ja...en online ben je ook niet....quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet hier neerzetten
ik ga kokenvoor mij en me broertje. we zijn een week alleen thuis, ouders zijn naar Turkije. daarna werken tot 2200
quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet hier neerzetten
ik ga kokenvoor mij en me broertje en Muck. we zijn een week alleen thuis, ouders zijn naar Turkije. daarna werken tot 2200
ik ook niet meer, want ik ga eten kokenquote:Op maandag 17 september 2007 16:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...en online ben je ook niet....![]()
Een support klus... omdat ik voor de rest met incompetente tyfus mongolen werk die niet weten hoe het moetquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet meer, want ik ga eten koken
risotto met paddestoelen
is goedquote:
whehe... jij bent de bestequote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Een support klus... omdat ik voor de rest met incompetente tyfus mongolen werk die niet weten hoe het moet
quote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
is goed
lust je ook een tartaartje?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... jij bent de beste
Lastig allemaal zegquote:Op maandag 17 september 2007 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
thuis? of naar huis? of van huis?
HAHAHAHAH om kwart over 5 al naar bed, watje!!!quote:Op maandag 17 september 2007 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
ik duik mijn bed maar eens in. Morgen weer op tijd op, moet weer eens naar het postkantoor geloof ik.
+5 uur tijdsverschil hequote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef crossover het volgende:
[..]
HAHAHAHAH om kwart over 5 al naar bed, watje!!!
Gefeliciteerdquote:
Misschien bedoelt ie wel dat hij vandaag klaar is met schoolquote:
zou ook kunnen, maar das wel een bizarre omschrijvingquote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel dat hij vandaag klaar is met school
Whehequote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel dat hij vandaag klaar is met school
wat heb je voor studie gedaan?quote:Op maandag 17 september 2007 17:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Whehe
Nee ik ben toch echt AFgestudeerd.
Maar vanaf volgende week studeer ik weer, maar dan op de uni
quote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef crossover het volgende:
[..]
HAHAHAHAH om kwart over 5 al naar bed, watje!!!
Om kwart over 10 al naar bed, watje!!!quote:
Ja snap ik hoorquote:
dat vind ik best een mooie tijdquote:Op maandag 17 september 2007 18:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Om kwart over 10 al naar bed, watje!!!
quote:Op maandag 17 september 2007 18:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja snap ik hoor
[..]
dat vind ik best een mooie tijd
Ja, en zie daar het nadeel van risotto!quote:Op maandag 17 september 2007 18:07 schreef Muck het volgende:
daaaaam, wat is die risotto lekker
ik vind het alleen zo jammer dat ik na een half bordje echt stampvol zit
jaquote:Op maandag 17 september 2007 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja, en zie daar het nadeel van risotto!
och, nu lekker chillen voor de tv, en zorgen dat ik niet in slaap valquote:
Dat wel wel zoooo lekker om na het eten in slaap te vallen voor de tvquote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
och, nu lekker chillen voor de tv, en zorgen dat ik niet in slaap val
vertel mij watquote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wel wel zoooo lekker om na het eten in slaap te vallen voor de tv![]()
Een salade met koude pasta erinquote:Op maandag 17 september 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
Heeft het gesmaakt mevrouw?
(wat heb je gegeten?)
Koude pastaquote:Op maandag 17 september 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een salade met koude pasta erin.
Best lekker hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Koude pasta
Dat lijkt me nou niks..
Lekker met wat pestoquote:
Twingoquote:Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee..heb uiteindelijk een Twingo gehaald. ik kreeg en tip van een vriend die mij zei dat het bedrijf waar ik em gezien had een hele slehte naam had en vaak waren het schade auto's..heb toen dus een Twingo gevonden, uit 2000 met 59000 op de teller voor 3950,- en hij zi er echt heeeeel goed uit..![]()
Absoluutquote:Op maandag 17 september 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zal MPG leuk vinden!![]()
De Twingo-adept.![]()
quote:
Op de een of andere manier vind ik Twingo's altijd iets schattigs hebbenquote:
Niet spotten met een Twingo hequote:
Ik wel hoorquote:Op maandag 17 september 2007 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik Twingo's altijd iets schattigs hebben![]()
Zelf zou ik er niet in willen rijden though!
Niet met Twingo's, wel met MPG.quote:Op maandag 17 september 2007 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet spotten met een Twingo he![]()
Twingo's zijn tof![]()
quote:
duik je bed inquote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyfus wat brak
drink water (of koffie)quote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyfus wat brak
quote:
Naprater!quote:Op maandag 17 september 2007 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
en:
[..]
quote:
werkt ook niet.. lag net helemaal te bibberen in bed (met veel kleren aan) en voelde me echt kutquote:
awwwwwwwquote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
werkt ook niet.. lag net helemaal te bibberen in bed (met veel kleren aan) en voelde me echt kut
water kan ik niet eens aan.. of in heel kleine hoeveelheden
Ach je moet wel gaan als je echt wilt anders heb ik het toch geen zinquote:Op maandag 17 september 2007 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klinkt bekend, wilde eigenlijk vandaag, morgen en vrijdag gaan, maarja
Klopt, en laat ik dat nou niet echt hebben vandaagquote:Op maandag 17 september 2007 19:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach je moet wel gaan als je echt wilt anders heb ik het toch geen zin
Gewoon ff doorzetten. Goed muziekje op en op een comfortabele plek liggen/zitten wachten tot je wat meer kan hebben.quote:
eigen schuldquote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyfus wat brak
Hij is toch ieder weekend brak en aant miepen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon ff doorzetten. Goed muziekje op en op een comfortabele plek liggen/zitten wachten tot je wat meer kan hebben.
En er iets van opsteken voor de volgende keer
nee daar heeft ie wat aanquote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
En het onvermijdelijke: "Ik drink nooit meer" uitkramenquote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon ff doorzetten. Goed muziekje op en op een comfortabele plek liggen/zitten wachten tot je wat meer kan hebben.
Eensch!quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is toch ieder weekend brak en aant miepen?
Nou, nu issie gewoon ziek.quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is toch ieder weekend brak en aant miepen?
en gewoon wat minder zuipenquote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
nou ik benadruk t alleen ff en zal geen "ach gossie" posten of whatever, je klem zuipen tot je er ziek van bent en dat keer op keer doen is gewoon dom.quote:Op maandag 17 september 2007 20:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, nu issie gewoon ziek.
Het heeft geen nut om te zeggen dat 't zijn eigen schuld is want dat weet hij zelf ook wel.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is toch iedere dag brak en aant miepen?
Het is echt heel erg lang geleden dat ik zo erg naar de klote ben als nu. Normaal is het altijd wel uit te houden opzich..quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou ik benadruk t alleen ff en zal geen "ach gossie" posten of whatever, je klem zuipen tot je er ziek van bent en dat keer op keer doen is gewoon dom.
Mee eens, maar zo leer je je grenzen kennen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou ik benadruk t alleen ff en zal geen "ach gossie" posten of whatever, je klem zuipen tot je er ziek van bent en dat keer op keer doen is gewoon dom.
en daarvan aktequote:Op maandag 17 september 2007 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
drink nooit meer
Dat vooral. En WATER drinkenquote:
Hij staat genoteerdquote:
Hoog filosofisch gehalte heb je trouwens in je sigquote:
tevens wist ik dat je d'r op zou lettenquote:Op maandag 17 september 2007 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck krijgt 1 kus meerOh maar ik 2
jes dan mag t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |