Goede om te onthouden, ik ga ook eens kijken.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:34 schreef Adelante het volgende:
Bij de Bijenkorf issie gedurende de DDD 129 euro en krijg je er een rituals badjas bij twv 69 euro.

iemand enig idee waar je dit ding kan kopen? Nanda verstuurd niet naar het buitenlandquote:Op woensdag 26 september 2007 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Een collega wees mij net op een ander soort wekker...
Dit apparaat gaat rondjes door je kamer heenrijden en herrie maken als je hem niet op tijd uitzet... Dat is toch om te gillen
http://www.nandahome.com/products.clocky.html

4 van 20?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb de lichtintensiteit al flink naar beneden geschroefd (4 van 20) en ik word nog steeds ruim voor de ingestelde tijd (tien minuten) al wakker van het licht.
Dus mijn oordeel is dat je om alleen de lichtintensiteit niet voor de 400 hoeft te kiezen.

ga je zo'n dure wekker kopen voor de geluidjes?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ging mij meer om de geluidjes en de wekker.

Daar heb je best gelijk in ja... De of je nou een 100watt lamp of een 75watt lamp erin hebt zitten, ik denk dat je er wel wakker van wordtquote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef Lienekien het volgende:
Dus mijn oordeel is dat je om alleen de lichtintensiteit niet voor de 400 hoeft te kiezen.

Lijkt me met een bliepbliepwekker hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:55 schreef fr3d het volgende:
leuk zo'n wekker.
Maar wat als je eerder moet opstaan als je partner?
Dan wordt die toch ook wakker als heel de kamer verligt is, dat lijkt me dus niet echt tof als je er
zelf vooropig nog niet uit hoef

Nee daarom heb je wekkers met een een richtbare speaker zo wordt alleen diegene wakker waarop de speaker gericht is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:55 schreef fr3d het volgende:
leuk zo'n wekker.
Maar wat als je eerder moet opstaan als je partner?
Dan wordt die toch ook wakker als heel de kamer verligt is, dat lijkt me dus niet echt tof als je er
zelf vooropig nog niet uit hoef

Het licht springt niet aan, het wordt juist heel geleidelijk feller.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:43 schreef Tutifruti het volgende:
Ik ben bang dat ik al bewust wakker word als het licht eerst aanspringt, maar als je er ontspanneder wakker door wordt is dat natuurlijk wel heerlijk. Ik hou het topic maar in de gaten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |