Nou eh... Dit huizenblok is nu niet bepaald fraai te noemen. Er zijn leukere huizen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:25 schreef Arukas het volgende:
Of zou het gewoon jalouzie zijn omdat ze zelf nooit meer zullen kunnen behalen dan een kartonne doos.
En waarschijnlijk ook niet gedekt door de verzekering.quote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef Homdeck het volgende:
vrij asociaal inderdaad
Is gewoon baldadig gedrag. Kan me niet voorstellen dat dit uit jaloezie is gedaan, dan hadden ze wel een villa ondergespoten.quote:Op maandag 17 september 2007 15:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Ze zijn vast jaloers op zo'n mooie blokhut
Wil je met mij trouwenquote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tering, wat kots ik op mensen die nog niet eens een foto in een topic kunnen plaatsen.
Tering, wat zul jij een zwaar leven hebben als je je daar al aan ergertquote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tering, wat kots ik op mensen die nog niet eens een foto in een topic kunnen plaatsen.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:34 schreef rusketier het volgende:
Mooi gemaakt
Omdat de plaatjes het eerst niet deden heb ik erop gereageerd op zo'n manier als hij doet in de laatste zin van z'n eerste post.quote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef Seneca het volgende:
[..]
Tering, wat zul jij een zwaar leven hebben als je je daar al aan ergert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |