abonnement Unibet Coolblue
pi_53339745
Wat had die ook alweer? Slippers met kaarsjes? Op zich geinig idee, maar hij had het denk ik beter moeten presenteren. Het was iig absurd genoeg

Pet met spiegel was weer minder origineel, dat bestaat toch allang? Naja.. nu zal het wel op de markt zijn in Japan
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_53339809
quote:
Kun je de hierna volgende afleveringen ook even posten?
Dan kan ik ze omzetten tot avi! bedankt alvast!

(vond wel links naar die afleveringen. maar die streams kon ik niet omzetten. deze wel. bedankt alvast!)

Of iemand heet al divxjes hiervan,. urls dan, thanx!)
http://16693.rapidforum.com/
Come post at the nethersouls forum! GO GO GO!
pi_53339910
Mwah deze aflevering viel ook weer mee. Hopelijk wordt er nog iets leuks gedaan en stoppen die mensen is met alles afkraken.

Corne was trouwens wel geinteresserd. Pluimpje voor hem.
pi_53340109
morgen maar ff de stream kijken, was 't weer helemaal vergeten.
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_53340239
Maar zou die Corne echt tot 7 uur 's ochtend op stap geweest zijn? En het is wel geinig om te zien dat die Corne echt altijd het zelfde aan heeft, ook tussen de afleveringen en dat die Marjolein in elke aflevering wel meerdere keren wat anders aan heeft.

Maar dat die 2 de stad in moesten om zie voor te bereiden op hun duel slaat nergens op. Met kennis kun je je toch niet voorbereiden op zo'n eetduel.
pi_53341140
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:46 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar zou die Corne echt tot 7 uur 's ochtend op stap geweest zijn? En het is wel geinig om te zien dat die Corne echt altijd het zelfde aan heeft, ook tussen de afleveringen en dat die Marjolein in elke aflevering wel meerdere keren wat anders aan heeft.
Scherp
pi_53341563
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:46 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar dat die 2 de stad in moesten om zie voor te bereiden op hun duel slaat nergens op. Met kennis kun je je toch niet voorbereiden op zo'n eetduel.
Daar zat ik ook aan te denken ja.. toen Renate zei wat ze moesten doen dacht ik, waarom moeten ze dan op stap? Maar goed, het zal ook bijdragen aan hun integratie in de cultuur waar ze later weer wat aan hebben.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:24:17 #58
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53353098
TVP!! gisteren was een beetje flauwtjes...ik zat alleen maar te wachten tot Mira ging kotsen

vond het erg strak van d'r dat ze zover ging om te winnen.

ik zag vorige week ergens dat zij een aerobics instructrice is ofzo? (of fitness) dan mag ze zich wel een beetje meer concentreren op haar buikspieren
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53370403
Ik vind het wel een leuke serie om te volgen, ik heb alleen het idee dat er in zo'n land veel meer te halen is uit zo'n programma. Iedere keer een standaard opzet: voting, 2 alleen, de rest een opdracht en dan de test voor 100 japanners. Het duurt een klein uur maar je ziet eigenlijk heel weinig. Echt zonde, want ik denk dat je veel meer van de cultuur en de stad kunt laten zien.
pi_53375692
waar kan ik ergens deel 3 kijken? de officiele site laat hem niet zien
pi_53375705
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:29 schreef Blawh het volgende:
Ik vind het wel een leuke serie om te volgen, ik heb alleen het idee dat er in zo'n land veel meer te halen is uit zo'n programma. Iedere keer een standaard opzet: voting, 2 alleen, de rest een opdracht en dan de test voor 100 japanners. Het duurt een klein uur maar je ziet eigenlijk heel weinig. Echt zonde, want ik denk dat je veel meer van de cultuur en de stad kunt laten zien.
Ja, zeg! het is potdomme geen docu! het moet natuurlijk intressant blijven voor de meeste kijkers.
pi_53375753
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:28 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja, zeg! het is potdomme geen docu! het moet natuurlijk intressant blijven voor de meeste kijkers.
Een docu is natuurlijk weer een ander uiterste, maar wat heb je nu eigenlijk echt gezien de 1e 3 afleveringen? Iets van het eten, iets van die humor en iets van die thee en de gadgets. Ik vind het een beetje mager.
pi_53376102
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:31 schreef Blawh het volgende:

[..]

Een docu is natuurlijk weer een ander uiterste, maar wat heb je nu eigenlijk echt gezien de 1e 3 afleveringen? Iets van het eten, iets van die humor en iets van die thee en de gadgets. Ik vind het een beetje mager.
Ach, het is meer bedoeld als aapjes kijken. het gewone huis/tuin en keukenvolk kijkt geheid elke keer met verbaasde ogen naar het programma en heeft het er met de volgende dag met anderen over. Die mensen gaan ook weer kijken, enz. Die mensen boeien de cultuur niet, maar willen eigenlijk een beetje geshockeerd worden, dus in feite lijken we wel een beetje op de japanners qua humor! (Wie kent jackass nou niet, bijv?)
pi_53378160
Maar waar kunnen we deel 3 streamen?
http://16693.rapidforum.com/
Come post at the nethersouls forum! GO GO GO!
pi_53394404
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:44 schreef d3mon het volgende:
Maar waar kunnen we deel 3 streamen?
http://www.rtl.nl/reality/lostintokyo/home/ En de volgende afleveringen ook daar...
pi_53394623
Kut, aflevering 3 staat nog niet online
  zondag 23 september 2007 @ 09:13:18 #67
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_53399602
Mischien na de herhaling van vanavond?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_53441100
Afl 3 staat nog niet online.
pi_53466733
;'(
pi_53468402
Weet niet meer wie dr als eerste afviel, maar die rest die afviel was telkens diegene waar ik me het meest aan ergerde. Nu die ene jonge meid nog die zo hees praat.
pi_53470733
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:07 schreef Eveli het volgende:
Weet niet meer wie dr als eerste afviel, maar die rest die afviel was telkens diegene waar ik me het meest aan ergerde. Nu die ene jonge meid nog die zo hees praat.
Kleine smurf. Die moet ook weg.
pi_53486467
Lost in Tokyo AFL3 (Windows media player)

[ Bericht 2% gewijzigd door F04 op 26-09-2007 14:46:54 ]
pi_53490990
Het duurde even maar goed
pi_53493215
quote:
Programma Renate Verbaan stopgezet
HILVERSUM - Tv-zender RTL5 gaat twee programma's, die slecht worden bekeken, (tijdelijk) van de buis halen of een ander uitzendmoment geven. Dat meldde RTL-programmadirecteur Bart in 't Hout, verantwoordelijk voor alle vier RTL-zenders, woensdag.

Het gaat om From Alaska With Love en Lost In Tokyo. Beide programma's scoren onder de maat. "Deze shows scoren teleurstellend. Het valt me vies tegen", erkent In 't Hout.

In het geval van From Alaska With Love is nog niet zeker wat er gebeurt. De show waarin Nederlandse vrouwen daten met mannen in Alaska wordt momenteel op maandagavond uitgezonden. Op die avond is er veel concurrentie tussen de tien op Nederland gerichte tv-zenders. Dat komt omdat veel Nederlanders na een weekeinde op maandagavond thuis blijven om op de bank te hangen. Zenders spelen daar op in.

In 't Hout vermoedt dat het lage kijkcijfer (afgelopen maandag 265.000 kijkers) van From Alaska With Love samenhangt met dat gegeven. Hij overweegt daarom een andere uitzendavond te vinden voor het door Roeland Fernhout gepresenteerde programma.

Lost In Tokyo werd afgelopen donderdag door slechts 152.000 mensen bekeken. De programmadirecteur wil dat programma komende donderdag nog laten doorgaan. Vanaf volgende week wil hij de reeks met presentatrice Renate Verbaan stopzetten, om die op een later moment een nieuwe kans te geven. In Lost In Tokyo moet een groep mensen zich zien te redden in de Japanse wereldstad.

"Deze twee dure programma's zijn mislukt, maar over de hele linie gaat het goed met RTL-programma's", analyseert In 't Hout. "Ik zit al dertig jaar in dit vak, maar totaal geluk bij het maken van programma's bestaat niet", erkent de leidinggevende.
Jammer, het was toch een vermakelijk programma
  woensdag 26 september 2007 @ 18:44:34 #75
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_53493396
^ Ik hoorde het net op boulevard..
Heel jammer..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')