Of dat ze in de line of fire staanquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:29 schreef freud het volgende:
[..]
Gewoon hard roepen dat je geen vrij schot hebt van de Bea.
Denk dat op het moment dat ze dat zou roepen, al een kogel tussen haar oren zou hebben van de "Snipers-in-Position"quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of dat ze in de line of fire staan
Had veiligheidsdienstquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:52 schreef freud het volgende:
An!!!! IS je wekker kapot??!! Weet je wel niet hoe vroeg het is!
Ja en dat weet je dan toch....quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Je kunt nog altijd statenloos zijn.
Mail was ook weer dood geloof ik... Sterkte engelquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Had veiligheidsdienst![]()
Nu ben ik zelfs zo moe dat ik fysio heb afgezegd en besloten heb te gaan bankhangen met de katten![]()
![]()
LOL!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef prupke het volgende:
soms zou ik willen dat ik mijn camera mee kon nemen naar het werk...
vandaag kwamen er heel veel van die oude legervoertuigen over de weg , met vlaggetjes en mensen erin in bijbehorend uniform
sta je wel naar buiten te loeren maar kan je geen fotos maken
Ik had een tijd geleden een enquete over mijn belgedrag en zo. Was er een vraag waar ik mijn telefoon overal voor gebruikte en vervolgens een hele rij waar je dingen kon aanvinken. Echt alles stond er tussen, behalve.... bellenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zit net een internet enquette in te vullen krijg ik de volgende vraag
Bent u
Meerdere antwoorden mogelijk
Nederlands staatsburger
Staatsburger van een ander land binnen de Europese Unie
Staatsburger van een land buiten de Europese Unie
Weet niet
Vooral dat laatste antwoord...................
of ik kan natuurlijk ook gewoon zorgen dat ik een keer op 18 sept vrij benquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL!volgens mij kent iedereen hier wel een dergelijk moment
in de meeste enquetes staan wel van die vragen waar je niet echt iets mee kan doen:)quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden een enquete over mijn belgedrag en zo. Was er een vraag waar ik mijn telefoon overal voor gebruikte en vervolgens een hele rij waar je dingen kon aanvinken. Echt alles stond er tussen, behalve.... bellen![]()
Stond wel de optie: anders nml.... dus heb ik daar maar bellen ingevuldKon het niet laten
Hier is dat meer op de 13e september. Gewoon volgend jaar kijken wanneer je vrij bent half-eind september en dan kijken welke plaatsen op die datum bevrijd werdenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
of ik kan natuurlijk ook gewoon zorgen dat ik een keer op 18 sept vrij ben
het is nl elk jaar dat ze hier voorbij komen
ze komen van eindhoven (18 sept ) en dan rijden ze altijd even naar de luikerweg ..daar is een klein kerkhof van militairen : Valkenswaard War Cemeteryquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hier is dat meer op de 13e september. Gewoon volgend jaar kijken wanneer je vrij bent half-eind september en dan kijken welke plaatsen op die datum bevrijd werden
Stelletje geldkloppers zijn hetquote:Op woensdag 19 september 2007 07:31 schreef freud het volgende:
Ouch. Weer mooie plannen met prinsjesdag.
Ik weet wel waar ze dat geld voor nodig hebben...quote:Op woensdag 19 september 2007 07:31 schreef freud het volgende:
Ouch. Weer mooie plannen met prinsjesdag.
quote:Op woensdag 19 september 2007 07:30 schreef freud het volgende:
Lieve Wouter,
Allereerst wil ik me diep verontschuldigen. Ik werk namelijk gewoon, en verdien ietsje boven modaal. Onvergefelijk, ik weet het, maar ik wilde nou eenmaal een HBO studie doen, en heb mijn best gedaan voor een leuke uitdagende baan. Ook ben ik zo asociaal om een eigen huis te kopen, en een auto te hebben. Elke dag naar mijn werk fietsen gaat helaas niet, omdat de gesponsorde jeugdcrimineeltjes elke fiets boven de 50 euro steevast meenemen.
Daarom ben ik blij dat je mijn inkomen nog verder terugschroeft. Natuurlijk geef ik mijn geld graag aan buurtprojectjes om lastige jongeren bezig te houden! Het is immers de verantwoordelijkheid van de overheid dat kinderen zich niet vervelen. Ouders kunnen hier natuurlijk niets aan doen. Over de jaren is de effectiviteit van dergelijk projecten zo overduidelijk bewezen.
Ook is het logisch dat mijn hardverdiende salaris naar goede doelen als afrika, afghanistan en irak gaat. De investeringen in bijvoorbeeld Afrika hebben overduidelijk hun vruchten afgeworpen. Een mooi voorbeeld zijn de paleisjes en rijkdom waarin de leiders van de afrikaanse landen wonen! Nee, geef het maar aan hen, gebieden zoals het onderwijs en de ouderen in Nederland redden zich wel. Goede zorg of onderwijs is zo overschat, als je bedenkt dat je er ook dictators mee kan sponsoren.
Misschien nog een laatste tip Wouter. Er zijn mensen die dit land verlaten, omdat meer leren of verdienen zinloos is in dit land. Schandelijk natuurlijk. Maar waar moet je de economische vluchtelingen die het land in willen van betalen? Van de vertrekkende goedverdieners natuurlijk! Voer een vertrekbelasting in! Ben je goed opgeleid, en verdien je boven modaal? Dan een dikke belasting als je weg gaat.
Nogmaals Wouter, bedankt voor je wijsheid. Mijn gezond verstand is blijkbaar te egoïstisch.
Groeten,
Freud.
Ik heb 'm doorgestuurd voor je!quote:
Da's mooi kut danquote:Op woensdag 19 september 2007 08:29 schreef An24 het volgende:
Kut, koorts gehad en overgegeven, wordt een dagje thuis blijven![]()
Neem een paar verse sinaasappelen mee, zodat je die bij de overdracht lekker kan uitpersen voor haar! Dat zal d'r goed doen!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's mooi kut danMaareh....we hebben nog een overdrachtje gepland staan
Wil je dat vandaag of liever morgen?
Beterschapquote:Op woensdag 19 september 2007 08:29 schreef An24 het volgende:
En ik had een flink gesprek met een vervelende klant had moeten hebben, moet ik die weer uitstelllen![]()
Ongetwijfeld maar ze zorgt goed genoeg voor zichzelf denk ikquote:Op woensdag 19 september 2007 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een paar verse sinaasappelen mee, zodat je die bij de overdracht lekker kan uitpersen voor haar! Dat zal d'r goed doen!
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar ze zorgt goed genoeg voor zichzelf denk ikDaar heeft ze mijn hulp echt niet bij nodig
Datzelfde geldt ook voor de huisarts en de bank. Wat dat betreft loopt Nederland nog een beetje achter.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:52 schreef freud het volgende:
Wel leuk, bestel je leuke dingen op eBay, wordt het overdag bezorgd. Maar hey! Mensen werken overdag! Geen nood, het ligt op het buurtkantoortje. Die is alleen open door de weeks tussen 8:00 en 13:00. Misschien toch eens vragen aan de TNT of ze snappen dat sommige mensen werken.
Nee.... snappen ze nietquote:Op woensdag 19 september 2007 08:52 schreef freud het volgende:
Wel leuk, bestel je leuke dingen op eBay, wordt het overdag bezorgd. Maar hey! Mensen werken overdag! Geen nood, het ligt op het buurtkantoortje. Die is alleen open door de weeks tussen 8:00 en 13:00. Misschien toch eens vragen aan de TNT of ze snappen dat sommige mensen werken.
Waar je dan vervolgens met honderd anderen staat die hetzelfde hebben als jij?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee.... snappen ze nietHet spul wordt de 1e keer overdag bezorgd en dan zou je verwachten dat zo'n bezorger gewoon werkt en dan de 2e keer 's avonds langskomt (staat notabene op het briefje voorgedrukt bij mogelijke tijdsindicatie). Maar nee hoor
En gewoon weer langs het postkantoor moeten
nou heb ik gelukkig nog een echt postkantoor in de buurt
Zoeentje met openingstijden op zaterdagochtend
Neuhquote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar je dan vervolgens met honderd anderen staat die hetzelfde hebben als jij?
Zaterdagochtend wil ik in ochtendjas door het huis zombie'en, niet bij het Postkantoor staan voor dag en dauw.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhHooguit een stuk of 10
Maar meestal kom ik binnenvallen tegen sluitingstijd (17:30
) of bij opening op zaterdagochtend. Dan is het rustig genoeg
Vroeger, toen ik nog niet in de detachering zat liet ik mijn pakjes gewoon op het werk bezorgen. Uiteraard wel in overleg met de magazijnmeester, en dat ging gelukkig altijd goed. Bij dit Ministerie heb ik het nog niet aangedurft, gezien de hoeveelheid post die regelmatig of niet of met een hele grote omweg pas aan komt op de werkplek...quote:Op woensdag 19 september 2007 10:04 schreef freud het volgende:
Oh, ik kan zaterdagochtend ook in dat winkeltje vaak het pakketje wel losweken bij de wandelende anti rook reclame hoor, maar goed. Het lijkt me ideaal als je bij de TNT vast kan leggen dat je graag je pakketje standaard op wil halen op kantoor X. Dan hoeven ze geen pogingen aan mijn deur meer te ondernemen. Scheelt mij irritatie, en de TNT zinloos rijden.
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:29 schreef An24 het volgende:
En ik had een flink gesprek met een vervelende klant had moeten hebben, moet ik die weer uitstelllen![]()
Zuip danook niet zoveel door de weeksquote:Op woensdag 19 september 2007 10:18 schreef ..bennie het volgende:
Ik heb een kater en een nieuwe lief![]()
.
Voor fotografische aankopen is er een apart topicquote:Op woensdag 19 september 2007 10:18 schreef ..bennie het volgende:
Ik heb een kater en een nieuwe lief![]()
.
Mja, hier is het een beetje maf geregeld in het gebouw, dus wil hier niet laten bezorgen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog niet in de detachering zat liet ik mijn pakjes gewoon op het werk bezorgen. Uiteraard wel in overleg met de magazijnmeester, en dat ging gelukkig altijd goed. Bij dit Ministerie heb ik het nog niet aangedurft, gezien de hoeveelheid post die regelmatig of niet of met een hele grote omweg pas aan komt op de werkplek...
En de paal moet er tot aan die streep ingeramd worden??quote:Op woensdag 19 september 2007 10:37 schreef limpix het volgende:
Weet je wat fijn is ?
Hei-werkzaamheden 40 meter vanaf je bureau...elke 2.5 seconden een doffe knal,spullen die van je bureau trillen, lampen die uit het plafond komen vallen, om maar te zwijgen hoe de communicatie met klanten verloopt aan de telefoon..
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En de paal moet er tot aan die streep ingeramd worden??Veel plezier op kantoor.. EN knoei geen koffie over je keyboard
![]()
Auwquote:Op woensdag 19 september 2007 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En de paal moet er tot aan die streep ingeramd worden??Veel plezier op kantoor.. EN knoei geen koffie over je keyboard
![]()
Ik ben gewoon niet gewend om door de weeks te zuipen, need more practicequote:Op woensdag 19 september 2007 10:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zuip danook niet zoveel door de weeksPrutser
Ze heeft geen rood randjequote:Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef freud het volgende:
[..]
Voor fotografische aankopen is er een apart topic.
Leuk om die discussie ook in een ander sunforum te zien. Vermeende problematiek, argumenten, allemaal 't zelfde... En gegeven de omstandigheden, hoef je niet te rekenen op een verandering...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |