quote:
Aha ze zijn het advies dat op het shirt van stanley staat aan het opvolgenquote:
Ik doe een schietgebedjequote:
Nadia zegt constant andere dingen dan dat ze dan doetquote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Nadia hield toch van mannelijke/macho mannen?![]()
Dennis is een soort van vriendin.quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Idd... geweldig shirt om aan te doen als je naar DGK gaatquote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha ze zijn het advies dat op het shirt van stanley staat aan het opvolgen![]()
Het is maar net hoe het haar uit komt. Ze houdt toch ook van vrouwen en onthaarde gisteren Dennis billen nog dus ik weet het niet meerquote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Dat lijkt daar idd wel standaard te zijn... niemand kijkt, en al helemaal geen streams, maar ze zijn allemaal op de hoogte van zaken die (nog) niet op TV zijn geweestquote:Op maandag 17 september 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
Zat Stanley vanmorgen nog uitgebreid te vertellen aan Nadia dat hij het niet gezien heeft. Hij zou vanavond gaan kijken en nu heeft hij het over het aarbeienzaad.
Loeder is het, wel een leuk loeder though.
Ja, net als Palma vanmorgen. 'ik hoorde het van Eric dat hij hier is geweest.' 10 minuten later..quote:Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt daar idd wel standaard te zijn... niemand kijkt, en al helemaal geen streams, maar ze zijn allemaal op de hoogte van zaken die (nog) niet op TV zijn geweest
Je kunt van alles gaan verzinnen... maar een lulverhaal ophangen over de dood van je broerquote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef Leandra het volgende:
Jaap en Stanley hebben het over het verhaal (over de dood van z'n broer) wat Jaap tegen Andries opgehangen heeft...
Jaap: ik verveelde me en dacht "ik vertel een lulverhaal"
Ze had verteld dat ze alleen zaterdagmorgen heeft gekeken, maar toen was er niks te zien, omdat Erik in zijn eentje aan het zwembad zat. Ze had vrijdag niets gezienquote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, net als Palma vanmorgen. 'ik hoorde het van Eric dat hij hier is geweest.' 10 minuten later..
'Ik zag hem liggen aan het zwembad en hij is eruit gebonjourd, dat moet toch een dubbel gevoel geven.'
Maar ze heeft niks gezien.
Jaap heeft zich volgens mij echt niet gerealiseerd dat het serieus genomen zou worden en/of in het blad zou komen, en de gevolgen heeft hij al helemaal niet voorzien.quote:Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef avonne het volgende:
Jaap snapt echt niet dat hij alleen zich zelf er mee heeft als hij een onzin verhaal in de party laat zetten?
Het is geen elsevier of HP, die op zoek gaan naar de waarheid.
Klopt, maar Jaap heeft realiseert zich volgens mij niet dat zoiets alleen maar uitvergroot wordt...quote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Je kunt van alles gaan verzinnen... maar een lulverhaal ophangen over de dood van je broer![]()
Nou das geen punt Stanley heeft haar zo plat geluldquote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef noekje het volgende:
Stanley: jullie samen zijn heel sterk.
Huub: ja maar Jaap wil dat niet meer.
Jaap: we hebben nog een week.
Als ik Huub was kreeg hij een enorm mes in zijn rug.
Stanley weet dat Amanda met hem wil praten..
of het interesseert hem niet zodanig dat hij daar eens goed over nagedacht heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap heeft zich volgens mij echt niet gerealiseerd dat het serieus genomen zou worden en/of in het blad zou komen, en de gevolgen heeft hij al helemaal niet voorzien.
Ik weet niet of dat gebrek aan inzicht is of pure naïviteit...
Dat was dan later. Dan heeft ze zich daar weer verluld want ze hing toch echt eerst het verhaal op dat ze het gehoord van hem. Toen was ze alleen met Huub. Later kwam het zwembadverhaal, toen waren Brian en Dennis erbij.quote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze had verteld dat ze alleen zaterdagmorgen heeft gekeken, maar toen was er niks te zien, omdat Erik in zijn eentje aan het zwembad zat. Ze had vrijdag niets gezien
Idd, dat is het meer volgens mij.. Wat ik zo raar vind aan Jaap is dat hij volgens mij niet WIL presteren en dingen behalen/bereiken... Hij heeft grote plannen, grote verhalen.. Hij was zo enthousiast over het schrijven in de Party, nu loopt hij al te ouwehoeren en te doen... Wat denkt hij wel niet, dat hij grote bs verhalen kan vertellen en dat heel Nederland dan gaat lachen als ze horen dat het waar is? Hij heeft niet in de gaten dat dit alleen voor hem zelf grappig isquote:Op maandag 17 september 2007 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
of het interesseert hem niet zodanig dat hij daar eens goed over nagedacht heeft.
Er staat volgens Huub dus letterlijk in de regelementen dat er nog 2 zonder opgaaf van reden uit het programma gezet kunnen worden.quote:Op maandag 17 september 2007 13:00 schreef noekje het volgende:
Huub is benieuwd of ze er deze week nog twee eruit gaan trekken.
Als redactie programma nog beetje wil redden, zullen ze Dennis eruit halen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat volgens Huub dus letterlijk in de regelementen dat er nog 2 zonder opgaaf van reden uit het programma gezet kunnen worden.
Dacht al dat ik gek was geworden.Zat me beeldscherm te poetsenquote:Op maandag 17 september 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:2 vliegen op Jaap z'n neus?? Arme Jaap... hij wordt vast gek
![]()
[afbeelding]
Toch leuk zo'n vlieg op de spiegel
Precies, en wie die 2e dan moet worden, ik kan niet kiezen tussen Jaap, Brian, Amanda of Naad.quote:Op maandag 17 september 2007 13:06 schreef farceman het volgende:
[..]
Als redactie programma nog beetje wil redden, zullen ze Dennis eruit halen.
Hij zorgt ervoor dat programma alleen maar voor ergenis zorgt en dat Jaap en Huub totaal niet meer uit de verf komen.
Dat was de Angelique-clausule... die is er ook zonder opgaaf van reden uitgeplukt en dat zou in totaal 3 keer mogen...quote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat volgens Huub dus letterlijk in de regelementen dat er nog 2 zonder opgaaf van reden uit het programma gezet kunnen worden.
Amanda zullen ze nooit doen.Hadden ze met die lade een reden voor gehad.quote:Op maandag 17 september 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, en wie die 2e dan moet worden, ik kan niet kiezen tussen Jaap, Brian, Amanda of Naad.
Precies en in dit geval komt dat goed uit, gooi idd Dennix er maar uit, totaal geen toevoeging, maar de 2e gaat een probleem worden voor de FEBO imo.quote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was de Angelique-clausule... die is er ook zonder opgaaf van reden uitgeplukt en dat zou in totaal 3 keer mogen...
Om die optie open te houden heeft de redactie, volgens mij, daarom Sylvia en Eric op een andere manier overtuigd op te stappen
Hij is idd behoorlijk parra. Hij denkt nu dat zelfs uitgenodigd bezoek de villa in kan komen om te winnen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:14 schreef riri het volgende:
die para kop van brian....die wordt steeds gekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |