quote:
Aha ze zijn het advies dat op het shirt van stanley staat aan het opvolgenquote:
Ik doe een schietgebedjequote:
Nadia zegt constant andere dingen dan dat ze dan doetquote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Nadia hield toch van mannelijke/macho mannen?![]()
Dennis is een soort van vriendin.quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Idd... geweldig shirt om aan te doen als je naar DGK gaatquote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha ze zijn het advies dat op het shirt van stanley staat aan het opvolgen![]()
Het is maar net hoe het haar uit komt. Ze houdt toch ook van vrouwen en onthaarde gisteren Dennis billen nog dus ik weet het niet meerquote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Dat lijkt daar idd wel standaard te zijn... niemand kijkt, en al helemaal geen streams, maar ze zijn allemaal op de hoogte van zaken die (nog) niet op TV zijn geweestquote:Op maandag 17 september 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
Zat Stanley vanmorgen nog uitgebreid te vertellen aan Nadia dat hij het niet gezien heeft. Hij zou vanavond gaan kijken en nu heeft hij het over het aarbeienzaad.
Loeder is het, wel een leuk loeder though.
Ja, net als Palma vanmorgen. 'ik hoorde het van Eric dat hij hier is geweest.' 10 minuten later..quote:Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt daar idd wel standaard te zijn... niemand kijkt, en al helemaal geen streams, maar ze zijn allemaal op de hoogte van zaken die (nog) niet op TV zijn geweest
Je kunt van alles gaan verzinnen... maar een lulverhaal ophangen over de dood van je broerquote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef Leandra het volgende:
Jaap en Stanley hebben het over het verhaal (over de dood van z'n broer) wat Jaap tegen Andries opgehangen heeft...
Jaap: ik verveelde me en dacht "ik vertel een lulverhaal"
Ze had verteld dat ze alleen zaterdagmorgen heeft gekeken, maar toen was er niks te zien, omdat Erik in zijn eentje aan het zwembad zat. Ze had vrijdag niets gezienquote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, net als Palma vanmorgen. 'ik hoorde het van Eric dat hij hier is geweest.' 10 minuten later..
'Ik zag hem liggen aan het zwembad en hij is eruit gebonjourd, dat moet toch een dubbel gevoel geven.'
Maar ze heeft niks gezien.
Jaap heeft zich volgens mij echt niet gerealiseerd dat het serieus genomen zou worden en/of in het blad zou komen, en de gevolgen heeft hij al helemaal niet voorzien.quote:Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef avonne het volgende:
Jaap snapt echt niet dat hij alleen zich zelf er mee heeft als hij een onzin verhaal in de party laat zetten?
Het is geen elsevier of HP, die op zoek gaan naar de waarheid.
Klopt, maar Jaap heeft realiseert zich volgens mij niet dat zoiets alleen maar uitvergroot wordt...quote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Je kunt van alles gaan verzinnen... maar een lulverhaal ophangen over de dood van je broer![]()
Nou das geen punt Stanley heeft haar zo plat geluldquote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef noekje het volgende:
Stanley: jullie samen zijn heel sterk.
Huub: ja maar Jaap wil dat niet meer.
Jaap: we hebben nog een week.
Als ik Huub was kreeg hij een enorm mes in zijn rug.
Stanley weet dat Amanda met hem wil praten..
of het interesseert hem niet zodanig dat hij daar eens goed over nagedacht heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap heeft zich volgens mij echt niet gerealiseerd dat het serieus genomen zou worden en/of in het blad zou komen, en de gevolgen heeft hij al helemaal niet voorzien.
Ik weet niet of dat gebrek aan inzicht is of pure naïviteit...
Dat was dan later. Dan heeft ze zich daar weer verluld want ze hing toch echt eerst het verhaal op dat ze het gehoord van hem. Toen was ze alleen met Huub. Later kwam het zwembadverhaal, toen waren Brian en Dennis erbij.quote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze had verteld dat ze alleen zaterdagmorgen heeft gekeken, maar toen was er niks te zien, omdat Erik in zijn eentje aan het zwembad zat. Ze had vrijdag niets gezien
Idd, dat is het meer volgens mij.. Wat ik zo raar vind aan Jaap is dat hij volgens mij niet WIL presteren en dingen behalen/bereiken... Hij heeft grote plannen, grote verhalen.. Hij was zo enthousiast over het schrijven in de Party, nu loopt hij al te ouwehoeren en te doen... Wat denkt hij wel niet, dat hij grote bs verhalen kan vertellen en dat heel Nederland dan gaat lachen als ze horen dat het waar is? Hij heeft niet in de gaten dat dit alleen voor hem zelf grappig isquote:Op maandag 17 september 2007 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
of het interesseert hem niet zodanig dat hij daar eens goed over nagedacht heeft.
Er staat volgens Huub dus letterlijk in de regelementen dat er nog 2 zonder opgaaf van reden uit het programma gezet kunnen worden.quote:Op maandag 17 september 2007 13:00 schreef noekje het volgende:
Huub is benieuwd of ze er deze week nog twee eruit gaan trekken.
Als redactie programma nog beetje wil redden, zullen ze Dennis eruit halen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat volgens Huub dus letterlijk in de regelementen dat er nog 2 zonder opgaaf van reden uit het programma gezet kunnen worden.
Dacht al dat ik gek was geworden.Zat me beeldscherm te poetsenquote:Op maandag 17 september 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:2 vliegen op Jaap z'n neus?? Arme Jaap... hij wordt vast gek
![]()
[afbeelding]
Toch leuk zo'n vlieg op de spiegel
Precies, en wie die 2e dan moet worden, ik kan niet kiezen tussen Jaap, Brian, Amanda of Naad.quote:Op maandag 17 september 2007 13:06 schreef farceman het volgende:
[..]
Als redactie programma nog beetje wil redden, zullen ze Dennis eruit halen.
Hij zorgt ervoor dat programma alleen maar voor ergenis zorgt en dat Jaap en Huub totaal niet meer uit de verf komen.
Dat was de Angelique-clausule... die is er ook zonder opgaaf van reden uitgeplukt en dat zou in totaal 3 keer mogen...quote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat volgens Huub dus letterlijk in de regelementen dat er nog 2 zonder opgaaf van reden uit het programma gezet kunnen worden.
Amanda zullen ze nooit doen.Hadden ze met die lade een reden voor gehad.quote:Op maandag 17 september 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, en wie die 2e dan moet worden, ik kan niet kiezen tussen Jaap, Brian, Amanda of Naad.
Precies en in dit geval komt dat goed uit, gooi idd Dennix er maar uit, totaal geen toevoeging, maar de 2e gaat een probleem worden voor de FEBO imo.quote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was de Angelique-clausule... die is er ook zonder opgaaf van reden uitgeplukt en dat zou in totaal 3 keer mogen...
Om die optie open te houden heeft de redactie, volgens mij, daarom Sylvia en Eric op een andere manier overtuigd op te stappen
Hij is idd behoorlijk parra. Hij denkt nu dat zelfs uitgenodigd bezoek de villa in kan komen om te winnen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:14 schreef riri het volgende:
die para kop van brian....die wordt steeds gekker...
Brian verdient wel een plek in de finale (wat voor een sneak het ook is)quote:Op maandag 17 september 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, en wie die 2e dan moet worden, ik kan niet kiezen tussen Jaap, Brian, Amanda of Naad.
Ik neem aan dat dat gaat over het jaarfeest.quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik luister nu helaas even naar stream 3 en 4, en daar wordt gesproken over
het uitnodigen van vrienden voor het feest aanstaande zondag ...... iemand
meegekregen waarover dit nu precies gaat ??
wat heeft die gezegtquote:Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef avonne het volgende:
Jaap is alweer aan het stoken. Achterbaks...
wat een rot vent hequote:Op maandag 17 september 2007 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, schop die bolle eruit, die blokkeert op deze manier echt alles![]()
![]()
![]()
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen, of laten jullie je nog langer voor lul zetten ??
daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 17 september 2007 13:22 schreef riri het volgende:
Jaap zou eruit moeten....
hij geeft mensen die niets voorstellen een podium....dat doet hij al heel lang...
daardoor is het spel zoals het nu is...
dat komt echt door jaap
hij is de reden dat het spel in rap tempo zo helemaal niets meer is
Jaap eruit!!!!!!!!!!!!!!
In de kapsalon probeerde Jaap Stanley op te stoken om Nadia te aan te spreken op wat ze over Stanley gezegd (zou) hebben. Huub "jij stookt hem op" Jaap "ik zeg gewoon dat jij Stanley hebt opgestookt"quote:
Dat dacht ik ook, maar als ik zo hoor hebben ze per man wel een stuk of tienquote:Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat gaat over het jaarfeest.
Dat zou betekenen dat Dennix blijft zitten en dat geloof ik niet.quote:Op maandag 17 september 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als ze aan de laatste popoll van het eerste jaar hetzelfde gevolg koppelen als aan de eerste popoll van het programma.
De bewoners dus laten kiezen welke bewoner van de 2 die het minst populair zijn eruit moet.
Geheugensteuntje, dit was de uitslag van de popoll op 4 september:
Dan zou de keuze dus tussen Amanda en Nadia worden...
Nou vergis je je.Hij is de held van de kooi.Hij krijgt dit jaar de nobelprijs voor de vrede.Hij heeft er toch maar mooi voor gezorgd dat Huub niet meer met een oorbel gooide.Hij kon Huub nu heerlijk vastpakken en knijpen terwijl hij beter Amanda had kunnen pakken die met lades aan het gooien was.Maar een oorbel is natuurlijk heel gevaarlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 13:25 schreef farceman het volgende:
Wat doet Brian nu eigenlijk nog in die kooi?
Hij ontloopt eigenlijk ook alles en heeft alleen lullig verhaallijntje met Amanda
Ik vraag me af wie er dan zou uitvliegen. J & D zouden N erin houden. Bzou A houden.quote:Op maandag 17 september 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als ze aan de laatste popoll van het eerste jaar hetzelfde gevolg koppelen als aan de eerste popoll van het programma.
De bewoners dus laten kiezen welke bewoner van de 2 die het minst populair zijn eruit moet.
49% Huub
15% Lieke
11% Brian
9% Jaap
8% Dennis
5% Amanda
3% Nadia
Ik denk dat het de FEBO allemaal vrij weinig meer kan schelen... niets werkt meer demotiverend dan een baan waarvan je weet dat het over 3 maanden voorbij is...quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Dennix blijft zitten en dat geloof ik niet.
Ik denk dat de FEBO klaar is met Dennix.
Ze hebben een lijst samen moeten stellen met een volgorde van degene die ze het liefst willen uitnodigen voor de jaardag, maximaal 10 dus, maar dat wil niet zeggen dat er ook 10 komen, de FEBO mag beslissen wie.quote:Op maandag 17 september 2007 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als ik zo hoor hebben ze per man wel een stuk of tien
namen mogen opgeven. Bovendien werd er vaag gesproken over dat het ook
"spelers" moeten kunnen zijn ??? Brian had het dacht ik ook over vervanging of zo ..
Lieke en Huub gingen denk voor Nadia.Dus kon Amanda gaanquote:Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er dan zou uitvliegen. J & D zouden N erin houden. Bzou A houden.
Dan moet de FEBO het echt leuk maken: als er geen unanieme uitslag komt gaan ze er allebei uitquote:Op maandag 17 september 2007 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke en Huub gingen denk voor Nadia.Dus kon Amanda gaan![]()
Heeft ze toch weer een stemming gehaald,ze wil toch zo graag altijd alles![]()
Dat zou een mooie motivatie zijn, Omdat je alle stemmingen graag naar je toe haalt, krijg je ook dezequote:Op maandag 17 september 2007 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke en Huub gingen denk voor Nadia.Dus kon Amanda gaan![]()
Heeft ze toch weer een stemming gehaald,ze wil toch zo graag altijd alles![]()
Als er door wisseling nieuwen inkomen dan gaan er weer wat verhaallijnen veranderen en menquote:Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het de FEBO allemaal vrij weinig meer kan schelen... niets werkt meer demotiverend dan een baan waarvan je weet dat het over 3 maanden voorbij is...
Aan de ene kant zou je het kunnen vergelijken met BB, dat duurde immers ook maar 3 maanden, maar ik heb toch het idee dat een deel van het personeel hier op een andere manier, en met andere ideeën over de toekomst, ingestapt is.
Geweldig goed idee, dit spreekt mij wel aanquote:Op maandag 17 september 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet de FEBO het echt leuk maken: als er geen unanieme uitslag komt gaan ze er allebei uit![]()
Vooral omdat Huub en Lieke er dan alles aan zullen doen om de uitslag niet unaniem te laten zijn?quote:Op maandag 17 september 2007 13:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geweldig goed idee, dit spreekt mij wel aan![]()
We maken ons blij met een dooie mus, eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 17 september 2007 13:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zou een mooie motivatie zijn, Omdat je alle stemmingen graag naar je toe haalt, krijg je ook deze
Ach zo hebben we toch nog een beetje plezier.Ze kunnen ons beter vragen om script te schrijven.we waren zeker goed om de kijkcijfers op te krikkenquote:Op maandag 17 september 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
We maken ons blij met een dooie mus, eerst zien dan geloven.
Je denkt toch niet dat Amanda het pikt dat ze haar dat hok uitzetten, die slaat bij de FEBO de boel kort en klein.
STERRUF JONGUH, ECHT.
Ik hoop toch meer op een BB scenario.... Huub en Lieke stemmen samen op 1 van 5. De vijf mag dan beslissen of Lieke en Huub het samen of alleen tegen iemand van hen mag opnemen. Dit is denk ik ook het probleem van de febo. Zij willen niet dat Huub en Lieke mogen bepalen wie er exit gaat.quote:Op maandag 17 september 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
49% Huub
15% Lieke
11% Brian
9% Jaap
8% Dennis
5% Amanda
3% Nadia
Dat niet alleen... ieder verhaal dat een buitenstaander begint met "ik zag op de streams" is in feite reclame voor de streamsquote:Op maandag 17 september 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Flikker toch op Jaap, met je tv-momentjes
En Dennix!quote:Op maandag 17 september 2007 13:45 schreef avonne het volgende:
Jaap "ik wil gewoon een mooie show"
nou, ga dan eerst dat hemd maar dicht doen, en stop met fluiten, boeren en scheten laten
Ik denk toch echt dat dat door de tijgerbalsem is gekomen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
Het zou mij trouwens niet verbazen als dat gekloot met die handschoenen de ontstekingen van Jaap veroorzaakt heeft...
hij is aan t opladen voor vanavondquote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Dennix op bed mag blijven liggen, hij is toch niet ziek?![]()
Jawel joh.. hij heeft ontzettende hoofdpijn en is misselijk.. echt héél verschrikkelijk. (.. hoor ik daar een ambulance in de verte???)quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Dennix op bed mag blijven liggen, hij is toch niet ziek?![]()
vreemdquote:
denk dat het niet mag van de febo imv ontploffings gevaarquote:Op maandag 17 september 2007 14:10 schreef Dreamboy het volgende:
Voor je het weet dan is Lieke er al weer en tot nu toe komt hij zijn uitspraken weer niet na.
Gisteren tegen Lieke ik ga Amanda helemaal gek maken.
Zulke dingen kan je ook beter niet van tevoren zeggen he.
Oh ja... das waar... hij had ook nog tijgerbalsem op de reeds geïrriteerde huid gesmeerdquote:Op maandag 17 september 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat dat door de tijgerbalsem is gekomen.
Achter de pianoquote:Op maandag 17 september 2007 14:15 schreef Varen het volgende:
Waar is Amanda?
Lieke weg Dennix op bed.quote:Op maandag 17 september 2007 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:
rust in het huis omdat lieke weg is ??
Wat een klagert. Wat heeft hij? 18 %?quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
Agossie... Brian denkt dat mensen niet op hem stemmen omdat hij Antilliaans is !
Niet zo raar als er in de villa iets gebeurt en hij speekt uit dit moeten ze me buiten de villa niet proberen dan geef ik ze gelijk een knietje midden in hun gezicht.quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
Agossie... Brian denkt dat mensen niet op hem stemmen omdat hij Antilliaans is !
en huub denk dat mensen op hem stemmen omdat hij uit oldenzaal komt pffffffffffquote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
Ik weet niet hoeveel kijkers Brian denkt dat DGK heeft, maar het is toch wel triest als zelfs de Antilliaanse gemeenschap zich zo voor hem schaamt dat ze niet op hem stemmen...quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
wat is dat ??quote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef pullup het volgende: Gnossienne
Het is misschien moeilijk voor hem te accepteren dat zoveel mensen het geen moer interesseert waar zijn "roots" liggen, maar hem simpelweg als mens een verrotte klootzak vinden.quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Ah, Brian gaat de racismetroef weer eens uitspelen? Makkelijk hoor...
En toch SMSen ze niet voor hemquote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Brian haalt de paravlieg nog maar eens aan en hij in het Papiaments schold. Nu weet iedere Antilliaan dat er een pittge Antillaan in hem verscholen zit.
Stuk muziek voor de piano van Satie wat Huub nu aan het oefenen isquote:
Wat Huub nu speelt, een compositie van Erik Satie.quote:
thanksquote:Op maandag 17 september 2007 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Stuk muziek voor de piano van Satie wat Huub nu aan het oefenen is
Hoe het eigenlijk moet klinken is vast wel op youtube te vindenquote:Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
thanks
heb 'm
wiki doet wonderen
instant knowledge
muziek ken ik welquote:Op maandag 17 september 2007 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe het eigenlijk moet klinken is vast wel op youtube te vinden![]()
Je doelt op het bashen van Amanda?quote:Op maandag 17 september 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub, ik wacht nog steeds ...
waarschijnlijk afgeschoten door de feboquote:Op maandag 17 september 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub, ik wacht nog steeds ...
edit: hij zou de hele dag ruzie maken
quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je doelt op het bashen van Amanda?
Ik denk dat de FEBO daar een stokje voor gestoken heeft, ze is al zo zielig omdat Lieke wel naar DOB mag en zij niet.
vraag af of de stukjes schrijvers van villa vandaag van alles op de hoogte zijnquote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Het lijkt anders alsof de redactie ook zit te wachten
14:35 - Wie verschiet zijn kruid als eerst?
Het plan van de vijf Miljonairs om Huub te bashen lijkt niet van de grond te komen. Niemand lijkt er zin te hebben. Of komt het plan niet van de grond, omdat Dennis ziek is? Overigens is het plan van Huub om Amanda te bashen ook niet van grond gekomen. Of wil hij zijn krachten sparen? Vooralsnog is het in ieder geval een gemoedelijke dag in de Villa. Wellicht als Lieke terugkomt van haar uitje, dat de bom alsnog los barst!
VV neem ik altijd met een berg zout maar ik lig in een deuk om deze zin.quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Het lijkt anders alsof de redactie ook zit te wachten
14:35 - Wie verschiet zijn kruid als eerst?
Het plan van de vijf Miljonairs om Huub te bashen lijkt niet van de grond te komen. Niemand lijkt er zin te hebben. Of komt ]het plan niet van de grond, omdat Dennis ziek is? Overigens is het plan van Huub om Amanda te bashen ook niet van grond gekomen. Of wil hij zijn krachten sparen? Vooralsnog is het in ieder geval een gemoedelijke dag in de Villa. Wellicht als Lieke terugkomt van haar uitje, dat de bom alsnog los barst!
en nog wel voor zijn dertigste.....quote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Nomrc2 het volgende:
slecht nieuws
brian wil zich voortplaten
Hij heeft na al die tijd eindelijk iets gevonden om van Amanda af te zijnquote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef Dreamboy het volgende:
Brian wil binnen 4 jaar vader worden ,omdat hij een niet te oude vader wil zijn voor zijn kinderen.
Amanda. ja dat gaat niet met mijn hoor ik ben nog vet jong dan.
Brian. ja dat scheiden de wegen he.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Nomrc2 het volgende:
slecht nieuws
brian wil zich voortplanten
Hij wil natuurlijk ook even laten zien wat hij kan met haar kapsel.quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef riri het volgende:
Is wel duidelijk dat Stanley gek is met Lieke...
Wel leuker dan een eetwedstrijd. of een catwalk voor mannen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:40 schreef tuinfluiter het volgende:
(Kapper Stanley vertrok en Huub komt in de
huiskamer terug waar Jaap, Amanda en Brian zijn)
Brian: Zo, Huub wat gaan we nu doen?
(Wat te organiseren?)
Een catwalk voor mannen, eetwedstrijd.
Huub: Een drinkwedstrijd.
Origineel![]()
Lieke was ook ziek...de dag dat ze zich erg beroerd voelde heeft ze aan alle dingen nog meegedaan...ze gaf geen kik....dat spel in de tuin deed ze gewoon aan mee en ook 's nacht gewoon nar Giel...heb haar niet één maal horen klagen..quote:Op maandag 17 september 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat hij over een half uur weer de oude is, even douchen en klaar.
Ik klok dit even voor de statistieken hoe lang het duurt voordat hij boven is.![]()
Dat weet ik , bedoel het dus sarcastisch en om aan te tonen wat een pussy hij is.quote:Op maandag 17 september 2007 15:52 schreef riri het volgende:
En moet je dennix zien.....
Het is zo'n watje
Dus schrijft ze brieven aan haar zelf?quote:Op maandag 17 september 2007 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda is al haar fans aan het terugschrijven.
precies met een goeie knokpartij als afsluiterquote:Op maandag 17 september 2007 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel leuker dan een eetwedstrijd. of een catwalk voor mannen.![]()
tis wel zo dat lieke er elke keer door heen zit te tetteren als huub praat met jaapquote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Nomrc2 het volgende:
zonder lieke kan jaap wel leuk met huub omgaan
gokje reden
ze doet 'm iets te veel denken aan z'n uber dominante moeder
ze is in ieder geval een stuk prettiger om naar te kijkenquote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Nomrc2 het volgende:
zonder lieke kan jaap wel leuk met huub omgaan
gokje reden
ze doet 'm iets te veel denken aan z'n uber dominante moeder
Je moet dus geld meebrengen als je voor Bianca wilt werken, handig.quote:
wat een enorme lijst van bekende nederlanders zeg....quote:
andersom ookquote:Op maandag 17 september 2007 16:05 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
tis wel zo dat lieke er elke keer door heen zit te tetteren als huub praat met jaap
en je uit te laten kafferen door ene Amanda of het oeverloze gezeik van ene Nadia aante horen, die jou als zij ontevreden is rustig thuis belt en dan gaat janken aan de telefoon?quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet dus geld meebrengen als je voor Bianca wilt werken, handig.![]()
Durf jij het aan voor jezelf te beginnen, weinig tot geen risico lopen,je eigen werkdagen en uren bepalen, zonder veel te investeren. En af en toe ook voor tv te werken?
holy shit, is dat zijn bovenbeen?quote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef cobain94 het volgende:
http://fitness.blog.nl/al(...)te-man-van-de-wereld
Dikste man van de wereld
20 Juli 2007 13:00: Wanda Bregman
De 41-jarige Mexicaan, met een gewicht van 560 kilo, is de dikste man ter wereld. Hij komt daarmee in het Guinness Book of Records, maar omdat hij al 200 kilo kwijt is kan hij ook nog de ’man die het meest is afgevallen’ worden. In maart verliet Manuel Uribe voor het eerst sinds jaren zijn huis om zijn gewichtsverlies te vieren. Hij werd per trailer vervoerd. Uribe zocht in 2006 hulp voor zijn extreme overgewicht, dat hem al meer dan twintig jaar aan bed gekluisterd hield. Hij heeft een organisatie opgericht om mensen met overgewicht te helpen.
[afbeelding]
Dit moet voor jaap een makkie zijn toch?
Onbegrijpelijk als je dit ziet, het resultaat van nagels lakken door DOBquote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef ericahysterica het volgende:
wat een enorme lijst van bekende nederlanders zeg....
Dit hoeft voor mij echt niet hier hoorquote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef cobain94 het volgende:
http://fitness.blog.nl/al(...)te-man-van-de-wereld
Dit moet voor jaap een makkie zijn toch?
Ik mag toch hopen dat dat uit de tijd is dat Tilly niet kwam... anders snap ik er echt geen ruk van:quote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk als je dit ziet, het resultaat van nagels lakken door DOB![]()
[afbeelding]
Nee hoor, Til was toen nog wekelijks aanwezig dus tsja, en wat die kleding betreft.....kom maar op, meer voor lul kunnen Naad of Amanda toch niet lopen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat uit de tijd is dat Tilly niet kwam... anders snap ik er echt geen ruk van:
Haar laten doen door die prutsers terwijl er wekelijks een echter kapper komt, nagels laten doen door die prutsers terwijl er regelmatig een echte nagelstyliste komt...
Ik wacht op het moment dat DOB het stylen van de kleding overneemt, met de geweldige smaak van Bianca kunnen we dan pas echt lachen.
Is het verschil tussen kruid en kruit nou zo moeilijk??quote:14:35 Wie verschiet zijn kruid als eerst?
Het plan van de vijf Miljonairs om Huub te bashen lijkt niet van de grond te komen. Niemand lijkt er zin te hebben. Of komt het plan niet van de grond, omdat Dennis ziek is? Overigens is het plan van Huub om Amanda te bashen ook niet van grond gekomen. Of wil hij zijn krachten sparen? Vooralsnog is het in ieder geval een gemoedelijke dag in de Villa. Wellicht als Lieke terugkomt van haar uitje, dat de bom alsnog los barst!
Huub 'basht' de krant?
Bron: Villa Vandaag, 17-09-2007
Huuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk als je dit ziet, het resultaat van nagels lakken door DOB![]()
[afbeelding]
Mwah... dat weet ik niet... ik heb een onbegrensd vertrouwen in de kwaliteiten van Biancaquote:Op maandag 17 september 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, Til was toen nog wekelijks aanwezig dus tsja, en wat die kleding betreft.....kom maar op, meer voor lul kunnen Naad of Amanda toch niet lopen.![]()
Hoe heet dat witte spulletje ook al weer om tikfoutjes mee weg te werken?quote:
Tipp-exquote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe heet dat witte spulletje ook al weer om tikfoutjes mee weg te werken?
Edit:Tipp-Ex
http://en.wikipedia.org/wiki/Tipp-Ex
Ze doet het allemaal voor haar fansquote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
Wat ziet Amanda er weer hoerig uit met die knalrode lippenstift
Heeft ze die dan ??quote:Op maandag 17 september 2007 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doet het allemaal voor haar fans![]()
Ook wel stommelulleninkt genoemdquote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe heet dat witte spulletje ook al weer om tikfoutjes mee weg te werken?
Edit:Tipp-Ex
http://en.wikipedia.org/wiki/Tipp-Ex
Ja maar dat is om kusjes te plaatsen op de kaarten van haar fans.quote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
Wat ziet Amanda er weer hoerig uit met die knalrode lippenstift
Dan is het dus esthetisch verantwoord!!!!quote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar dat is om kusjes te plaatsen op de kaarten van haar fans.
je bent goed bezig BQquote:Op maandag 17 september 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Even voor de statistieken:
Dennix om 15.38 uur: Over een half uurtje ben ik weer helemaal de oude, even douchen en klaar.
Het is inmiddels 16.48 uur.![]()
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan is het dus esthetisch verantwoord!!!!![]()
Kijk die kleur staat jou wel goed!!!quote:Op maandag 17 september 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is ze nu aan het terugschrijven, en ze doet de hoerig rode lippenstift speciaal op om haar post van een zoen te kunnen voorzien... ze heeft zich zelfs al beklaagd dat de kleur haar niet staat, maar ja, alles voor de fans hè
Enne.. speciaal voor jou...
[afbeelding]
Schitterend, er is gewoon een wiki aan gewijd. Ik vraag me af of er naast DOB nog andere Tipp-Ex fetishisten zijn en ben benieuwd hoe ze dan dit wonderwitte goedje inzetten.quote:
Is er iets bijzonders met deze cap, is de 2 e keer dat je hem plaatst.quote:
Die rug was al breed... maar op die 2de...quote:Op maandag 17 september 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er iets bijzonders met deze cap, is de 2 e keer dat je hem plaatst.![]()
Typisch de rug van een quarterback in American football.quote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die rug was al breed... maar op die 2de...
quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Amanda gaat het centrum in met haar zus Deborah in Amsterdam.
Ze raken elkaar kwijt maar al snel ziet Deborah Amanda lopen aan de overkant van de gracht maar ze ziet geen brug om over te steken.
Deborah schreeuwt naar Amanda: "Hé, hoe kom ik aan de overkant?".
Waarop Amanda terugschreeuwt: Hoesow? Je bent toch al aan de overkant?
Dit is .......... helaas geen Tipp-Ex. Tis lijm om nep nagels mee te plakken. Zie de andere nagels die zijn langer en bewerkt en vierkanter van vorm aan het eind.quote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Schitterend, er is gewoon een wiki aan gewijd. Ik vraag me af of er naast DOB nog andere Tipp-Ex fetishisten zijn en ben benieuwd hoe ze dan dit wonderwitte goedje inzetten.
Laatst zag ik op verzoek van mijn vriendin een programma waarin een sexverslaafde z'n verhaal deed. Zo heeft hij de toch vreemde behoefte om zich af te trekken, terwijl hij op de fiets zit. (Lobasca, ik heb me toen even écht zorgen om je gemaakt).Tipp-Ex, dus
![]()
Je kan me nog meer vertellen, maar dit is gewoon Tipp-Ex.quote:Op maandag 17 september 2007 17:05 schreef Sheel het volgende:
[..]
Dit is .......... helaas geen Tipp-Ex. Tis lijm om nep nagels mee te plakken. Zie de andere nagels die zijn langer en bewerkt en vierkanter van vorm aan het eind.
Zie Amanda er wel voor aan om er Tipp-Ex op te smeren.![]()
Ja ik vind het prima hoor, probeerde Amanda nog wat hoger in te schatten dat het geen Tipp-Ex is.quote:Op maandag 17 september 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kan me nog meer vertellen, maar dat is gewoon Tipp-Ex![]()
Het was voor dat feest van Huub en Eric, waar ze allemaal in het wit waren toch, dus volgens mij tippex.quote:Op maandag 17 september 2007 17:11 schreef Sheel het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima hoor, probeerde Amanda nog wat hoger in te schatten dat het geen Tipp-Ex is.
Maar aan het flesje te zien was dat het niet, maar nagellijm
Wat ik me er van herinner zijn dit de handen van Jaap, tijdens het huppeldepup feest, Fete Blanche. Het lijkt me dan ook gewoon een heel beroerde poging om witte nagellak aan te brengen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:11 schreef Sheel het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima hoor, probeerde Amanda nog wat hoger in te schatten dat het geen Tipp-Ex is.
Maar aan het flesje te zien was dat het niet, maar nagellijm
Doorsnijden ??? Je gaat de strot van Pavarotti toch ook niet doorsnijden ???quote:Op maandag 17 september 2007 17:16 schreef STAP01 het volgende:
Kan iemand die strot van Dennix ritueel doorsnijden?
Klopt, en het was niet Amanda maar een assistente van Bianca.quote:Op maandag 17 september 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik me er van herinner zijn dit de handen van Jaap, tijdens het huppeldepup feest, Fete Blanche. Het lijkt me dan ook gewoon een heel beroerde poging om witte nagellak aan te brengen.
Merkt Pavarotti toch niks meer vanquote:Op maandag 17 september 2007 17:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Doorsnijden ??? Je gaat de strot van Pavarotti toch ook niet doorsnijden ???
Die jongen moet een platencontract en kan met zo'n stem een wereldster alla Justin Timberlake
worden !!!!
Ben je gek, als hij een paar keer in de spiegel heeft gekeken is hij zo weer misselijk.quote:Op maandag 17 september 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Wat een opmerkelijk herstel van Dennix......oooowww, Mexicaanse avond, die mag hij natuurlijk niet missen.
Naad zei dat hij Goldstrike had gedronken maar hij ontkende dit, pussy.quote:Op maandag 17 september 2007 17:24 schreef neehe het volgende:
Volgens mij heeft Dennix afgelopen nacht gewoon te veel gezopen, dat dacht Naad ook al.
Hij ontkende het, maar Naad had het gezien.
Kijken of hij nu nog zo'n grote bek heeft nu hij nuchter is.
Wat is de muteknop toch een uitkomst.quote:Op maandag 17 september 2007 17:26 schreef schizolientje het volgende:
Hij is wel lekker uitgeslapen en het is op zijn stembanden geslagen. Echt een musical aan het worden
Gewoon op de Dam op klaarlichte dag lijkt me al scary genoegquote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zou die brede gast maar in een donker steegje tegen komen.
sorry, ik wist niet dat jij er ook was.quote:Op maandag 17 september 2007 17:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Doorsnijden ??? Je gaat de strot van Pavarotti toch ook niet doorsnijden ???
Die jongen moet een platencontract en kan met zo'n stem een wereldster alla Justin Timberlake
worden !!!!
Ik vond jouw stem gisterenmiddag anders ook niet verkeerd hoorquote:Op maandag 17 september 2007 17:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat jij er ook was.![]()
![]()
Ik dacht, ik schakel over naar het kantoor, bij Jaap. Komt die lul daar weer aanzetten! Nu weer over naar de slaapkamer.quote:Op maandag 17 september 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is de muteknop toch een uitkomst.
Ach welnee, die verkering is al over zodra een van twee een voet buiten de poort zet....quote:Op maandag 17 september 2007 17:35 schreef riri het volgende:
Amanda krijgt het buiten nog heel zwaar met die Brian...die mept haar zo in elkaar
Kheb alleen gefloten hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 17:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vond jouw stem gisterenmiddag anders ook niet verkeerd hoor
Brian zal, als hij als eerste vertrekt ook nog wel contakt houden met Amanda, omdat het om veel geld gaat.quote:Op maandag 17 september 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, die verkering is al over zodra een van twee een voet buiten de poort zet....
Tenzij Amanda de eerste is, die houdt het waarschijnlijk nog wel ff vol als vriendinnetje van Brian, al was het alleen maar om op die manier wat langer in de schijnwerpers te staan.
quote:
Ik denk het niet, de kans dat Amanda wint is immers vrijwel nul.quote:Op maandag 17 september 2007 17:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zal, als hij als eerste vertrekt ook nog wel contakt houden met Amanda, omdat het om veel geld gaat.
Dat heeft Brian dan niet doorquote:Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het niet, de kans dat Amanda wint is immers vrijwel nul.
Amanda's moeder is miljonaire, zegt zequote:Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze rekent nog in Belgische Francs zeker??quote:Op maandag 17 september 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda's moeder is miljonaire, zegt ze![]()
En jij denkt dat Amanda het verschil weet tussen een Gulden, Euro of de ouderwetse Belgische Franc?quote:Op maandag 17 september 2007 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze rekent nog in Belgische Francs zeker??![]()
Bijna iedereen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Mr_Scofield het volgende:
sorry hoor maar zijn er meer mensen die amanda en nadia gewoon 2 domme kuthoeren vinden?
ik snap niet hoe bryan dennis en jaap met haar mee kunnen doen met een spelletje spelen tegen lieke en huub. als ik 1 van hun drie was dan was ik bij hun aangesloten, hun hebben tenminste een verstand, amanda is zo dom als een achtereind van een varken joh tering wat irriteer ik me mateloos aan haar, dan denk ze ook nog dat ze overal van af weet en ze doet ook zo leuk mee met die discussies, maar ze snapt er niks van volgens mij;) maar ze blijft wel lekker hoor
ik heb gesproken, zijn er aanhangers?
Zij is de enige die in 2 kampen back-up heeft. Afhankelijk van hoe de productie het spel laat eindigen, zal het me in ieder geval niets verbazen als ze het spel wel wint.quote:Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik de juiste Scofield voor me?quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Mr_Scofield het volgende:
Ik denk er ook zo over. Ik ben wel benieuwd of er veel aanhangers op het Fok zijn voor Nadia en Amanda?quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Mr_Scofield het volgende:
sorry hoor maar zijn er meer mensen die amanda en nadia gewoon 2 domme kuthoeren vinden?
ik snap niet hoe bryan dennis en jaap met haar mee kunnen doen met een spelletje spelen tegen lieke en huub. als ik 1 van hun drie was dan was ik bij hun aangesloten, hun hebben tenminste een verstand, amanda is zo dom als een achtereind van een varken joh tering wat irriteer ik me mateloos aan haar, dan denk ze ook nog dat ze overal van af weet en ze doet ook zo leuk mee met die discussies, maar ze snapt er niks van volgens mij;) maar ze blijft wel lekker hoor
Bekijk wat polls en je weet genoegquote:Op maandag 17 september 2007 17:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk er ook zo over. Ik ben wel benieuwd of er veel aanhangers op het Fok zijn voor Nadia en Amanda?
Dat merk je snel genoegquote:Op maandag 17 september 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik de juiste Scofield voor me?![]()
Nope dat denk ik niet, maar dan zal ze ook niet doorhebben dat als moeders in Belgische Francs miljonair was, dat ze dat dan in ¤uro's niet isquote:Op maandag 17 september 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Amanda het verschil weet tussen een Gulden, Euro of de ouderwetse Belgische Franc?
Je schat haar hoog in.![]()
Ik ga het teminsten uitproberen, als het lukt dan wil ik die kop van jaap wel eens zienquote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
Laat Huub als persoonlijkheid de televizierring winnen en stem niet voor het programma DGK als winnaar....!!!!
Ga naar de televiziersite en stem op Zilveren televizier ster voor de beste televisieman........Huub staat er niet bij, maar als je naar beneden scollt kun je Huub van Ballegooy (de gouden kooi) aangeven. Of het lukt weet ik niet, maar het is het proberen waard, of niet???
quote:
Vind het wel een leuke actiequote:Op maandag 17 september 2007 17:58 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik ga het teminsten uitproberen, als het lukt dan wil ik die kop van jaap wel eens zien
is gebeurdquote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
Laat Huub als persoonlijkheid de televizierring winnen en stem niet voor het programma DGK als winnaar....!!!!
Ga naar de televiziersite en stem op Zilveren televizier ster voor de beste televisieman........Huub staat er niet bij, maar als je naar beneden scollt kun je Huub van Ballegooy (de gouden kooi) aangeven. Of het lukt weet ik niet, maar het is het proberen waard, of niet???
Een rode bh, een zwarte string en dat onder een doorschijnend geel vodje.quote:Op maandag 17 september 2007 18:02 schreef SIRA het volgende:
en Amanda heeft weer 's die rode bh van d'r aan
wat een vetklep zeg
wel een leuk idee, voor iedereen die het Huub wel, en Jaap niet gunt.quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
http://ring2007.televizierring.nl/stemronden.php?id=2quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
ja hier nog éénquote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Mr_Scofield het volgende:
Heb mijn stem voor Huubje aangegeven...quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |