hier ookquote:Op maandag 17 september 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik hier zit, en hier toch echt plek genoeg is voor twee
wat hij zegt....quote:[..]
Bah
Helder! Was het droog?quote:Op maandag 17 september 2007 23:20 schreef Houniet het volgende:
ik moet de hond nog even uitlaten fritsert![]()
klik maar op het woordje moderator achter mijn naamquote:
Neequote:
Jij wint. Waar is daar, kom ik die kant opquote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
hier ook
ik zit namelijk op mijn bed
Neequote:
dank je!quote:Op maandag 17 september 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
klik maar op het woordje moderator achter mijn naamLeuk verhaaltje Muck
Ga je er nog meer aan toevoegen?
hahaha, daar is Didamquote:Op maandag 17 september 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wint. Waar is daar, kom ik die kant op![]()
Hehe, mooi verhaaltje zal dat worden! Keep us posted!quote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
dank je!
ja, als ik meer tijd/zin/inspiratie heb, schrijf ik er ook wat recente informatie bij
zal ik doenquote:Op maandag 17 september 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi verhaaltje zal dat worden! Keep us posted!
didam is voor mij 15 min lopenquote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, daar is Didam
kom maar hoor
quote:Op maandag 17 september 2007 23:48 schreef Muck het volgende:
ik heb al een paar dagen geen koffie meer op eigenlijk....
dan ben je er sneller dan MPGquote:Op maandag 17 september 2007 23:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
didam is voor mij 15 min lopen [afbeelding]
nog steeds koppijn, dan kan ik niet zo goed tegen koffiequote:
Sgoedquote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, daar is Didam
kom maar hoor
Het is groen en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon...quote:Op maandag 17 september 2007 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ben je er sneller dan MPG
best raar eigenlijk.... we hebben bij elkaar op de basisschool gezeten, en nu wonen we allebei ver van wijk, maar wel weer vlak bij elkaar!
ik appelsapquote:Op maandag 17 september 2007 23:53 schreef sararaats het volgende:
drink nu nepkoffie (coca cola)
een kikkerquote:Op maandag 17 september 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is groen en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon...
Dan gaat bij de buren de telefoon nietquote:
En weer wat geleerdquote:Op maandag 17 september 2007 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
best raar eigenlijk.... we hebben bij elkaar op de basisschool gezeten, en nu wonen we allebei ver van wijk, maar wel weer vlak bij elkaar!
als je maar hard genoeg gooitquote:Op maandag 17 september 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaat bij de buren de telefoon niet![]()
cool he?quote:
Puur toeval!quote:Op maandag 17 september 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is groen en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon...
En cross kent eer-ik, we're all one big familyquote:Op maandag 17 september 2007 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
cool he?
kwamen we pas vrij toevallig achter
jupquote:Op maandag 17 september 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En cross kent eer-ik, we're all one big family
awwwwquote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent lief en ik hou van lief
Whehequote:Op maandag 17 september 2007 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
als je maar hard genoeg gooit![]()
ja, ik weet wel dat het puur toeval moet zijn
Krosch kent eer-ik?quote:Op maandag 17 september 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En cross kent eer-ik, we're all one big family
En ik ken eer-ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Krosch kent eer-ik?
Nee, JIJ ken teer-ik, Cross kent Lenny
En papier is de ex van JJ en JJ gaat nu met frustie
nu maak je het te moeilijk hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Krosch kent eer-ik?
Nee, JIJ ken teer-ik, Cross kent Lenny
En papier is de ex van JJ en JJ gaat nu met frustie
Whehequote:
dan is het ook niet meer spannend he, als het te makkelijk isquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk
Owja... Ik wist alleen niet of dat wel hier op het forum thuishoortquote:
vaag hequote:Op maandag 17 september 2007 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
mwaaaa, misschien in een gesloten topicquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja... Ik wist alleen niet of dat wel hier op het forum thuishoort...
Jamaar, daar kan ik niet inquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
mwaaaa, misschien in een gesloten topic
ben op Aruba gemaakt en in Haarlem geborenquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Muck het volgende:
hey houwnie, ben je eigenlijk ook in wijk geboren?
Mooi verhaal wel!quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben op Aruba gemaakt en in Haarlem geboren
Doe maar ruigquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben op Aruba gemaakt en in Haarlem geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |