abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53312612
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef L.Denninger het volgende:
Tuurlijk bestaat uitgewoond wel !

Als jij een groot stuk ontbijtkoek eet heb je daarna toch ook een uitgelubberde mond de rest van je leven ?
precies
pi_53312639
ik ga maar proberen een wending aan dit topic te geven want dit wordt niks meer zo..

Stel, je hebt een leuk meisje ontmoet en na heel veel geduld en leuke tijd te hebben gehad ben je van bil gegaan met haar. Echter is haar doos nogal groot, wat je nooit eerder hebt meegemaakt. Wat doen de mannen dan? Ik wil het niet hebben over wel of niet sletterig gedrag, of dat ze uitgerekt is door fistfucking.

De vrouwen (sorrie milagro ) hoeven niet te reageren. Natuurlijk zijn jullie verontwaardigd. Jullie dumpen een man met een veel te kleine pik waar jullie niets van voelen niet. Nee nee, het gaat allemaal om de innerlijk, ja toch?
pi_53312676
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
ik ga maar proberen een wending aan dit topic te geven want dit wordt niks meer zo..

Stel, je hebt een leuk meisje ontmoet en na heel veel geduld en leuke tijd te hebben gehad ben je van bil gegaan met haar. Echter is haar doos nogal groot, wat je nooit eerder hebt meegemaakt. Wat doen de mannen dan? Ik wil het niet hebben over wel of niet sletterig gedrag, of dat ze uitgerekt is door fistfucking.

De vrouwen (sorrie milagro ) hoeven niet te reageren. Natuurlijk zijn jullie verontwaardigd. Jullie dumpen een man met een veel te kleine pik waar jullie niets van voelen niet. Nee nee, het gaat allemaal om de innerlijk, ja toch?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53312813
quote:

Maar goed wat je zegt klopt, ze heeft een grote doosch en hoe ze daar aan komt of als ze dan al van haar geboorte heeft oke dat doet er momenteel niet even om.

Het gaan er om dat ze een goeie band hebben, wat voor elkaar voelen, maar dat hij de sex gewoon niet goed/lekker vind en dat is een belangrijke schakel
pi_53312938
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Maar goed wat je zegt klopt, ze heeft een grote doosch en hoe ze daar aan komt of als ze dan al van haar geboorte heeft oke dat doet er momenteel niet even om.

Het gaan er om dat ze een goeie band hebben, wat voor elkaar voelen, maar dat hij de sex gewoon niet goed/lekker vind en dat is een belangrijke schakel
Ok, daar wil ik ook over discussieren

Jongens, wat doen jullie als de sex niet goed is omdat de doos nogal ruim is? Gaan jullie echt over bekkentraining hebben of dumpen jullie haar met een smoes? En de vriendschap dan? Je hebt een band opgebouwd in de tussentijd met haar en alles is goed behalve de sex. Wat dan?

Dames, wat doen jullie als de sex niet goed is omdat de lul nogal klein is? Gaan jullie echt over een voorbinddildo hebben of dumpen jullie hem met een smoes? En de vriendschap dan? Je hebt een band opgebouwd in de tussentijd met hem en alles is goed behalve de sex. Wat dan?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 22:11:02 ]
pi_53313017
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ok, daar wil ik ook over discussieren

Jongens, wat doen jullie als de sex niet goed is omdat de doos nogal ruim is? Gaan jullie echt over bekkentraining hebben of dumpen jullie haar met een smoes? En de vriendschap dan? Je hebt een band opgebouwd in de tussentijd met haar en alles is goed behalve de sex. Wat dan?
Dat is dus precies wat ik bedoel, maar goed iedereen praat hier maar over iets anders
pi_53313064
ik heb de discussiepunt in 2en gedeeld, ik hoop nu op een vruchtbaardere discussie

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 22:15:50 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 22:12:30 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53313144
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel, maar goed iedereen praat hier maar over iets anders
Ja, omdat jij het hebt over 'uitgewoond' zijn. Daarmee strijk je iedereen wel even lekker tegen de haren in. Bovendien vind ik het niet van veel respect getuigen. Wat voor basis heeft die relatie dan?
Maar goed, nu we hebben bepaald dat het niet door veel seks komt maar dat het een gebrek aan compabiliteit is tussen de twee (dame ruim geschapen, jouw vriend ws. kleiner geschapen) kunnen we ons op oplossingen richten. Ik gaf al eerder aan dat er standjes zijn die het e.e.a. wat strakker kunnen laten aanvoelen. En misschien is ze ook te nat? Tussentijds even afdrogen met een doekje?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:14:22 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53313216
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Jij blijft janken over uitgewoond zijn .

Maar goed, als je iemand hebt waar het echt mee klikt zou ik eerst nog andere standjes proberen en oefeningen. Je komt niet zomaar iemand tegen waar het zo geweldig mee klikt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:19:42 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53313405
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Tussentijds even afdrogen met een doekje?
pi_53313538
Ok, voorlopige conclusie: De dames gaan er nog niet op in wat te doen als de o zo leuke vriendje een kleine pik heeft en je er niks van voelt in bed.

Wel geven de dames als advies bepaalde standjes te proberen en zelfs een super vochtabsorberend doekjes om een te natte kut wat droger te krijgen.

Ik wil nog steeds weten wat de dames doen...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 22:23:46 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 22:28:33 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53313758
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
Ok, voorlopige conclusie: De dames gaan er nog niet op in wat te doen als de o zo leuke vriendje een kleine pik heeft en je er niks van voelt in bed.

Wel geven de dames als advies bepaalde standjes te proberen en zelfs een super vochtabsorberend doekjes om een te natte kut wat droger te krijgen.

Ik wil nog steeds weten wat de dames doen...
Tja er valt verder niet zoveel aan te doen. Een boemeltje wordt nooit een Intercity, een Eurotunnel wordt nooit een Coentunnel. Dus als je dan als vrouw echt gevuld wilt worden en iets voelen moet je je heil zoeken in hulpstukken zoals dildo's. Of gaan fisten. Of een andere partner zoeken.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:30:07 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53313809
In mijn post staat toch ík en ík ben heus een vrouw. .
pi_53313839
nou er zijn ook andere dingen waardoor een sex leven goed kan zijn.

ik kom tijdens de penetratie zelf toch al bijna niet klaar dus dat zou me niet veel boeien
als hij daar dan voor zorgte op een andere manier ben ik tevreden
pi_53313970
Alles hangt af van hoe belangrijk je het vindt.

Als je als man een kleintje hebt, en je ziet er een levensdoel in om je meisje de seksuele hemel op aarde te geven, moet je inventief zijn. En bij de meeste mensen is alles binnen proportie, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Als je als vrouw breedgeschapen bent en je vind lekkere seks met alles erop en eraan essentieel voor een 'normale' relatie... Tsja, zoek dan een andere partner he. Maar ga er geen doekjes om winden.
pi_53315628
quote:
Jullie dumpen een man met een veel te kleine pik waar jullie niets van voelen niet.
Been there, done that, kept his t-shirt.
pi_53324712
Als ze mooi is en nog niet uitgewoond, dan, als het goed is, woon jij haar uit binnen een paar dagen
-- Bietjes, bietjes pepernoten, in je keel wordt sate gegoten
  donderdag 20 september 2007 @ 13:02:22 #93
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_53325215
Jezus Christus! Kunnen we TS uit de genenpoel verwijderen alstublieft?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_53326021
hhhhnm, er is ook zoiets als iets teveel ervaring lijkt me :S
ik denk ook niet dat het echt fijn is voor haar...
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
pi_53327346
Een vriendin van mijn nichtje en daar de zus weer van heeft een vriendin die vertelde dat haar ex-vriendje ook een keer zoiets tegen haar verteld over een vriend van hem en daar weer de neef van
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_53331369
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
dan is sexen dus niet prettig ,, dan wordt de relatie minder, sterker nog, zo ver komt het nooit, dat het een echte relatie wordt.... dus het kontakt verwatert binnen no time, of je bent wat resoluter, en je zegt iets als "het ligt echt niet aan jouw kleine pik specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere grote lul"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53332902
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef milagro het volgende:

[..]

dan is sexen dus niet prettig ,, dan wordt de relatie minder, sterker nog, zo ver komt het nooit, dat het een echte relatie wordt.... dus het kontakt verwatert binnen no time, of je bent wat resoluter, en je zegt iets als "het ligt echt niet aan jouw kleine pik specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere grote lul"

Maar andersom kan het dus ook? TS of zijn neef of wie het ook was kan dus ook naar dat meisje stappen en zeggen:"het ligt echt niet aan jouw te ruime kut specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere strakke kut"
pi_53333416
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:47 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Maar andersom kan het dus ook? TS of zijn neef of wie het ook was kan dus ook naar dat meisje stappen en zeggen:"het ligt echt niet aan jouw te ruime kut specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere strakke kut"
ja als je mijn post doodserieus neemt wel.

doe je dat niet, dan kan het nog steeds een deal breaker zijn, maar breng je het wat taktischer, oftewel, je zegt dat je weer terug wil/bent met je ex/je niet toe bent aan een relatie/je overgeplaatst bent naar het buitenland...... kortom je liegt dat het gedrukt staat.

maar als de sex, om wat voor reden dan ook, niet lekker loopt, van meet af aan niet, dan komt het niet eens tot een relatie, dan blijft het bij een paar dates,..... tenzij je bent van eerst maaaaaaaaaaaaaaandenlang hand in hand lopen... dan wordt het ws lastiger want al een echte band opgebouwd... maar voor mij zelf sprekend, ik ga niet wekenlang wachten tot het volgens de nette meisjesnorm mág, en weet dus al snel wat voor vlees ik in de kuip heb, en hij bij mij, dus mocht hij tegenvallen op dat vlak, of ik, dan is het over voor dat het begon.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53335007
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef milagro het volgende:

[..]

ja als je mijn post doodserieus neemt wel.

doe je dat niet, dan kan het nog steeds een deal breaker zijn, maar breng je het wat taktischer, oftewel, je zegt dat je weer terug wil/bent met je ex/je niet toe bent aan een relatie/je overgeplaatst bent naar het buitenland...... kortom je liegt dat het gedrukt staat.

maar als de sex, om wat voor reden dan ook, niet lekker loopt, van meet af aan niet, dan komt het niet eens tot een relatie, dan blijft het bij een paar dates,..... tenzij je bent van eerst maaaaaaaaaaaaaaandenlang hand in hand lopen... dan wordt het ws lastiger want al een echte band opgebouwd... maar voor mij zelf sprekend, ik ga niet wekenlang wachten tot het volgens de nette meisjesnorm mág, en weet dus al snel wat voor vlees ik in de kuip heb, en hij bij mij, dus mocht hij tegenvallen op dat vlak, of ik, dan is het over voor dat het begon.
Ok, je zegt dus dat TS dus maar moet liegen of het gedrukt staat. Nou mannen kunnen niet zo goed liegen als vrouwen. Dus ik denk dat hij maar de klootzak moet uithangen en gewoon haar moet dumpen of wat andere standjes voorstellen die het nauwer laten aanvoelen.
pi_53335351
Dat wordt een bak ijsklontjes naast het bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')