quote:Op woensdag 19 september 2007 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
afhnkaleijk van het modemzoals gewoonlijk
Je begint wel erg vroeg met alcohol moet ik zeggen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
afhnkaleijk van het modelzoals gewoonlijk
model dus, niet modem...
niet met alcohol, wel met slaap tekortquote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je begint wel erg vroeg met alcohol moet ik zeggen.
Login:quote:
Minstens 6 minuten!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef Cynic het volgende:
5 minuten per dag oefenen is trouwens hooguit genoeg om op je huidige niveau te blijven (als dat niet al te hoog is, anders is het te weinig). Als je een beetje vooruitgang wil boeken zal je toch echt meer moeten oefenen.
ik oefen amper, en toch ga ik niet echt achteruit hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef Cynic het volgende:
5 minuten per dag oefenen is trouwens hooguit genoeg om op je huidige niveau te blijven (als dat niet al te hoog is, anders is het te weinig). Als je een beetje vooruitgang wil boeken zal je toch echt meer moeten oefenen.
Ben ik niet met je eens, er vanuit gaande dat hetgeen wat je gaat oefenen qua niveau iets hoger is dan wat je al kan, heb je niet veel meer dan 5 minuten nodig vind/bemerk ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef Cynic het volgende:
Ja doh. 5 minuten oefenen is bar weinig.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef Cynic het volgende:
Ik ben al 10 minuten bezig met bedenken wat ik ga spelenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja doh. 5 minuten oefenen is bar weinig.
Strikt genomen telt die bedenktijd niet mee als oefentijdquote:Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik ben al 10 minuten bezig met bedenken wat ik ga spelen
zeg dat maar tegen de repetitieruimte beheerderquote:Op woensdag 19 september 2007 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen telt die bedenktijd niet mee als oefentijd.
Geef z'n nummer maarquote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen de repetitieruimte beheerder
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen de repetitieruimte beheerder
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:36 schreef guitarist.nl het volgende:
TVP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |