Mên, ik zat er al op te wachten...quote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef vaudej het volgende:
pwnt
24u per dag hoorquote:Op maandag 17 september 2007 20:28 schreef BoukeF het volgende:
heerhugowaard ook een erg slappe straal,
storingsdoenst is van 8 tot 17 bereikbaar
die kunnen nog naar een put...quote:Op maandag 17 september 2007 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu leer je eens hoe die afrikanen zich voelen!
quote:hoorn -
In een groot deel van Noord-Holland Noord komt er geen of nauwelijks water uit de kraan. Het Westfries Gasthuis in Hoorn heeft zojuist het calamiteitenplan opgestart. Volgens waterleidingbedrijf PWN gaat het waarschijnlijk om 'een groot lek'. ,,Alleen weten we nog niet waar'', aldus een woordvoerster. De website van waterleidingbedrijf PWN is buiten bedrijf.
Er komen meldingen vanuit Hoorn, Schagen, Julianadorp en Egmond. Ook in Alkmaar is er minder druk op de waterleiding. PWN is aan het uitzoeken wat er precies aan de hand is.
Geen water om bier glazen in om te spoelen, doh.quote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
goed excuus om de kroeg in te duiken.
Inderdaad, daar zit je dan met je dooie bierquote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Geen water om bier glazen in om te spoelen, doh.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef punkjunk het volgende:
Ik moet echt te pissen en de wc doet het niet meer verdomme.
Ja natuurlijk, en dan lopen ze tegen ons te zeiken dat we zuinig moeten zijn met water!quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef E.T. het volgende:
Ze hebben het over een heel groot lek op de Stijgbeugel in Zwaag..
Jammer dat m'n vriendin een paar maanden geleden daar vandaan verhuisd is naar de Kersenboogerd
Inderdaad, wc is dus ook geen probleem, de stortbak vult zich alleen wat minder snel. Maar ja, dan moet de volgende maar even geduld hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
de druk is verminderd maar er is nog wel wat aan water
wacht maar tot dit erg lang duurt...quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Joene het volgende:
ik vind dit minder erg dan geen stroom
quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
wacht maar tot dit erg lang duurt...
het zal me eerlijk gezegd weinig uitmaken als het een uurtje of 24 / 48 duurtquote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
wacht maar tot dit erg lang duurt...
Kersie, aight. gw for real.quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef E.T. het volgende:
Ze hebben het over een heel groot lek op de Stijgbeugel in Zwaag..
Jammer dat m'n vriendin een paar maanden geleden daar vandaan verhuisd is naar de Kersenboogerd
ach, normaal gesproken ga ik koken rond deze tijd, lijkt mij erg vervelend als ik dan geen water heb. Ik verzin er wel wat op hoor, maar vervelend is het wel.quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
het zal me eerlijk gezegd weinig uitmaken als het een uurtje of 24 / 48 duurt
als je moet feesten is het lastig!quote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, normaal gesproken ga ik koken rond deze tijd, lijkt mij erg vervelend als ik dan geen water heb. Ik verzin er wel wat op hoor, maar vervelend is het wel.
Bedenk net dat dit voor de ramadan vierders misschien ook wat onhandig is.
Niet poepen dus!quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
het zal me eerlijk gezegd weinig uitmaken als het een uurtje of 24 / 48 duurt
Men , dat doe je toch in de baas zijn tijd .quote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet poepen dus!
Of in de tuin en dan begraven.
Deze keer raakt de kraan leegquote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
de druk is verminderd maar er is nog wel wat aan water
Ben je gek, ik hou van het thuisvoordeel.quote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Men , dat doe je toch in de baas zijn tijd .![]()
* Papabear neemt nog een bakkie senseo (van het laatste zeikstraaltje wat er hier (Grootebroek) nog uit de kraan kwamquote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef Lemjur het volgende:
Hier in Wervershoof ook niets...
Mijn koffie, wat doe je!
http://www.pwn.nl/quote:De homepage van PWN is momenteel wegens technische aanpassingen niet bereikbaar.
Probeert u het alstublieft later nog eens.
Onze excuses voor dit tijdelijk ongemak.
Het content management team. (17 september 2007, 21:30 uur)
Ja, maar het stelt weinig voor. Douchen is er in ieder geval niet bij hier.quote:
hebben ze daar alweer stroom?quote:Op maandag 17 september 2007 22:14 schreef Sensation89 het volgende:
Hier in de Achterhoek natuurlijk nergens last van
Nope. Er komt geen druppel meer uit de kraanquote:Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef gday het volgende:
Nog steeds geen water daaro?
Plaatsgenootquote:Op maandag 17 september 2007 23:50 schreef BoukeF het volgende:
hier in heerhugowaard ook weer water
Buiten komt er nog genoeg naar beneden.quote:Op maandag 17 september 2007 22:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope. Er komt geen druppel meer uit de kraan
Woonplaats:quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:12 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Buiten komt er nog genoeg naar beneden.
quote:NOORD-HOLLAND NOORD WEER OP DRUK - UPDATE 8:00 UUR
18-09-2007
Sinds maandagavond 23.00 uur is de waterdruk in het getroffen gebied weer normaal.
Het water voor gebruik koken is niet nodig, hoewel sommige media anders beweren. Dit bericht komt niet bij PWN vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |