Ik ben pv3 nooit ziek en helemaal niet als iedereen het is...![]()
Ach dat is alweer zolang geleden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Beelden Groen/Wit verfen is nu ook weer iets wat niet kan
Die bouwmaterialen in de tuin van Ron Jans vond ik een goeiequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ach dat is alweer zolang geleden.
Maar als je iets verft zorg er dan voor dat het ergens op lijkt.
Dat was inderdaad een ludieke actie. Banners heeft iedereen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die bouwmaterialen in de tuin van Ron Jans vond ik een goeie![]()
Uit zijn fobo:quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geen idee hoe hij er uit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou nog best eens kunnenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij een keer achter de PC en dat je was vergeten dat je naast me zat of zo? En datje ineens schrok dat ik er was?
Best hialrisch ja
maa wel tofquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest ook lachen, vooral omdat ik zo dom ben
Ofnouja, niet ben ofc. Maar dat was iig niet erg slim
![]()
Arme jij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:58 schreef Renesite het volgende:
Ikke zo fietsen fietsen fietsen vandaag.
Ikke "Hey! Mazzel he? Geen regen" roepen naar een collega die vrij was
En ik had het nog niet uitgesproken en WOESJJJJJJJJJJ een dikke regenbui!!
Deze vind ik eigenlijk geiniger:quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn er nog meer mensen die wel moeten lachen om die Landmacht reclame, met die jongen en die banaan?![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=p2XlXoP9IYA
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt verbazingwekkend weinig te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |