Hendrix ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fifties all the way
Maar serieus, ik vind de tuners aan de onderkant veel praktischer!
Ekseption, Focusquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef punkjunk het volgende:
Wat heeft Nederland toch super bands!
Stimmtquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
waren er wel, maar hij had zich geleerd op een rechtse gitaar te spelen geloof ik...
Hij speelt linkshandig! met een rechtse gitaar die omgekeert is (body ook).quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
waren er wel, maar hij had zich geleerd op een rechtse gitaar te spelen geloof ik...
Ben je nu al dronken/zat???quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Hij speelt linkshandig! met een rechtse gitaar die omgekeert is (body ook).
http://www.youtube.com/watch?v=1n7EEcv5bIw
Je krijgt een onvoldoende op kultuur en historie!![]()
Standaard E-groot basis neem ik aan? Barré-accoord alleen zegt verder niet zoveel natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:01 schreef punkjunk het volgende:
Hoe moet ik mijn gitaar stemmen als ik zeg maar 0-1-1-0-0-0 als barré accoord op de eerste fret wil spelen?![]()
Eb-A-D-G-Bb-Eb.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef punkjunk het volgende:
Man, maak het me niet zo moeilijk, zon nummer van Jovink gaat zo. Maar het klinkt zo slecht met alleen 0-1-1-0-0-0 dus wil ik em zo stemmen dat het wel gaat.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef TeleluvR het volgende:
Voor de Fender-liefhebber, wallpapers: http://www.fender.com/community/wallpapers/
btw: ik kon mijn Squier Tele ruilen tegen een ES-335 kloon, wat me wel een leuke ruil leek, maar die joker trekt zich op het laatste moment terug...quote:This exclusive feature is available only to those who have registered a Fender® Profile.
Vette shit!quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef Deansensitized het volgende:
This is the face I wear when I remind the times I played a Fender.
![]()
Dat voelt uitermate kut. Ik ben zelf niet van de barrépowerchords, gewoon 123 of 124quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:56 schreef Pwny het volgende:
powerchords standaard gewoon met wijsvinger en ppink
Waterfront is trouwen rotterdam Dean
Als je powerchords met je wijsvinger en ringvinger pakt zie je eruit als een gehandicapte met een afwijkingquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:27 schreef Pwny het volgende:
[..]
Als je powerchords met je wijsvinger en ringvinger pakt zie je eruit als een gehandicapte met een afwijking
Zo pak ik ze ook alleen dan niet die 2 vingers weggedruktquote:Op woensdag 19 september 2007 00:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet fucken met de baas.
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:30 schreef Pwny het volgende:
[..]
Zo pak ik ze ook alleen dan niet die 2 vingers weggedrukt![]()
Dan kwam het perfect overquote:Op woensdag 19 september 2007 00:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je ziet er echt uit als homoseksueel punktuig.
zo.![]()
en de ketting van de gamma danquote:Op woensdag 19 september 2007 00:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De stropdas met luipaardprint deed het 'em.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |