Wij ookquote:Op donderdag 20 september 2007 23:21 schreef pekel het volgende:
Evert vindt Ari een prutser.
Bwah, om maar met 3000 in zo'n groot stadion dat ze niet gewoon zijn te zitten houden ze er toch nog vrij vlot de sfeer in , vind ik. Ik kan mij voorstellen dat als je die 3000 met die trommels in een klein stadionnetje op hun maat zet dat je toch een vrij aparte sfeer waar het lastig voetballen is krijgt ...quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:33 schreef Houniet het volgende:
POEIER DIE BAL ER NOU IN BARRY
Doelde meer op het overenthousiaste gejoel zodra er een speler naar de grond gaat in de 16mquote:Op donderdag 20 september 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, om maar met 3000 in zo'n groot stadion dat ze niet gewoon zijn te zitten houden ze er toch nog vrij vlot de sfeer in , vind ik. Ik kan mij voorstellen dat als je die 3000 met die trommels in een klein stadionnetje op hun maat zet dat je toch een vrij aparte sfeer waar het lastig voetballen is krijgt ...
Ik denk toch dat het grootste probleem die plaggen zijn. Net alsof er een dood egeltje elke 2 meter op de grond ligtquote:Op donderdag 20 september 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, om maar met 3000 in zo'n groot stadion dat ze niet gewoon zijn te zitten houden ze er toch nog vrij vlot de sfeer in , vind ik. Ik kan mij voorstellen dat als je die 3000 met die trommels in een klein stadionnetje op hun maat zet dat je toch een vrij aparte sfeer waar het lastig voetballen is krijgt ...
wie kopieren jullie dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als we kopieren doen we het ook meteen goed![]()
quote:
Ajax natuurlijk, althans, dat is de algemene opvatting. We wachten nu dus op de omhaal in de laatste 10 minuten.quote:
haha klopt, er is nog tijd! go AZquote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk, althans, dat is de algemene opvatting. We wachten nu dus op de omhaal in de laatste 10 minuten.
M'n zus werkt bij de bakker waar Evert regelmatig komt, wie wil me aanraken?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Goede wijn en kaas, weten we ook wat Evert graag nuttigt op zn vrije vrijdagavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |