quote:Ajax-trainer Henk ten Cate vindt het spel van Ajax nog steeds zeer matig. De Amsterdammers wonnen vandaag nipt van Heracles Almelo met 0-1 dankzij een omhaal van Klaas-Jan Huntelaar.
''Het was heel matig. We mogen alleen blij met de omhaal van Huntelaar en de drie punten zijn'', aldus Ten Cate. ''We misten opnieuw veel spelers'', doelde Ten Cate op de blessures van Edgar Davids, Leonardo, Nicolae Mitea, Laurent Delorge en Kennedy Bakircioglu.
''Ogararu klaagde weer over zijn hamstring. Jaap had overal pijn'', aldus Ten Cate die nog niet weet over welke spelers hij tijdens de duels van komende week met Dinamo Zagreb en AZ kan beschikken.
Typisch Henk weer hequote:''Het was heel matig. We mogen alleen blij met de omhaal van Huntelaar en de drie punten zijn'', aldus Ten Cate. ''We misten opnieuw veel spelers'', doelde Ten Cate op de blessures van Edgar Davids, Leonardo, Nicolae Mitea, Laurent Delorge en Kennedy Bakircioglu.
same herequote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Sethje het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat we met 4-0 gaan verliezen ofzo donderdag
Heracles moet je gewoon oprollen met de 11 man van afgelopen zaterdag. Alsof de geblesseerde spelers nou echt het verschil zouden makenquote:Op maandag 17 september 2007 15:40 schreef Houniet het volgende:
hij heeft een klein beetje gelijk
Zit ook wat in,quote:Op maandag 17 september 2007 15:48 schreef F1Bas het volgende:
Ach wat boeit de UEFA nou, het levert nauwelijks geld op en winnen doen we hem toch niet, kan je beter vroeg uitgeschakeld worden ivm nog meer blessure's.
De wedstrijd van donderdag heeft natuurlijk ook invloed op de wedstrijd van zondag.quote:Op maandag 17 september 2007 15:48 schreef F1Bas het volgende:
Ach wat boeit de UEFA nou, het levert nauwelijks geld op en winnen doen we hem toch niet, kan je beter vroeg uitgeschakeld worden ivm nog meer blessure's.
Kunnen jullie twee niet gewoon ergens een motel induiken?quote:Op maandag 17 september 2007 15:58 schreef BonJovi het volgende:
@Loserkid
kijk hierop http://nl.youtube.com/watch?v=7pEjxp84DhE en dan opletten op het begin achter Luque zie je een meisje met een roze jas.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:48 schreef F1Bas het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2007 15:48 schreef F1Bas het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kunnen jullie twee niet gewoon ergens een motel induiken?
Welnee, het wordt wel een kutwedstrijd maar dan 2-1 ofzo.quote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Sethje het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat we met 4-0 gaan verliezen ofzo donderdag
Punten verzamelen voor Nederlandquote:Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef Chadi het volgende:
Punten verzamelen voor Nederland. En daarbij ieder risico vermijden.
Nouja, Zagreb uit is wel typisch zo'n wedstrijd waarin je gematigd tevreden mag zijn met een gelijkspel. Maar over twee wedstrijden gezien moet Ajax inderdaad gewoon winnen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Ajax moet gewoon winnen, klaar. Dat ben je aan je stand verplicht, laat staan de supporters.
Het is al een fluttoernooi, maar dat heb je zelf veroorzaakt, en nu godverdomme eens werken voor je geld!
Als pessimistisch zijn helpt dan winnen we nu zeker met 6-0quote:Op maandag 17 september 2007 15:48 schreef VoreG het volgende:
Donderdag gaan we gewoon verliezen op inzet en beleving...
Kijken of pessimistisch zijn beter is, elke keer roepen dat Ajax iedereen oprolt met 5-0 heeft blijkbaar niet geholpen..
quote:Huntelaar: "Ons spel is te afwachtend"
17 september 2007
Aanvallend en attractief voetbal lijkt voor Ajax dit seizoen een brug te ver. De worstelende Amsterdammers hadden afgelopen weekeinde tegen het puntloze Heracles Almelo een bevlieging van Klaas Jan Huntelaar nodig om te zegevieren. De vooruitzichten op een goede afloop van een loodzware week, met uitduels bij Dinamo Zagreb en AZ, zijn allerminst gunstig.
Na de nipte zege bij Heracles zoemde opnieuw de naam van Wesley Sneijder veelvuldig rond. Dat een speler die al meer dan een maand vertrokken is een heet gespreksonderwerp blijft, geeft de huidige onrust bij Ajax aan. "Vorig seizoen was het systeem vrij nadrukkelijk op Wesley afgestemd", weet Huntelaar. "Als die speler dan verkocht wordt, weet je dat bepaalde zekerheden wegvallen. Wesley nam heel veel initiatief en dat zal nu van anderen moeten komen. Ik denk wel dat er jongens zijn die dat kunnen. Het hoeft ook niet van één persoon te komen."
In Almelo was Huntelaar zelf de reddende engel voor Ajax. De aanvaller schoot zijn ploeg met een fraaie omhaal naar een onverwachte zege. "Je weet altijd dat er nog wel een kansje voorbij komt. Maar het spel was natuurlijk niet goed. De oorzaak ligt niet alleen bij het kunstgras. Als je zelf goed staat, moet je op ieder veld kunnen domineren. We lieten na om in het veld de voorwaarden te creëeren om er voetballend uit te komen."
"In de aanval liepen we tegen het einde van de wedstrijd een beetje door elkaar", vervolgt Huntelaar. "Ik weet niet of dat de bedoeling was, want er waren ook wat jongens gewisseld. Het is wel zorgwekkend dat we geen enkele vloeiende aanval hebben opgezet. Dat is wel een teken dat het nog niet goed zit. De drie punten zijn op dit moment echter het belangrijkste. Voor de rest moeten we deze wedstrijd maar zo snel mogelijk vergeten."
Na het duel met Heracles nam Huntelaar nieuweling Luque in bescherming. De dure Spanjaard kon in zijn eerste twee wedstrijden voor de Amsterdammers nog geen indruk maken. "Voor Luque was het ook niet makkelijk", stelt Huntelaar. "Die kreeg van die vuurpijlen die hij moest doorkoppen. Als de opbouw van achteruit niet goed is, kun je hem weinig verwijten maken. We moeten eerst zorgen dat we de aanvoer verbeteren, voordat we aan andere dingen gaan denken."
Ajax kijkt inmiddels reikhalzend uit naar de komst van Edgar Davids. De routinier brak half juli zijn scheenbeen en speelde dit seizoen nog geen officieel duel. Huntelaar: "Nu is ons spel te afwachtend. Davids is een speler die diep gaat vanaf het middenveld. Maar ik weet niet wanneer hij weer terug is. Ik las dat hij misschien eind september weer bij de selectie kan aansluiten. Ik hoop dat het bericht klopt, want hij is nu meer dan ooit een belangrijke speler voor Ajax."
Als hij nou maar niet te vroeg gebracht wordt.quote:Op maandag 17 september 2007 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
God allemachtig wat zou de rentree van Davids toch de grote problemen binnen de selectie verkleinen. Davids is goud waard voor ons aller Ajax.
True. Ben in ieder geval al enorm blij als ie op 11 november kan spelenquote:Op maandag 17 september 2007 18:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als hij nou maar niet te vroeg gebracht wordt.
Precies, we spelen nu ook weer niet tegen Real Madrid hoor. Maargoed, wij zijn op dit moment niveautje Heracles dus we weten het niet.quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Suijk het volgende:
Mensen denken echt dat we met 3 of 4-0 van Zagreb gaan verliezen? Wanneer hebben we voor het laatst met 4-0 verloren? Het is nu ook niet zo dat Zagreb die UEFA Cup wel gaat winnen ofzo hoor.
idd snap het ook niet.. als we verliezen zal het een 1-0 2-1 ofsow... hopelijk kunnen we de nul houden en 2 goaltjes scoren.. weet totaal niks over Zagreb dus...quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Suijk het volgende:
Mensen denken echt dat we met 3 of 4-0 van Zagreb gaan verliezen? Wanneer hebben we voor het laatst met 4-0 verloren? Het is nu ook niet zo dat Zagreb die UEFA Cup wel gaat winnen ofzo hoor.
Zou wel mooi zijn als hij WEER zijn rentree maakt tegen Feyenoordquote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True. Ben in ieder geval al enorm blij als ie op 11 november kan spelen![]()
Dat heb jij altijd..quote:Op maandag 17 september 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Gejank van Htc ook.
Dan kan de tegenstander ELKE week wel komen met :"ja maar wij hebben maar 7 miljoen budget en Ajax 70"
En Donderdag zal geen slachting worden, maar winnen.... ik heb er een hard hoofd in.
Hopen dat Buijs hem meteen weer 3 maanden het veld aftraptquote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True. Ben in ieder geval al enorm blij als ie op 11 november kan spelen![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 19:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Anyway, ik zie dit wel zitten tegen Dinamo:
buijsquote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hopen dat Buijs hem meteen weer 3 maanden het veld aftrapt
zn vader wel, met zn derde beenquote:Op maandag 17 september 2007 19:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
buijs![]()
, die kan nog geen olifant raken als die recht voor hem staan
WHahah Buijs vanaf de bank zekerquote:Op maandag 17 september 2007 19:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
buijs![]()
, die kan nog geen olifant raken als die recht voor hem staan
En heb je me ooit op ongelijk kunnen betrappen?quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bevestigt het zelf weer, keer op keer , wat voor een ongelovelijke sukkel je eigenlijk bent.quote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zou er voortaan even bijzetten dat mensen hierop moeten happen, want volgens mij heeft niet iedereen dat door.quote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die 1e klas lompe relvarken bedoel je?quote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoort erbij, we zijn maar een klein clubje, dan moet je leren leven met nederlagen....quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik voel de bui alweer hangen donderdag. Zit ik daar na afloop met allemaal irritante Yugo's om me heen die me uitlachen.
Precies, Ajacied zijn als je wint en als je verliest.quote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoort erbij, we zijn maar een klein clubje, dan moet je leren leven met nederlagen....
En daarom ga ik dus toch kijken. Door de modder voor ons aller Ajax.quote:Op maandag 17 september 2007 21:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Precies, Ajacied zijn als je wint en als je verliest.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En daarom ga ik dus toch kijken. Door de modder voor ons aller Ajax.
Dat roepen jullie al een paar seizoen achter elkaarquote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit is mijn clubquote:Op maandag 17 september 2007 21:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Precies, Ajacied zijn als je wint en als je verliest.
quote:17/9/2007 - Bookmakers: Ajax op plaats zes op lijst kanshebbers UEFA Cup
(Gepost door RvN)
Als we de lijst van kanshebbers voor het winnen van de UEFA Cup bekijken, dan zien we dat Ajax momenteel op plaats zes staat. Bayern München wordt als topfavoriet gezien, op grote afstand gevolgd door Tottenham Hotspur, Atlético Madrid, Fiorentina en Villarreal.
De kanshebbers volgens de bookmakers:
Bayern München 4.00
Tottenham 12.00
Atlético Madrid 15.00
Fiorentina 17.00
Villarreal 17.50
Ajax 25.00
Real Zaragoza 25.00
Everton 30.00
Blackburn 30.00
Hamburg SV 35.00
Sampdoria 40.00
Bayer Leverkusen 40.00
Palermo 40.00
Ik zie nog een rijtje clubs daaronder die ik op dit moment hoger inschat dan Ajax.quote:Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef toma het volgende:
[..]
we moeten ons gelijk stellen aan Real Zaragoza..
WIE! ?
waarom dacht ik hetzelfdequote:Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef VoreG het volgende:
Ik zie nog een rijtje clubs daaronder die ik op dit moment hoger inschat dan Ajax.
Nou er wordt anders aardig gehapt hoorquote:Op maandag 17 september 2007 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou er voortaan even bijzetten dat mensen hierop moeten happen, want volgens mij heeft niet iedereen dat door.
Ik zal voortaan bij mijn reactie zetten dat je daar ook even op moet happen...quote:Op maandag 17 september 2007 23:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nou er wordt anders aardig gehapt hoor
Amen brother!!quote:Op maandag 17 september 2007 23:29 schreef devv05 het volgende:
We gaan 'm gewoon winnen!
Donderdag gaat Zagreb als eerste kansloos de boot in met 0-2. Ze worden compleet weggespeeld en het Zagreb publiek zal na afloop van de wedstrijd Ajax met een staande ovatie belonen vanwege het fantastische spel en de wonderschone doelpunten.
Daarna dendert de Ajax trein door om uiteindelijk Bayern München in de finale te vernederen dankzij een hattrick van Urzaiz, inmiddels uitgegroeid Europees topscorer en het dragende werk van onze nieuwe aanvoerder Jurgen Colin, dé opvolger van Jaap Stam.
Believe!
"skip back to reality. WoW there goes gravity!" zou eminem zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 23:29 schreef devv05 het volgende:
Donderdag gaat Zagreb als eerste kansloos de boot in met 0-2. Ze worden compleet weggespeeld en het Zagreb publiek zal na afloop van de wedstrijd Ajax met een staande ovatie belonen vanwege het fantastische spel en de wonderschone doelpunten.
Daarna dendert de Ajax trein door om uiteindelijk Bayern München in de finale te vernederen dankzij een hattrick van Urzaiz, inmiddels uitgegroeid Europees topscorer en het dragende werk van onze nieuwe aanvoerder Jurgen Colin, dé opvolger van Jaap Stam.
Believe!
en zo istquote:Op maandag 17 september 2007 22:43 schreef toma het volgende:
[..]
Dit is mijn club
Mijn ideaal
Dit is de mooiste, club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet
Het kan dooien, het kan vriezen
We kunnen winnen of verliezen
Maar een betere club dan Ajax, is er niet!
quote:Op maandag 17 september 2007 23:29 schreef devv05 het volgende:
Believe!
Wie was zo grappig me op te geven?quote:Beste Feyenoord Supporter,
Bedankt voor je getoonde belangstelling om op de hoogte gehouden te worden van de ontwikkelingen op www.feyenoord.nl, de officiële website van Feyenoord Rotterdam N.V.
Op www.feyenoord.nl vind je het laatste nieuws, achtergronden, interviews met de spelers, exclusief beeldmateriaal en nog veel meer.
Klik op de onderstaande link om uw e-mailadres bij ons aan te melden en te activeren.
Activeren
Kun je niet op de link klikken kopieer dan de volgende link en plak het in je browser. *link weggehaalt*
Met sportieve groet,
Feyenoord.nl Webteam
ze zijn leden aan het werven, ze vonden dit wel een goed momentquote:Op dinsdag 18 september 2007 02:58 schreef Loserkid het volgende:
Wat de neuk ik kom net thuis en dan heb ik dit mailtje:
[..]
Wie was zo grappig me op te geven?
staat Feyenoord iig niet met 10 man na die rode kaart en het opstijgen van de trauma heli.quote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHahah Buijs vanaf de bank zeker
de juiste intentie zetten is natuurlijk alles, maar dan moet iedereen wel meegeloven natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 23:29 schreef devv05 het volgende:
Believe!
Dat overkwam mij een paar maanden geleden ook, kutgrapquote:Op dinsdag 18 september 2007 02:58 schreef Loserkid het volgende:
Wat de neuk ik kom net thuis en dan heb ik dit mailtje:
[..]
Wie was zo grappig me op te geven?
Ze zitten dus niet stil bij Ajax na alle commotiequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:01 schreef BigFire het volgende:
'Belangstelling Ajax voor Nigeriaans talent' | Transfers
Volgens de Engelse tabloid The Sun is Ajax een van de clubs die belangstelling heeft voor het Nigeriaanse talent Macauley Chrisantus. De 17-jarige aanvaller was topscorer op het WK onder 17. Hij kwam uit voor Abuja FC, maar hij heeft zijn contract af laten lopen. daardoor kan hij nu nog getransfereerd worden. Tottenham Hotspur zou 1,5 miljoen pond hebben geboden en ook Liverpool en Real Madrid zouden al interesse hebben getoond.
(Bron: AjaxNetwerk)
Europeese wedstrijden zijn de mooiste wedstrijden. Dat jij niet komt omdat de tegenstanders je niet aanspreken moet jij weten. Ik kom voor Ajax. Sowieso wordt het 4-10 erg gezellig tegen Zagrebquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:28 schreef Camplo het volgende:
Zin hebben in de UEFA cup...
tot aan de halve finale een leeg stadion als ze thuis spelen zucht
haha ja maar echt jonge per dag zakt de moed me meer in de schoenen...en dan ga ik naar de selectie kijken en dan word mijn gevoel alleen maar negatiever,we zijn zo zwak..het is 33x niks.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Europeese wedstrijden zijn de mooiste wedstrijden. Dat jij niet komt omdat de tegenstanders je niet aanspreken moet jij weten. Ik kom voor Ajax. Sowieso wordt het 4-10 erg gezellig tegen Zagreb![]()
Sethje, jij hebt er toch geen verstand van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |