quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sowieso wordt het 4-10 erg gezellig tegen Zagreb![]()
Stelletje ultra's!quote:
Zie je toch vaker bij clubs hoor. Niet Ajax in het bijzonder. Als bijna alle kansen verschoten zijn gaan ze ineens voetballen. De alles of niks mentaliteit. Die er dus niet vanaf het begin in kan zitten, maar wel een beetje. Als je snapt wa'k bedoel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef Camplo het volgende:
Ik hoop dat dhr Ten Cate, dit keer wel wakker is.
En niet zo ultra defensief begint als tegen Werder waardoor Ajax thuis opeens de 'schwung' heeft en het nét niet haalt.
Dat zou ultra kut zijn.
Ja ik bedoel ook echt de tifo battle ik verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Stelletje ultra's![afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook echt de tifo battle ik verheug me er nu al op![]()
Net geregeld dat ik die middag vrij ben van stagequote:
Ik ben donderdags vrij van school. Nu nog even regelen dat ik alleen 's ochtends moet werken. Maar dat komt ook wel goedquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Net geregeld dat ik die middag vrij ben van stage![]()
19.30 uur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:13 schreef Camplo het volgende:
Hoe laat is de thuiswedstrijd btw?
Blijf dan lekker in Eindhoven plakken bij onze vrienden, duik je daar een kroeg in.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:16 schreef Camplo het volgende:
Dat wordt nummerplaten er weer afschroeven en vol gas naar het noorden zucht. 18:00 pas afgewerkt en vrij krijgen voor Ajax als je in eindhoven werkt lukt niet zo snel. zucht zucht
Vrijdag al vrijgenomen, drank gaat er toch wel in idd...quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:13 schreef Blight het volgende:
Ik kijk maar gewoon in de kroeg, denk ik. Als ze winnen zet ik het op een zuipen van plezier, als ze verliezen zet ik het op een zuipen van verdriet. Dat gaat een leuke werkdag worden vrijdag,.
Ik drink sowieso geen alcoholquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:59 schreef Lyzio het volgende:
Net vorige week me voorgenomen om door de week niet meer te drinken. Komt Ajax op donderdag. Het leven is niet eerlijk.
Is ieder zijn eigen keuze, maar bij voetbal hoort in feite een potje bier.quote:
Ach. Ik ben allang blij dat het geen Bossen is.quote:
of Blonde Benniequote:Op dinsdag 18 september 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ach. Ik ben allang blij dat het geen Bossen is.
Sorry als het al genoemd is.quote:Stam lijkt fit voor UEFA Cup-duel Ajax tegen Zagreb
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 18-sep-2007 12:55
Jaap Stam lijkt fit voor de UEFA Cup-ontmoeting komende donderdag van Ajax tegen Dinamo Zagreb. Afgelopen zaterdag vroeg de Kampenaar aan zijn coach Henk ten Cate om gewisseld te worden. De verdediger had op het kunstgras van Heracles last gekregen van zijn knieën, enkels en rug. Dinsdag trainde de verdediger (foto) voluit mee met de selectie van de Amsterdammers.
Op het trainingsveld naast de Arena liet Ten Cate er geen twijfel over bestaan volledige inzet te verwachten tijdens het UEFA Cup-duel. Gedurende een felle partij op een half veld legde hij regelmatig het spel stil om zijn spelers op zeer duidelijk wijze zijn gewenste spelwijze uit te leggen. ‘Het is hier geen circus’, schreeuwde hij druk gebarend naar zijn verdedigers en luid hoorbaar voor de aanwezige toeschouwers.
Wat een gaaf stukjequote:Unable to fill Beckham's shoes? Pah! On the evidence so far, anything Becks can do, Sneijder can do better. Curling free-kicks? Check. Raking 45-yard balls? Check (and Sneijder's ones actually get you somewhere). Hard work? Check. Then there's the pace, the short passing, the flicks, the vision, the intelligence, and the goals. Oh, and the ability to shake off an opponent without turning his backside to them, waiting for the contact and shooting 300 feet into the air.
Goedquote:
Ik vind het moeilijk om te beoordelen of Jaakke het nou wel of niet goed doet. Ik weet niet eens wat er allemaal onder die man z'n takenpakket valt. Een goed functionerende TD lijkt me van een veel groter belang. Maar wat Derksen zegt over hij voelt zich nu ook al Ajacied herken ik wel een beetje. Zondag bij Studio Voetbal zei hij ook een paar keer dingen als Wij zijn Amsterdammers . Net iets te gladjes. Ik geloof hem niet daarin.quote:
NEEquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef Lyzio het volgende:
Van de winterstop eens informeren bij Utrecht voor die gozert.
Als hij gehaald wordt is het eens meer een teken dat de koop van Luque wanhoop geweest is..quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef Lyzio het volgende:
Van de winterstop eens informeren bij Utrecht voor die gozert.
Dat wisten we min of meer van te voren al.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als hij gehaald wordt is het eens meer een teken dat de koop van Luque wanhoop geweest is..
nja weet ik niet.. maar dan moet ie wel op 10 spelen of in het 4-4-2 systeem..quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat wisten we min of meer van te voren al.
Hij heeft een goede trap.. goed inzicht.. hij verdedigd alleen niet mee.. als je er een inschuivende verdediger achter zet.. met 2 controlerende middenvelders moet het op zich wel lukken..quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:13 schreef Sethje het volgende:
Luque is geen nr 10..geen spelverdeler....
Luque is niet vergelijkbaar met Sanmartean.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als hij gehaald wordt is het eens meer een teken dat de koop van Luque wanhoop geweest is..
Vind ik bull..quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hij heeft een goede trap.. goed inzicht.. hij verdedigd alleen niet mee.. als je er een inschuivende verdediger achter zet.. met 2 controlerende middenvelders moet het op zich wel lukken..
Ze schijnen wel allebei vaak geblesseerd te zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Luque is niet vergelijkbaar met Sanmartean.
Nee maar een ECHTE spelmaker heb je niet.. en je hebt Luque nu toch gekocht dus waarom niet op deze manier er gebruik van maken..quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vind ik bull..
Totaal niet vergelijkbaar met echte spelmakers als Sneijder, Medunjanin, Vd Vaart.
Luque is iemand die veel dieper speelt
Dat wil nog niet zeggen dat het een spelmaker isquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hij heeft een goede trap.. goed inzicht.. hij verdedigd alleen niet mee.. als je er een inschuivende verdediger achter zet.. met 2 controlerende middenvelders moet het op zich wel lukken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |