Niet mijn maat, sorry.quote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef Hime het volgende:
Wie heeft er interesse in een paar zwarte laarzen, maat 40?
In Drenthe.quote:Op maandag 17 september 2007 19:56 schreef TwistedDarling het volgende:
MAAR WAAR WAS JE NOU AL DIE TIJD CL?!?!
Misschien heeft ze wel een vriendje!quote:Op maandag 17 september 2007 19:56 schreef TwistedDarling het volgende:
MAAR WAAR WAS JE NOU AL DIE TIJD CL?!?!
Drenthequote:
quote:Op maandag 17 september 2007 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een vriendje!
Zie het vervolg in "Boer zoekt vrouw".quote:
Zou Q nog hebben gereageerd op Agnes?quote:Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Zie het vervolg in "Boer zoekt vrouw".
Weekendje weg met de family exclusief aanhang. Heeeerlijkquote:Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Drenthe
Wat moest je dáár dan?
Die boerendochter waarvan je die foto had gepost? Was niet onaardig!quote:Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zou Q nog hebben gereageerd op Agnes?
Gelukkig, niet ineens een klef stelletje geworden dus. Dan vergeef ik je.quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weekendje weg met de family exclusief aanhang. Heeeerlijk.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die boerendochter waarvan je die foto had gepost? Was niet onaardig!
Bestaan er al koeien met internet? Zoniet, dan zie ik Q nog niet zo snel boer worden...quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ja die doet mee aan boer zoekt vrouw en als ze een man vindt enzo wil ze de boerderij overnemen van dr ouders in de toekomst
zie boven jequote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef Hime het volgende:
Nog maar een keer, omdat het andere topic al dicht isWie heeft er interesse in EEN PAAR ZWARTE LAARZEN, MAAT 40?
Precies. Neem een voorbeeld aan mijquote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vergeef je ook CL maar voortaan wel ff zeggen dat je weg blijft, we werden al ongerust
quote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaan er al koeien met internet? Zoniet, dan zie ik Q nog niet zo snel boer worden...
Foto!quote:Op maandag 17 september 2007 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die boerendochter waarvan je die foto had gepost? Was niet onaardig!
Ik misschien wel. Foto?quote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef Hime het volgende:
Nog maar een keer, omdat het andere topic al dicht isWie heeft er interesse in EEN PAAR ZWARTE LAARZEN, MAAT 40?
ik heb maat 41quote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef Hime het volgende:
* AirwiN kijkt M-M even lief aan...quote:
Dat heb ik dus ook. Maat 40 was dus eigenlijk wel te groot voor me in dit geval...quote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik misschien wel. Foto?
Soms heb ik maat 39, maar soms ook 40.
Doe ze maar aan!quote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef Hime het volgende:
Ik zal AirwiN even lief aankijken of hij een foto wil maken en online zetten
Ik kom ze wel een keer passen. Maar wrs zijn ze mij dan ook net te groot als jij hetzelfde 'probleem' hebt met die maten.quote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Maat 40 was dus eigenlijk wel te groot voor me in dit geval...
Zijn al wel 2 jaar oud en hebben een poetsbeurt nodig, maar verder zijn ze nog prima.
Ik zal AirwiN even lief aankijken of hij een foto wil maken en online zetten
jij met je euroquote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet slecht.. Niet zo leuk als CL maar toch.
![]()
Ik heb er al een zooltje in gelegd, maar dat hielp niet echtquote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik kom ze wel een keer passen. Maar wrs zijn ze mij dan ook net te groot als jij hetzelfde 'probleem' hebt met die maten.
Precies.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik kom ze wel een keer passen. Maar wrs zijn ze mij dan ook net te groot als jij hetzelfde 'probleem' hebt met die maten.
En zeker met een stel laarzen eronder...quote:
En met CL er boven.quote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zeker met een stel laarzen eronder...![]()
Dan ben jij no. uno om ze te passen. Wie 't eerst post 't eerst past hequote:Op maandag 17 september 2007 20:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, die wil ik wel eens passen.
En dan Twist ze dan niet past dan mag jij ze passenquote:Op maandag 17 september 2007 20:23 schreef CherryLips het volgende:
ze lijken wel bruin, trouwens, maar ze zijn wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |