ja...en online ben je ook niet....quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet hier neerzetten
ik ga kokenvoor mij en me broertje. we zijn een week alleen thuis, ouders zijn naar Turkije. daarna werken tot 2200
quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet hier neerzetten
ik ga kokenvoor mij en me broertje en Muck. we zijn een week alleen thuis, ouders zijn naar Turkije. daarna werken tot 2200
ik ook niet meer, want ik ga eten kokenquote:Op maandag 17 september 2007 16:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...en online ben je ook niet....![]()
Een support klus... omdat ik voor de rest met incompetente tyfus mongolen werk die niet weten hoe het moetquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet meer, want ik ga eten koken
risotto met paddestoelen
is goedquote:
whehe... jij bent de bestequote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Een support klus... omdat ik voor de rest met incompetente tyfus mongolen werk die niet weten hoe het moet
quote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
is goed
lust je ook een tartaartje?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... jij bent de beste
Lastig allemaal zegquote:Op maandag 17 september 2007 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
thuis? of naar huis? of van huis?
HAHAHAHAH om kwart over 5 al naar bed, watje!!!quote:Op maandag 17 september 2007 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
ik duik mijn bed maar eens in. Morgen weer op tijd op, moet weer eens naar het postkantoor geloof ik.
+5 uur tijdsverschil hequote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef crossover het volgende:
[..]
HAHAHAHAH om kwart over 5 al naar bed, watje!!!
Gefeliciteerdquote:
Misschien bedoelt ie wel dat hij vandaag klaar is met schoolquote:
zou ook kunnen, maar das wel een bizarre omschrijvingquote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel dat hij vandaag klaar is met school
Whehequote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel dat hij vandaag klaar is met school
wat heb je voor studie gedaan?quote:Op maandag 17 september 2007 17:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Whehe
Nee ik ben toch echt AFgestudeerd.
Maar vanaf volgende week studeer ik weer, maar dan op de uni
quote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef crossover het volgende:
[..]
HAHAHAHAH om kwart over 5 al naar bed, watje!!!
Om kwart over 10 al naar bed, watje!!!quote:
Ja snap ik hoorquote:
dat vind ik best een mooie tijdquote:Op maandag 17 september 2007 18:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Om kwart over 10 al naar bed, watje!!!
quote:Op maandag 17 september 2007 18:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja snap ik hoor
[..]
dat vind ik best een mooie tijd
Ja, en zie daar het nadeel van risotto!quote:Op maandag 17 september 2007 18:07 schreef Muck het volgende:
daaaaam, wat is die risotto lekker
ik vind het alleen zo jammer dat ik na een half bordje echt stampvol zit
jaquote:Op maandag 17 september 2007 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja, en zie daar het nadeel van risotto!
och, nu lekker chillen voor de tv, en zorgen dat ik niet in slaap valquote:
Dat wel wel zoooo lekker om na het eten in slaap te vallen voor de tvquote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
och, nu lekker chillen voor de tv, en zorgen dat ik niet in slaap val
vertel mij watquote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wel wel zoooo lekker om na het eten in slaap te vallen voor de tv![]()
Een salade met koude pasta erinquote:Op maandag 17 september 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
Heeft het gesmaakt mevrouw?
(wat heb je gegeten?)
Koude pastaquote:Op maandag 17 september 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een salade met koude pasta erin.
Best lekker hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Koude pasta
Dat lijkt me nou niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |