ben niet bang, we hebben totaal 1 kans gehad en dinamo 3 ofsow.. niet veel samen te vattenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Neeeeeeee waarom samenvatting Ajax![]()
![]()
Ik snap het echt niet.quote:
Edson liep zichzelf vrij(ontsnapte) en kreeg een grote kans op de lat.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:52 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet.![]()
Edson schiet buiten het bereik van Waterman op de lat, en Pacos ontsnapt. Maar da's logisch.
Ja oprotten met dat Ajax!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Rot eens op met Ajax, ik wil AZ zien.
Ja de rust is inderdaad heel boeiend.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Oh, zo. Bij mij betekend ontsnappen in voetbaljargon meestal 'goed wegkomen', het geluk in je kont hebben dus.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:54 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Edson liep zichzelf vrij(ontsnapte) en kreeg een grote kans op de lat.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
DIE DEKSELSE ARI KWAM DAAR TOCH FF MOOI TUSSEN
Geen feyenoord?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Vind het niet eens heel erg, een jaartje geen Feyenoord - [insert willekeurige oostblok-ploeg]. Nu kunnen we ons mooi richten op de beker en competitiequote:
Ariquote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef Cheiron het volgende:
De voorhoede is maar matig zo.
AZ zonder Arveladze en Koef =quote:Op donderdag 20 september 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wahahahaha Ari en Pelle in de spits
Dembele eraf. We are doomed.
Hij had een andere afspraakquote:Op donderdag 20 september 2007 23:18 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
BEMBELE is weg waarom?
smsje was voor hemquote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij had een andere afspraak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |