Metalsymbool en powerchord in één.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef punkjunk het volgende:
Wat pak jij die powerchords trouwens beroerd man. Met je pink ofzo?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Metalsymbool en powerchord in één.
Vanaf de 12 pak ik ze ook met wijsvinger en ringvinger hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef punkjunk het volgende:
Mijn pink is zo krom als een huis dus mij lukt het niet haha.
Hendrix ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fifties all the way
Maar serieus, ik vind de tuners aan de onderkant veel praktischer!
Ekseption, Focusquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef punkjunk het volgende:
Wat heeft Nederland toch super bands!
Stimmtquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
waren er wel, maar hij had zich geleerd op een rechtse gitaar te spelen geloof ik...
Hij speelt linkshandig! met een rechtse gitaar die omgekeert is (body ook).quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
waren er wel, maar hij had zich geleerd op een rechtse gitaar te spelen geloof ik...
Ben je nu al dronken/zat???quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Hij speelt linkshandig! met een rechtse gitaar die omgekeert is (body ook).
http://www.youtube.com/watch?v=1n7EEcv5bIw
Je krijgt een onvoldoende op kultuur en historie!![]()
Standaard E-groot basis neem ik aan? Barré-accoord alleen zegt verder niet zoveel natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:01 schreef punkjunk het volgende:
Hoe moet ik mijn gitaar stemmen als ik zeg maar 0-1-1-0-0-0 als barré accoord op de eerste fret wil spelen?![]()
Eb-A-D-G-Bb-Eb.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef punkjunk het volgende:
Man, maak het me niet zo moeilijk, zon nummer van Jovink gaat zo. Maar het klinkt zo slecht met alleen 0-1-1-0-0-0 dus wil ik em zo stemmen dat het wel gaat.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef TeleluvR het volgende:
Voor de Fender-liefhebber, wallpapers: http://www.fender.com/community/wallpapers/
btw: ik kon mijn Squier Tele ruilen tegen een ES-335 kloon, wat me wel een leuke ruil leek, maar die joker trekt zich op het laatste moment terug...quote:This exclusive feature is available only to those who have registered a Fender® Profile.
Vette shit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |