die kerel heet toch geen richard, maar idd zit er altijd naastquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Of hij zit er naast... dat vriendje Richard achter de knoppen zit![]()
Hij zit er inderdaad wel vaker naast....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:19 schreef Xantra het volgende:
[..]
die kerel heet toch geen richard, maar idd zit er altijd naast
hij houdt van naastzitten![]()
Hoe vet zou dat zijn!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef DreamAway het volgende:
oeh, vrijdag gesprek met UDC over eventuele afstudeerstage...spannend! ik heb nog wel wat puntjes van verbetering voor ze
Wat een baggerplaat vind ik datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef faqw35346734sed het volgende:
Mijn laatste trance mix:
Tracklist
1. Andy Duguid – Hypocrisy
2. David West – True Love
3. Algarve – The Longest Journey
4. Marninx – Aire Azul (Freek Geuze remix)
5. Mat Zo – Out Of Minority
6. Octagen & MIDOR – Metropolitan
7. Simon Patterson – Bulldozer
8. Temple One – Forever Searching
9. Arizona vs. Suzy Solar – Samurai
10. Mark Pledger vs. Super8 & Tab – Worldwide
11. Kyau & Albert vs. Marc Marberg – Megashira (Stoneface & Terminal remix)
12. Evbointh – One Wish (Daniel Kandi & Mark Andrez remix)
[url]http://www.tranceaddict.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=73]klik[/url]
beh allemaal in Amsterdam weerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef m-kay het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Toolroom Labelnight en de Armada labelspecial dan????!?!?!?!??!.
Quote van de dag!quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef m-kay het volgende:
en de Armada labelspecial dan????!?!?!?!??!.
CD1 zag er qua tracklist heel erg dik uit. Nog geen tijd gehad om te luisteren maar ben erg benieuwdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
Toolroom Knights mix-album van G&D is über!
Zie je mail...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef DreamAway het volgende:
[..]
kan ik je eindelijk es real life stalken waar mn AD t-shirt blijft
![]()
dreigen werkt altijd!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
zwanger
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
zwangerschapskalenders!
Uuh ja, heel toevallig allebeiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef m-kay het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Toolroom Labelnight en de Armada labelspecial dan????!?!?!?!??!.
Ik vind de orginele zelfs leukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:37 schreef DreamAway het volgende:
Wie wacht er nog meer met smart of een remix van 50 Cent ft Justin Timberlake - She wants it (AYO Technology)![]()
ik ook! Maar n remix zou em nog net ff lekkerder maken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind de orginele zelfs leukVooral met dikke speakers hier.
hij maakt er we een origineel zooitje van jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:49 schreef BlaZ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JAVT2M_nceg
Ayo technology vs 9pm till i come
Past wel aardig over elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |