Bron: ABC.comquote:Pushing Daisies is a love story about a pie-baking young man with a very special gift… the ability to return dead people briefly back to life with just a simple touch -- enabling him to help a P.I. crack murder cases by asking victims to name their killers. Director Barry Sonnenfeld, writer-producer Bryan Fuller, and the producers of Big Fish blend romance, crime procedural and high-concept fantasy to create a fairytale in the spirit of Amelie, Stranger than Fiction, and Chocolat. Features a stellar cast.
quote:Op maandag 17 september 2007 14:17 schreef TylerMayhemStudios het volgende:
Heb de pilot al een paar weekjes geleden gedownload en gekeken. Een serie die ik in ieder geval zeker ga volgen. Samen met Californication DE nieuwe series van het seisoen.
Ook gezien met dank aan degene die ik citeer. Wát een geweldige pilot zeg. Ik ben heel benieuwd hoe deze serie zich gaat ontwikkelen, maar ik ben al fan van deze pilot. Lekker over de top, grappige details, een heel rijk decor, snelle en scherpe dialogen en leuke personages en cast.quote:Op maandag 17 september 2007 14:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De pilot is al zeker een maand als DVD-screener te vinden
Van een tv-serie?quote:Op maandag 17 september 2007 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, de pilot is al uit? Of is het een slechte cam-versie ofzo?
quote:Op maandag 17 september 2007 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, de pilot is al uit? Of is het een slechte cam-versie ofzo?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
IK MAAK OOK WEL 'S FOUTEN JA, STOMME DOWNLOADFREAKS. [afbeelding]
Het waren goeie kijkcijfers maar niet de best bekeken iig. Ben heel benieuwd naar de volgende aflevering, kijken of het niveau een beetje hetzelfde blijftquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Marble het volgende:
Heerlijke serie in elk opzicht, kan niet anders zeggen. Heb genoten van begin tot eind. En de kijkcijfers kicken ass (best bekeken nieuwe serie van allemaal)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:25 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Het waren goeie kijkcijfers maar niet de best bekeken iig.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:43 schreef Marble het volgende:
Welke nieuwe serie wordt dan nog beter bekeken volgens jou? Zoals ik het begrijp is Pushing Daisies de nummer 1, gevolgd door Private Practice. Ik zou niet weten welke andere nieuwe serie nog beter bekeken wordt, maar jij schijnt het wel te weten dus vertel het maar.
quote:Premieres op 26 September om 9 uur:
Private Practice (ABC)
Viewers: 14.24 million (#1), A18-49: 5.1/13 (#2)
The Bionic Woman (NBC)
Viewers: 13.59 million (#2), A18-49: 5.5/14 (#1)
Premiere op 3 Oktober om 8 uur:
Pushing Daisies (ABC)
Viewers: 12.83 million (#1), A18-49: 4.3/13 (#1)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:19 schreef Symer het volgende:
Volgens deze promo voor afl 2 had de eerste afl. 27 miljoen kijkers.
ABC is lekker creatief met kijkcijfers
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:19 schreef Symer het volgende:
Volgens deze promo voor afl 2 had de eerste afl. 27 miljoen kijkers.
ABC is lekker creatief met kijkcijfers
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Marble het volgende:
En waarom is Anna Friel niet al 10 jaar eerder doorgebroken?
Ik kan niet wachten tot ze What is this feeling? gaat zingen in Pushing Daisies. Dat nummer beschrijft perfect Olive's gevoelens voor Chuck.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:51 schreef Kokstra het volgende:
Goed nieuws, het krijgt een volledig seizoen
ABC has picked up a full season order of "Pushing Daisies," the network confirmed.
Hé, het wordt dus op dinsdag uitgezonden....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:32 schreef MadGuy het volgende:
Aflevering 5 net bekeken en het krijgt zowaar wat emotionele diepte: meer achtergrond van Ned enzo. Cool! Verder zaten er weer briljante typetjes in deze keer.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Marble het volgende:
Dat einde was ook weer zo schattig met Chuck die ging trick or treaten bij haar twee tantes die haar vertederd snoepjes gaven [afbeelding].
En Olive bewees dat ze wel een grote mond heeft maar een klein hartje, door het leven van Chuck te redden.
Er valt alleen weinig over te discussieren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:44 schreef Symer het volgende:
Alles werkt perfect bij deze serie, de muziek, de acteurs, de dialogen, zelfs de matige blue-screen scènes zijn juist door hun matigheid zo betoverend.
Ik niet, gratis drugs.quote:
OMG ja!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:00 schreef Symer het volgende:
De onthulling aan het einde zag ik echt niet aankomen
Maar idd...geweldig. Ben helemaal verslaafd geraakt. Das toch wel het enigste voordeel van die writer's strike...aangezien ik door mn andere series heen ben precies op het moment dat ik wat dagen vrij heb en lekker relax wil bankhangen en series kijken, zodat ik wat nieuwe dingen moet gaan downen. Downside is dat ik nu ook door die afleveringen ben en ik weer niets te kijken heb en straks als de writer's strike over is ineens 4 nieuwe series erbij heb iedere week om te downloadenquote:Op zondag 2 december 2007 21:12 schreef Jnk18 het volgende:
Ik vind het echt super serie, vooral de style van de show hou ik echt van. De characters zijn ook allemaal zoo cute
De stijl creëert juist een heerlijke sfeer waardoor de serie lekker lichtvoetig is en heerlijk wegkijkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Virus3000 het volgende:
het ziet er wel beetje erg kinderachtig uit of valt dat nog wel mee?
Was de 2e afl. die met die met die elektrische auto's? Die was redelijk lauw idd. 'Infantiel' was het woord dat ik destijds gebruikte dacht ik. Maar verder is er vrij weinig op aan te merken imho.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:19 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad. De tweede aflevering maakte wel een uitglijder naar die kinderachtigheid, vooral wat betreft de bad guy. Maar de overige afleveringen vond ik top qua stijl en plot.
Je zal ze moeten downloaden dan, want legaal terugkijken kan alleen als je in de USA woont.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Gisteren voor het eerst een aflevering gezien. WOW! Wat een geweldige serie! Nu kom ik er alleen achter dat ik de eerste twee afleveringen heb gemist. Zijn die op internet terug te kijken?
Ik ook niet, maar er zijn voldoende verhaallijnen uitgezet om dit seizoen weer erg vermakelijk te makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:39 schreef Jnk18 het volgende:
Hmm vond de seizoen 2 premiere niet echt geweldig.
Die zie ik alleen maar bij private trackers en die stress heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:46 schreef Breuls het volgende:
Okay, deze ga ik voortaan in HD kijken. Wat een aandacht voor vormgeving zeg.
Usenet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:25 schreef APK het volgende:
[..]
Die zie ik alleen maar bij private trackers en die stress heb ik geen zin in.
Maar het zou het idd wel waard zijn.
Pcies. Torrents is last resort voor mij; veel te traag en onoverzichtelijk.quote:
Jaa prachtigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:46 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie sprookjesachtige decors hebben ze toch.
Ah geweldig, dank je wel!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:52 schreef Breuls het volgende:
In Nederland op 19 november, in de UK (is ook regio 2) is-ie al uit.
Geen idee...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:55 schreef CarOnline het volgende:
Donderdags toch altijd te downloaden?
Jepquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:55 schreef CarOnline het volgende:
Donderdags toch altijd te downloaden?
.torrent of .nzb?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan hem niet vinden?
En Dirty Sexy Money ook niet
als je hem wil helpen doe het dan in een PM ofsow, hier mag je er niet over praten!!quote:
Ik denk dat die 2 er wel wat opgevonden hebben, anders trekt ze haar kleren niet uit voor hem.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:15 schreef MadGuy het volgende:
Die moeder inderdaad. Briljant!Net als de ruzietjes tussen Olive en Chuck.
Maar jeetje, die broeken van Chuck.Gelukkig had ze op het laatst weer een jurkje aan. En op het laatst helemaal niets. Arme Ned, dat wordt rukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft écht een geniale serie.
Haar!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
als je hem wil helpen doe het dan in een PM ofsow, hier mag je er niet over praten!!
Oeh ja. Van die grote Naked Gun-achtige condooms.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Misschien een enorme lap doorzichtig plastic keukenfolie tussen ze in, condoom erom en gaaan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | 10/03/07 13.03 M 4.3 10/10/07 10.26 M 3.7 10/17/07 9.86 M 3.7 10/24/07 9.67 M 3.2 10/31/07 8.57 M 2.7 11/14/07 8.83 M 3.1 11/21/07 7.48 M 2.2 11/28/07 9.99 M 3.7 12/12/07 6.84 M 2.4 Seizoen 2 10/01/08 6.33 M 2.0 10/08/08 5.50 M 2.0 10/15/08 6.11 M 1.9 10/22/08 5.69 M 1.9 10/29/08 6.69 M 2.3 |
IMDB geeft 19 november als datum voor de volgende aflevering.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef MadGuy het volgende:
Geen nieuwe aflevering deze week of kijk ik verkeerd?
quote:Pushing Daisies: Will it Continue?
Creator Bryan Fuller talks about what's to come.
by Eric Goldman
November 12, 2008 - It's a question on the mind of every fan of Pushing Daisies - Will the beloved series continue? With ratings less than stellar, ABC has yet to commit to picking up the "back nine" episodes for Season 2, meaning the show might conclude with the thirteenth episode of the season, which is currently in production.
Last night, Daisies was the subject of a special Q&A at the Paley Center for Media, featuring the writers, and I spoke to the creator of the series, Bryan Fuller, to find out the latest info on whether the show will continue or not. Fuller said that currently, "It's kind of radio silence. ABC has just told us to keep making the show through this episode, and they haven't made up their minds yet. The only thing that we've heard is that they haven't decided."
Asked if episode 13 was written with the idea that it could potentially be the series finale, Fuller said, "Absolutely. We had to make a very conscious choice. There are so many storylines that are weaved through the world. We've got Ned's father set up; coming up, we're going to be seeing Chuck's father and that storyline; and the Dwight Dixon/Stephen Root storyline; and Emerson finding his daughter storyline; and Olive's potential romance with the smitten Randy. All those storylines are going to kind of be left dangling because we really have one episode, so it's like let's see if we can bring a satisfying element to the end of this episode, kind of in the way with Wonderfalls. it's like okay, this is a way that gives some sort of point of satisfaction, but also opens up the story in a big new way that is a game changer - that will allow us to continue if we should be so lucky to."
If ABC were to cancel Daisies, another question is whether it could possibly be picked up by another channel, including one on cable. Fuller said that would certainly be something to consider, "If there's interest. We would love to just continue the show in any capacity so if it found a new home on another network, we would love that – we would love it. But those decisions are out of our hands."
Daisies has been off the air for a couple of weeks, but will be back with a new episode on November 18th. Remarked Fuller, "Next week it's very important for us to get a [good] number. We've gone up a million viewers when we went up against Obama [Editor's Note: ABC aired an original episode of Pushing Daisies while CBS, NBC and FOX were all airing the half hour Barack Obama special]. That was very good for us, so hopefully it's an upward trend, but we have to air next week and see how [the network] reacts to that. It's all very uncertain, which is unsettling. Uncertain is unsettling!"
During the Q&A, Fuller was asked about the situation and he said that ABC's response has been, "Wait and see, wait and see." He said that Co-Executive producers Gretchen Berg and Aaron Harberts "wrote the s**t out of" episode 13, which he felt they could be proud of if it serves as the series finale. However, Fuller said he feels the network is happy with the creative direction of the series and that they liked the pitch he'd given them for what the back nine episodes of the season could be, should they be made. But if the ratings go down next week, "That does not bode well."
During the panel, some upcoming storylines were discussed – Emerson's search for his daughter will continue, and we will meet Emerson's "baby mama," who comes to Emerson in a bind and asks for his help, offering to get him in touch with their daughter in return. A lot of laughter greeted the discussion of Nora Dunn and Wendy Malick's guest role as The Aqua Dolls, the longtime rivals to The Darling Mermaid Darlings. Harberts described the Aqua Dolls as, "the Sarah Palins of synchronized swimming," and Berg said they, "Swam for Christ and country." That same episode features Wilson Cruz (My So-Called Life) as Sid Tango, who Harberts hysterically described as "the solo snychro sensation."
There is also an episode in which we learn that as a young girl, Olive was kidnapped. Staff Writer Abby Gewanter says the twist is the two men who kidnap her, "turn out to be better parents than her real parents."
Don't forget folks - Pushing Daisies airs Wednesdays at 8:00pm ET/PT on ABC. It needs your help!
Ah nee!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
De serie wordt dus gecancelled (waarschijnlijk samen met Eli Stone en Dirty Sexy Money).
Er zouden nog wel plannen zijn voor een comicreeks en een film.
quote:20 November 2008 11:00 PM, PST
Popular U.S. show Pushing Daisies has been cancelled, according to the series' executive producer Bryan Fuller.
The news comes amid reports TV executives at America's ABC network have scrapped a host of hit shows including Eli Stone and Dirty Sexy Money after a slump in ratings.
And although it has not been confirmed whether law comedy Eli Stone, which recently featured a cameo from Katie Holmes, and Dirty Sexy Money have been pulled, Fuller admits his show will no longer run on the small screen.
Pushing Daisies, starring British actress Anna Friel, is about a pie-maker who has the power to bring the dead back to life. It premiered on the network in October 2007.
He tells E! Online, "(ABC president) Steve McPherson called me, and said 'We gave it the best shot we could'.
"It's very likely that Pushing Daisies will end after episode 13, which as you know, is a cliffhanger."
But Fuller, who also created the show, insists he isn't too upset about the move, because he has a lot of plans for the series away from the limits of TV.
He adds, "We are talking to DC Comics about doing comic books that will wrap up our storylines, and I already have a pitch for a movie ready to go.
"I'm really not feeling very boo-hoo about it. I am so proud of the show. We put together 22 really good episodes, and there is a lot to be proud of. I'm sure I'll be working with a lot of these people again, and I would love to do so."
Tuurlijk kun je je dat wel voorstellen. Het was gewoon veels te mierzoet en gemaakt. Overgeproduceerd, overwritten en overgeacteerd. En daardoor vreselijk nep. Zo blij dat we er eindelijk van verlost zijn. Dead Like Me was 100x beter.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:31 sceef Symer het volgende:
Dit is echt zo'n serie waarbij ik me nauwelijks kan voorstellen dat je het níet leuk vindt.
2 seizoenen, hoezo meteen scoren? Sommige series komen niet eens verder dan een aflevering of 5 (zie bijv. Drive, Do Not Disturb en The Ex List). Dit argument gaat regelmatig op in de Amerikaanse tv-bizz, maar is hier echt totaal niet van toepassing.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:06 schreef Breuls het volgende:
Jammer dat omroepen zo enorm afhangen van 'het moet meteen scoren'.
Natuurlijk was het overgeproduceerd, gemaakt en mierzoet, dat was juist de aantrekkingskracht. Eindelijk eens wat anders dan al die andere series die zichzelf veel te serieus nemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:32 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je je dat wel voorstellen. Het was gewoon veels te mierzoet en gemaakt. Overgeproduceerd, overwritten en overgeacteerd. En daardoor vreselijk nep. Zo blij dat we er eindelijk van verlost zijn. Dead Like Me was 100x beter.
'Meteen' is een breed begrip.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:32 schreef Shadowcat het volgende:
2 seizoenen, hoezo meteen scoren? Sommige series komen niet eens verder dan een aflevering of 5 (zie bijv. Drive, Do Not Disturb en The Ex List). Dit argument gaat regelmatig op in de Amerikaanse tv-bizz, maar is hier echt totaal niet van toepassing.
Ahem:quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is de moderne Amerikaanse TV. Groei-series redden het gewoon niet meer, je moet groots openen. Als de kijkers daarna pas massaal afhaken, maakt dat veel minder uit. Nogal eigen aan die hype-series van de laatste jaren, die halen nog maar de helft vergeleken met hun aanvang, maar ze mogen wel verder doen.
quote:According to The Los Angeles Times, the heavily-promoted pilot episode ("Pie-lette") attracted over 13 million viewers in the United States; it was the most-watched new series of the week.
Ah ok. Het is een argument dat ik vaker hoor terugkomen. Bijvoorbeeld ook als men het heeft over de dalende Lost kijkcijfers. Maar als ze uiteindelijk wel worden berekend dan maakt het dus niets uit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:29 schreef Breuls het volgende:
De uitgesteld-kijken cijfers worden naderhand ook meegerekend.
Als dat zo is ga ik niet eens kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:36 schreef Nepthys het volgende:
Het schijnt dat de eerste van de laatste drie afleveringen eigenlijk voor deze week gepland stond, maar nu toch pas in de zomer wordt uitgezonden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:36 schreef Nepthys het volgende:
Het schijnt dat de eerste van de laatste drie afleveringen eigenlijk voor deze week gepland stond, maar nu toch pas in de zomer wordt uitgezonden.
Thx voor de heads up!quote:Op zondag 19 april 2009 14:02 schreef Breuls het volgende:
Nog meer goed nieuws: ITV1 (UK) is al begonnen met de laatste drie, dus go fetch.
Als ie al een tuin heeft is die binnen een paar dagen wel helemaal dood. En dan?quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat er een heleboel dood onkruid in z'n tuin ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |