Bron: ABC.comquote:Pushing Daisies is a love story about a pie-baking young man with a very special gift… the ability to return dead people briefly back to life with just a simple touch -- enabling him to help a P.I. crack murder cases by asking victims to name their killers. Director Barry Sonnenfeld, writer-producer Bryan Fuller, and the producers of Big Fish blend romance, crime procedural and high-concept fantasy to create a fairytale in the spirit of Amelie, Stranger than Fiction, and Chocolat. Features a stellar cast.
quote:Op maandag 17 september 2007 14:17 schreef TylerMayhemStudios het volgende:
Heb de pilot al een paar weekjes geleden gedownload en gekeken. Een serie die ik in ieder geval zeker ga volgen. Samen met Californication DE nieuwe series van het seisoen.
Ook gezien met dank aan degene die ik citeer. Wát een geweldige pilot zeg. Ik ben heel benieuwd hoe deze serie zich gaat ontwikkelen, maar ik ben al fan van deze pilot. Lekker over de top, grappige details, een heel rijk decor, snelle en scherpe dialogen en leuke personages en cast.quote:Op maandag 17 september 2007 14:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De pilot is al zeker een maand als DVD-screener te vinden
Van een tv-serie?quote:Op maandag 17 september 2007 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, de pilot is al uit? Of is het een slechte cam-versie ofzo?
quote:Op maandag 17 september 2007 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, de pilot is al uit? Of is het een slechte cam-versie ofzo?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
IK MAAK OOK WEL 'S FOUTEN JA, STOMME DOWNLOADFREAKS. [afbeelding]
Het waren goeie kijkcijfers maar niet de best bekeken iig. Ben heel benieuwd naar de volgende aflevering, kijken of het niveau een beetje hetzelfde blijftquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Marble het volgende:
Heerlijke serie in elk opzicht, kan niet anders zeggen. Heb genoten van begin tot eind. En de kijkcijfers kicken ass (best bekeken nieuwe serie van allemaal)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:25 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Het waren goeie kijkcijfers maar niet de best bekeken iig.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:43 schreef Marble het volgende:
Welke nieuwe serie wordt dan nog beter bekeken volgens jou? Zoals ik het begrijp is Pushing Daisies de nummer 1, gevolgd door Private Practice. Ik zou niet weten welke andere nieuwe serie nog beter bekeken wordt, maar jij schijnt het wel te weten dus vertel het maar.
quote:Premieres op 26 September om 9 uur:
Private Practice (ABC)
Viewers: 14.24 million (#1), A18-49: 5.1/13 (#2)
The Bionic Woman (NBC)
Viewers: 13.59 million (#2), A18-49: 5.5/14 (#1)
Premiere op 3 Oktober om 8 uur:
Pushing Daisies (ABC)
Viewers: 12.83 million (#1), A18-49: 4.3/13 (#1)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:19 schreef Symer het volgende:
Volgens deze promo voor afl 2 had de eerste afl. 27 miljoen kijkers.
ABC is lekker creatief met kijkcijfers
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:19 schreef Symer het volgende:
Volgens deze promo voor afl 2 had de eerste afl. 27 miljoen kijkers.
ABC is lekker creatief met kijkcijfers
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Marble het volgende:
En waarom is Anna Friel niet al 10 jaar eerder doorgebroken?
Ik kan niet wachten tot ze What is this feeling? gaat zingen in Pushing Daisies. Dat nummer beschrijft perfect Olive's gevoelens voor Chuck.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |