Vorig jaar Talent van het Jaar. Grote speler met een grote toekomst.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:10 schreef Wooldoor het volgende:
Siem de Jong Ajax hoop in bange dagen
quote:Het aantal selectiespelers dat de reis meemaakt naar de hoofdstad van Kroatië, hangt af van de laatste stand van zaken onder de geblesseerden. Zo is het twijfelachtig of Urby Emanuelson en Albert Luque inzetbaar zijn voor de komende UEFA Cupwedstrijd. Emanuelson kampt met een lichte blessure aan de buitenband van zijn linkerknie. Luque heeft klachten aan de linkerlies.
Aanvallende middenvelderquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Vorig jaar Talent van het Jaar. Grote speler met een grote toekomst.
Hij kan iig geen broertje zijn van Nigel de Jong, want het is geen negerquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:22 schreef Houniet het volgende:
ik heb werkelijk geen idee wat ik er van moet denken
Ik dacht meer een type Gabri.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder [afbeelding].
Oh zoquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
ik doelde meer op de wedstrijd voor donderdag [afbeelding]
anders reageer je gewoon nietquote:Op woensdag 19 september 2007 08:58 schreef Ordinair het volgende:
Ja
Gentenaar
Colin - Verthongen - Heitinga - Vermealen
Maduro - De Jong - Urby
Goossens - Urzais - Mitea
Tevreden? Ze willen de selectie sparen voor AZ.
Het is inderdaad wel opvallend hoe slecht het met de fysieke gesteldheid van de ajax gaat. Na elke wedstrijd lijken er wel een paar af te moeten haken.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:.
Zo triest is het inderdaad wel geworden. Het hele seizoen kloot je maar wat aan, we spelen toch wel playoffs..
Stel je niet zo aan..quote:Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
anders reageer je gewoon niet
En dan te bedenken dat we in de zomer bijna alleen maar voor de breedte hebben ingekochtquote:Op woensdag 19 september 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Jezus, we zijn 5 wedstrijden het seizoen in en we kunnen al geen fatsoenlijk elftal meer op de been brengen.
Echt een grof schandaal hoe Ajax zijn spelers sloopt elk jaar weer... Komop man, dit gaat toch nergens over?? 3 competitie wedstrijden en 2 Cl kwalificatie potjes en we moeten alweer op jeugd spelers terugvallen.
Amateuristische zooi....
Helemaal mee eens hoor. Maar die breedteaankopen heb je dan voor jan met de korte achternaam gehaald. Had dat dan in de zomer effe bedacht ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:36 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ach, liever een jeugdspeler dan een breedteaankoop in het elftal.
quote:Kennedy niet mee naar Zagreb
Zoals al gevreesd werd, kan Kennedy morgen niet mee afreizen naar Zagreb. De Zweed is nog niet voldoende hersteld van zijn blessure die hij opliep bij het nationale elftal van Zweden.
quote:Stam, Suarez en Ogararu wel fit
Jaap Stam, Luis Suarez en George Ogararu kunnen donderdag normaal gesproken wel gewoon in actie komen. Het drietal kampte met blessureproblemen als gevolg van het duel tegen Heracles, maar bleek dinsdag voldoende fit om gewoon in actie te kunnen komen.
quote:Meespelen Emanuelson en Luque onzeker
VI meldde dinsdag dat het deelnemen van Urby Emanuelson en Albert Luque in de eerste wedstrijd tegen Dinamo Zagreb twijfelachtig is. Emanuelson schijnt last te hebben van zijn linkerknie, Luque van zijn linkerlies.
quote:Ajax vliegt woensdag om 10.00 uur naar Zagreb. Donderdagavond (18.30 uur) spelen Dinamo Zagreb en Ajax hun eerste duel in de eerste ronde van het UEFA Cuptoernooi. Donderdag 4 oktober volgt de return in de Amsterdam ArenA
Idd zegquote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we in de zomer bijna alleen maar voor de breedte hebben ingekocht.
Wat een geweldig beleid. Spelers (die tekort komen voor Ajax) gratis halen voor de breedte en dan vervolgens toch maar weer jeugdspelers erbij halen.
Yep, breedteaankopen halen is het meest onzinnige wat je kunt doen. Maar de directie weet niet beter...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Maar die breedteaankopen heb je dan voor jan met de korte achternaam gehaald. Had dat dan in de zomer effe bedacht ofzo.
OK, doeiquote:Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef Ordinair het volgende:
Jullie blijven ook maar zeiken.. Jezus christus, probeer eens positief te denken, hier word ik alleen depri van. Het gaat nu al minstens 10 topics zo dat er alleen maar gezeikt wordt. Ben er klaar mee!
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef Ordinair het volgende:
Jullie blijven ook maar zeiken.. Jezus christus, probeer eens positief te denken, hier word ik alleen depri van. Het gaat nu al minstens 10 topics zo dat er alleen maar gezeikt wordt. Ben er klaar mee!
Wat is verdomme het nut om elke post te gaan klagen over AJAX? De Amsterdamse arrogantie is ook ver te zoeken tegenwoordig, WE ZIJN AJAX VERDOMME! Het gaat zelf wel weer draaien, ok we hebben een kut bestuur maar daar zijn al genoeg woorden over vuil gemaakt, ok we spelen kut maar daar zijn we na 1 dag ook wel over uitgesproken. Nu positief naar morgen toe graag!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, doei.
Kom maar terug als Ajax weer een beetje op Ajax niveau is dan, want tot die tijd zie ik 0,0 reden om maar te :om niets..
Vreemd he. Uitschakeld worden door Slavia Praag met figuren als Colin, Delorge en Urzaiz in je team.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef Ordinair het volgende:
realistisch zijn is toch niets mis mee?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wat is verdomme het nut om elke post te gaan klagen over AJAX? De Amsterdamse arrogantie is ook ver te zoeken tegenwoordig, WE ZIJN AJAX VERDOMME! Het gaat zelf wel weer draaien, ok we hebben een kut bestuur maar daar zijn al genoeg woorden over vuil gemaakt, ok we spelen kut maar daar zijn we na 1 dag ook wel over uitgesproken. Nu positief naar morgen toe graag!
We hebben op papier een goed team, dus dat moet er ook uit komen. En ik heb geen oogkleppen op. IK ZIE DAT VERDOMME TOCH OOK WEL! Maar wat is het nut om te blijven zeiken? Anyway, ik heb er wel vertrouwen in tegen Zagreb!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Zwaai topicje maken?.
Komop, ik snap dat het allemaal wat zwartgallig overkomt, maar wat wil je dan van een supporter van 33 van de ooit beste club van Nederland, Europa en de wereld?
Ik heb me (zoals gezegd) wel neergelegd dat we geen wereldmacht meer zijn, maar een beetje meer resultaat dan af en toe de beker zou toch wel fijn zijn zeg.
IK ben het pas zat dat er met zoveel geld, zoveel voetbalkennis en zoveel support geen fatsoenlijk elftal op de het veld staat, al jaren niet.
Miskopen, te snel verkochte superspelers, geen resultaten, geen normaal communicerend bestuur falende medische staf het is een zooitje.....
Ik ben Ajacied, in hart en nieren en mijn hart en nieren doen pijn, die van jou zijn waarschijnlijk nog niet zo rood/wit.... het boeit je niet zoveel...
*edit* Arrogantie????!!!!! Hoe kan ik in godsnaam arrogant zijn als we BANG zijn voor heracles! flikker op, ik was nog redelijk maar na zo;n opmerking... gooi die oogkleppen af en zie hoe laag Ajax gezonken is!
"Op papier" Hoe oud is die grap van de A4'tjes in de ArenA al?? 10 jaar??quote:Op woensdag 19 september 2007 10:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
We hebben op papier een goed team, dus dat moet er ook uit komen. En ik heb geen oogkleppen op. IK ZIE DAT VERDOMME TOCH OOK WEL! Maar wat is het nut om te blijven zeiken? Anyway, ik heb er wel vertrouwen in tegen Zagreb!
Wat is dit voor bullshit. Ik ben wel positief over morgen. Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben niet zo hopeloos negatief als de meesten hier in dit topic. Maar ik ben er wél elke thuiswedstrijd. Europees, voor de beker, nationale competitie. Plus dat ik zo'n 7 a 8 nationale uitwedstrijden mee pik per jaar voor de competitie. Dan tel ik de beker nog niet eens mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben Ajacied, in hart en nieren en mijn hart en nieren doen pijn, die van jou zijn waarschijnlijk nog niet zo rood/wit.... het boeit je niet zoveel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |