quote:Op zondag 16 september 2007 21:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo en Ruud samen op de fotoen LadyBos, mooie knie heb je en lekker ook
Even een opmerking over Buzzer, ik moest elke keer zo lachen als hij vol overtuiging op de grond neerstreek om een mooi kiekje te maken en vervolgens toch wat lastig weer overeind kwamFotograaf zijn op zo'n dag als vandaag lijkt me werkelijk waar slopend.
quote:Op maandag 17 september 2007 10:43 schreef Ynske het volgende:
ben blij dat er van mij geen zijn
enfin, heb nu iedereen 1 keer gehad, ik ga nog wat slapen, strax weer verder
quote:
quote:
ik zie ze graag eerst voor ze online gaan... tis maar even dat je het weetquote:Op maandag 17 september 2007 10:48 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
en dat voor een ouwe lul
[..]
nou ja en dat dus
[..]
[..]
Leuk foto's staan erin.quote:Op maandag 17 september 2007 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
deeltje 1 Parkmeeting Utrecht, 16 september #2
en het vervolg Parkmeeting naklets-fototopic
tis bijna woensdag, ook goed?quote:Op maandag 17 september 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, is het al bijna weekend? Ben nu al zeer moe
dankquote:
iets met oud en bejaardquote:Snap nu wel jullie spierpijn, vooral bij Buzz.
Dat wordt een zware dag. Weet nog niet eens of dat wel leuk wordtquote:
YW.quote:
Uhh. Buzzer is van mijn leeftijd.quote:iets met oud en bejaard
Mijn ookquote:Op maandag 17 september 2007 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt een zware dag. Weet nog niet eens of dat wel leuk wordt
Dus nee, doe maar vrijdag 13.00, dan begint mijn weekend soort van
vertell welke spreken je wel of niet aanquote:Op maandag 17 september 2007 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
YW.
Raar eigenlijk dat ook op foto's sommige kinderen je meer aanspreken dan andere.
[..]
hihi, ja maar hij is een manquote:Uhh. Buzzer is van mijn leeftijd.![]()
vertellquote:Op maandag 17 september 2007 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ook goed, dan is het hier ook weekend, voor een dag danquote:Dus nee, doe maar vrijdag 13.00, dan begint mijn weekend soort van
lang geleden dat ik een weekeinde heb 'gevoeld'quote:Op maandag 17 september 2007 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus nee, doe maar vrijdag 13.00, dan begint mijn weekend soort van
Mijn weekend duurt 9 dagenquote:Op maandag 17 september 2007 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
vertell
[..]
ook goed, dan is het hier ook weekend, voor een dag dan
Dat ga ik lekker niet zeggen.quote:Op maandag 17 september 2007 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
vertell welke spreken je wel of niet aan
Maar hij is een man.quote:hihi, ja maar hij is een man
nee, zo voelde ik me gisteravond.
weinig nachtrust gehad, hele dag buiten gekropen, gebukt, gehangen, gelegen. thuisgekomen nog van een uur of 5/6 tot 23 foto's zitten bewerken. Ik voel t nu nog in mijn armen en onderrug.
blonde knulletje, daar heb ik er meer vanquote:Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ga ik lekker niet zeggen.
Nouja een die ik wel heel leuk op de foto's vind staan is dat blonde knulletje.
[..]
nee lig in mijn bed... vandaag nog eventjes vrijquote:Maar hij is een man.oke.
Ben je nu op je werk??
Jij hebt altijd weekend.quote:Op maandag 17 september 2007 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lang geleden dat ik een weekeinde heb 'gevoeld'
Die met het lichtste haar.quote:Op maandag 17 september 2007 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
blonde knulletje, daar heb ik er meer van
Half 7 mooie tijd zeg.quote:nee lig in mijn bed... vandaag nog eventjes vrij
en morgen weer om half 7 aan de slag voor de rest van de week
pijnboompitjes, uitgebakken spekjesquote:Op maandag 17 september 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Mensen, help me out. Ik wil vanavond een salade maken, er gaat wat pasta doorheen, komkommer, tomaatjes, gerasptekaas, mais.. Wat kan ik er nog meer in doen?
Oeh. Goeie.quote:Op maandag 17 september 2007 11:16 schreef Ynske het volgende:
pijnboompitjes, uitgebakken spekjes
als je rechtermuisknopt - eigenschappen zie je de naam. en weet ik welke foto je bedoeltquote:Op maandag 17 september 2007 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die met het lichtste haar.
weet niet hoe hij heet, ik lees ook niet daar. ik kijk alleen naar de foto's.
quote:[..]
Half 7 mooie tijd zeg.![]()
Paprika zou kunnen, maar dat vindt niet iedereen lekker natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Mensen, help me out. Ik wil vanavond een salade maken, er gaat wat pasta doorheen, komkommer, tomaatjes, gerasptekaas, mais.. Wat kan ik er nog meer in doen?
ik heb eigenlijk nooit weekeinde. Ik doe mijn best de zaterdagen en zondagen minder op internet te zitten, maar dat werkt niet altijd even goedquote:Op maandag 17 september 2007 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt altijd weekend.![]()
ik wil zonnen.
Feta is zeker lekker..quote:Op maandag 17 september 2007 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Paprika zou kunnen, maar dat vindt niet iedereen lekker natuurlijk.
Tomaatjes zou ik er al uithalen.![]()
Ik kan niet tegen paprika, dus dat valt al af.quote:Op maandag 17 september 2007 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
Paprika zou kunnen, maar dat vindt niet iedereen lekker natuurlijk.
Tomaatjes zou ik er al uithalen.![]()
Ik probeer wat kilo's kwijt te raken, dus ik heb al 20+ gerapste kaas in gedachten, ipv feta of mozzarella. Zodoendequote:
20+, zit daar nog smaak an?quote:Op maandag 17 september 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen paprika, dus dat valt al af.
[..]
Ik probeer wat kilo's kwijt te raken, dus ik heb al 20+ gerapste kaas in gedachten, ipv feta of mozzarella. Zodoende.
Maar met het ideetje van Yns kom ik ook alweer een eind.
quote:Op maandag 17 september 2007 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je rechtermuisknopt - eigenschappen zie je de naam. en weet ik welke foto je bedoeltmits t een van mijn foto's is
[..]idd.
maar goed, ben dan wel om 2 uur klaar
En dan maar zo weinig hier vertellen.quote:Op maandag 17 september 2007 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit weekeinde. Ik doe mijn best de zaterdagen en zondagen minder op internet te zitten, maar dat werkt niet altijd even goed
Jayden is t zoontje van Dannyquote:Op maandag 17 september 2007 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent leuk, dan moet ik daar toch nog wat gaan lezen.![]()
Jayden, en ook dat jongetje met die rode haren. Kai
Ze hebben allemaal wel wat, maar die springen voor mij eruit.
Kilo's?? Zo flink ben jij toch helemaal niet???quote:Op maandag 17 september 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen paprika, dus dat valt al af.
[..]
Ik probeer wat kilo's kwijt te raken, dus ik heb al 20+ gerapste kaas in gedachten, ipv feta of mozzarella. Zodoende.
Maar met het ideetje van Yns kom ik ook alweer een eind.
Wist niet eens dat Danny kids had.quote:Op maandag 17 september 2007 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jayden is t zoontje van Danny
t zijn allemaal bijzondere kindjes, stuk voor stuk.
quote:
Hoi Indahquote:Op maandag 17 september 2007 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Es LW
Zeker komt dat weer goed, de tijd die je ervoor nodig hebt nemen.quote:Op maandag 17 september 2007 11:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Niezzo... Maar dat komt vast allemaal wel weer een keer goed.
Morgen de hechtingen uit mijn arm laten plukken, heb ik niet zo gek veel zin in.
Zitten er morgen een week in en het ziet er niet uitquote:Op maandag 17 september 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker komt dat weer goed, de tijd die je ervoor nodig hebt nemen.
Is wel al redelijk snel dat de hechtingen eruit gaan, hoelang zitten ze er nu in?
Ziet het er wel goed uit?
Mijn mam gaat volgende week naar Baliquote:Op maandag 17 september 2007 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In de buurt, 800 km naar het westen.
quote:Op maandag 17 september 2007 11:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Zitten er morgen een week in en het ziet er niet uit. Ik kan een modellencarriere wel vergeten
.
Best te doen toch op de motorquote:Op maandag 17 september 2007 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In de buurt, 800 km naar het westen.
Ik heb nog altijd niks van de eigenaar gehoord, vriendelijk hč...quote:Op maandag 17 september 2007 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dan maar een goede schadeclaim he.
leuk hoor. Ik ga aan het eind van het jaar weer (denk ik, al is het maar een uurtje vliegen)quote:Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn mam gaat volgende week naar Bali.
'T is haar feestjequote:Op maandag 17 september 2007 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
leuk hoor. Ik ga aan het eind van het jaar weer (denk ik, al is het maar een uurtje vliegen)
niet iedereen houdt van verre vakanties, dat soort vakanties, eilanden of wat dan ook. Ik ga er ook vooral heen om wat Nederlanders te ontmoeten, anders blijf ik er ook liever een beetje uit de buurtquote:Op maandag 17 september 2007 12:10 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is haar feestje. Ik zou niet willen ruilen
.
Hoi Buzzquote:
Jepsquote:Op maandag 17 september 2007 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
20+, zit daar nog smaak an?
Gewerktquote:Op maandag 17 september 2007 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
wat heb je gedaan es?
Nog 5. Dan vind ik het prima. En euhm, nee. Maar toch.quote:Op maandag 17 september 2007 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Kilo's?? Zo flink ben jij toch helemaal niet???
ouchquote:Op maandag 17 september 2007 12:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Gewerkt. En een hond had trek in een kluifje
.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Gewerkt. En een hond had trek in een kluifje
.
Best wel ouch iddquote:
En niet op het erf van de eigenaar maar bij hun buren (kreng kwam over het hek zeilenquote:Op maandag 17 september 2007 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
andermans hond dus ja... lekker hoor
in laten slapen.. da's de enige oplossing (en hier zouden ze er sate van maken daarna, maar dat is geen verplichting verder)quote:Op maandag 17 september 2007 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
En niet op het erf van de eigenaar maar bij hun buren (kreng kwam over het hek zeilen).
Als het me werd aangeboden (saté-tje van die hond) zou ik me over mijn weerzin 'huisdier' te eten heenzettenquote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in laten slapen.. da's de enige oplossing (en hier zouden ze er sate van maken daarna, maar dat is geen verplichting verder)
Heb je dat al geprobeerd?quote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in laten slapen.. da's de enige oplossing (en hier zouden ze er sate van maken daarna, maar dat is geen verplichting verder)
Dat huisdier zie je toch niet meer als het op een stokkie zit.quote:Op maandag 17 september 2007 12:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het me werd aangeboden (saté-tje van die hond) zou ik me over mijn weerzin 'huisdier' te eten heenzetten.
Fotoverslag dan graag. Van het hele proces van slacht tot etenquote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar als ik eens op Sulawesi ben en ik krijg de kans zal ik het zeker niet laten.
Dan is idd niet meer te zien wel dier het wasquote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat huisdier zie je toch niet meer als het op een stokkie zit.
Doe niet zo raarquote:Op maandag 17 september 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik probeer wat kilo's kwijt te raken,
T is een soort verstoppertje. Daarna gaat ze ze weer zoekenquote:
Ja, lekker ongegeneerd marshmallows vretenquote:Op maandag 17 september 2007 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een soort verstoppertje. Daarna gaat ze ze weer zoeken
Vreemd genoeg welquote:Op maandag 17 september 2007 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
20+, zit daar nog smaak an?
kom je hier ook ff langs?quote:Op maandag 17 september 2007 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga de WC en de douche maar eens schoonmaken, niemand anders doet het
Same here.quote:Op maandag 17 september 2007 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verveeld.
Oké.quote:
Eerst ruk je en dan ga je slapenquote:Op maandag 17 september 2007 14:27 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is weer wakker. mense kinders ik heb een rukslaapritme
+1. Scherp.quote:Op maandag 17 september 2007 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
Eerst ruk je en dan ga je slapen
is niet een van de voorwaarden voor dat ritme dat je man bent
lieverd, neequote:Op maandag 17 september 2007 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst ruk je en dan ga je slapen
is niet een van de voorwaarden voor dat ritme dat je man bent
Hoiquote:Op maandag 17 september 2007 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Zorgen dat je een ritme krijgt. Dus eigenlijk had je ook niet terug mogen gaanquote:Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverd, nee
ik word wakker om 7 uur, kan niet meer slapen, ben om 10 uur weer moe, ga weer slapen en kom weer tot leven rond 1 uur
en vanaaf moet ik wel weer om 10 uur gaan slapen anders kan ik er morgen helemaal niet uit
lekkere tijden.quote:Op maandag 17 september 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
mijn schooldag zit er weer op. straks werken tot 2200
quote:Op maandag 17 september 2007 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)eemd_met_elkaar.html
En dan gaan scheiden, dat snap ik dan weer niet
quote:Op maandag 17 september 2007 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dusquote:Op maandag 17 september 2007 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor snoep?quote:
Ik moet ook weer eens wat fatsoenlijks gaan eten. Vanavond maar eens een mooie dikke panpizza shoarma denk ikquote:Op maandag 17 september 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Damn, ik heb honger.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ook weer eens wat fatsoenlijks gaan eten. Vanavond maar eens een mooie dikke panpizza shoarma denk ik
Zoettahmeahquote:Op maandag 17 september 2007 15:53 schreef Kuukske het volgende:
07/10/2007 20:30 The Bloodhound Gang Boerderij (Zoetermeer)
Oeh. Oeh. Zal ik? Zal ik? Oeh.
Dat is wel heel dicht bij mijquote:Op maandag 17 september 2007 15:53 schreef Kuukske het volgende:
Drop, m&m's en weet ik veel wat ze nog allemaal hebbenquote:
Wat liefquote:
OMGquote:Op maandag 17 september 2007 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohwquote:
Nou, dat zal je weinig helpen, die shoarmapizza wordt ook een bezorg-constructiequote:Op maandag 17 september 2007 16:15 schreef Ynske het volgende:
nu zijn we helemaal overgeleverd aan de catering of bezorgvoedsel
Fles, ik kom ook wel een hapke doen straks
I knowquote:Op maandag 17 september 2007 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben de beroerdste niet hoor, soms
Wat een kneuzenquote:Op maandag 17 september 2007 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
deze week maakt t niet uit, heb ochtenddienst dus kan de rest van de week zelf kokenquote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat zal je weinig helpen, die shoarmapizza wordt ook een bezorg-constructie
Die lui treden ook voor alles op tegenwoordigquote:Op maandag 17 september 2007 15:53 schreef Kuukske het volgende:
I knowquote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die lui treden ook voor alles op tegenwoordig
BOH.quote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en ik ga Lasagna maken met een griekse salade en roomijs met karamel saus toe.
Soms moet je jezelf even verwennenquote:
dat heb je goed gezienquote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Soms moet je jezelf even verwennen
Nou, dat belooft nog wat voor mij straksquote:Op maandag 17 september 2007 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom net bkij de spar vandaan, met pijn en moeite mezelf er naar toe gesleept
Dat helpt wel als je lasagne wil eten hoorquote:Op maandag 17 september 2007 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja, niet vergeten te koken.
Ja ik ga de boel er eens ingooien. Ik had alles al voorbereid dus nu even laagjes neerleggen en de oven inquote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat helpt wel als je lasagne wil eten hoor
Wat is het?quote:Op maandag 17 september 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb me ook maar even opgegeven voor Whatpulse
Wat een loos bestaan heb je dan
Het aantal tikken en muisklikken onthoud het, dat kan je doorgeven aan een server en zo kun je FOK! helpen.quote:
Oké..quote:Op maandag 17 september 2007 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het aantal tikken en muisklikken onthoud het, dat kan je doorgeven aan een server en zo kun je FOK! helpen.
Jaja.
Kanloos_
quote:Op maandag 17 september 2007 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga met dit hondenweer niet naar de spar
Hij is tegenwoordig tot 21:00 open dus ik wacht rustig af tot het droog wordtAl zal ik dan wel omgekomen zijn van de honger, maar okee
* Bengeltje arm om fles heen slaat.quote:Op maandag 17 september 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb me ook maar even opgegeven voor Whatpulse
Wat een loos bestaan heb je dan
Volgens mij heb jij ook nog wel een buffer om een uur of 2 te overleven zonder etenquote:Op maandag 17 september 2007 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga met dit hondenweer niet naar de spar
Hij is tegenwoordig tot 21:00 open dus ik wacht rustig af tot het droog wordtAl zal ik dan wel omgekomen zijn van de honger, maar okee
ja, noodspekquote:Op maandag 17 september 2007 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook nog wel een buffer om een uur of 2 te overleven zonder eten
quote:Op maandag 17 september 2007 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje arm om fles heen slaat.
AH doet t nog tot 22 uurquote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, noodspek
Maar over een uur of 2 is de spar dan weer net WEL dicht
Kom je met die buffer de nacht door?quote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, noodspek
Maar over een uur of 2 is de spar dan weer net WEL dicht
Oh vast wel. Maar ik moet ook nog even langs de geldautomaat, de vuilniszak weggooien etcquote:Op maandag 17 september 2007 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je met die buffer de nacht door?
Die vuilniszak past prima in de geldautomaatquote:Op maandag 17 september 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast wel. Maar ik moet ook nog even langs de geldautomaat, de vuilniszak weggooien etc
Dat gaan we minstens proberenquote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
Die vuilniszak past prima in de geldautomaat
sinds gister het de NOS ook over naar 16:9quote:Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Oh ehm Ynske.. Hoe zit 't nou met die zwarte balken?
Heb nu 2 zwarte balken (onder + boven) tijdens het journaal, was eerst niet
Jammerquote:Op maandag 17 september 2007 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
sinds gister het de NOS ook over naar 16:9
oftewel op breedbeeldtelevisies heb je niet meer de linker en rechter balk of een verneukt beeld
omdat de oude 4:3 televisies de breedte totaal kunnen laten zien als ze de hoogte aanhouden, word de hoogte nu net als bij alle andere 16:9 uitzendingen opgevuld met zwarte balken
ik denk dat clubs als de NOS betaald worden door breedbeeldschermfabrikanten voor dit soort kutgeintjes.quote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
Toch maar dit jaar nog een breedbeeldtv/LCD tv kopen
t is zelfs bij alle nieuwe programma's sommige oude proggels worden nog 4:3 uitgezonden maar er zijn zelfs al bij die gewoon omgemonteerd zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jammer. Kan de keuze wel begrijpen, maar bij de 'oudere' soort tv's heb je nu weer zwarte balken, zoals ook al bij films enzo.
Toch maar dit jaar nog een breedbeeldtv/LCD tv kopen
hoi saraquote:Op maandag 17 september 2007 20:33 schreef sararaats het volgende:
hoi Ynske en iedereen natuurlijk
zal misschien iets meer passeren
hee Drrr_Flash!quote:
goed. ik ga een cursus Praktische Sterrenkunde volgenquote:Op maandag 17 september 2007 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi sara
hoe is t nu met je?
lang niet gezien
Dit klinkt meer als school dan als werkquote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
En daar moet ik eerst allemaal toetsen voor doen? 13 van de 17 vragen goed en nog zakken.
Tis bijna bedtijd.quote:
Het is ook net school.quote:Op maandag 17 september 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als school dan als werkKut joh, wanneer is de herkansing?
Wel vooruitgang?quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
Was mijn tweede keer al.![]()
weet niet wat ze nu zeggen.
das wel heel balen hoorquote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis bijna bedtijd.
[..]
Het is ook net school.
Was mijn tweede keer al.![]()
weet niet wat ze nu zeggen.
Maar hey net 4 wkn daar twee toetsen geslaagd eentje doet wat moeilijk.
Trustequote:Op maandag 17 september 2007 21:43 schreef Ynske het volgende:
idd tijd om te gaan slapen... truste allemaal
Welterusten, ik ga ook naar mijn warme nestje.quote:Op maandag 17 september 2007 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
das wel heel balen hoor
idd tijd om te gaan slapen... truste allemaal
volgende keer dusquote:Op maandag 17 september 2007 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, dat wel, moest maar één meer hebben dus 14 dan was ik geslaagd.
Truste!quote:Op maandag 17 september 2007 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welterusten, ik ga ook naar mijn warme nestje.![]()
![]()
Truste idd allemaalquote:Op maandag 17 september 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten allemaal de mensen die gaan slapen
Ynske en buzzer eens aankijken, die willen ze vast wel maken. Al heb je dan wel een minimeetquote:Op maandag 17 september 2007 22:13 schreef es70 het volgende:
Waarom ben ik toch zo'n muts. Ik zie prachtige kinderfoto's van Ynske en Buzzer
, dat wil ik ook
.
Ik wil er alleen niet voor naar een meet ofzo.
quote:Op maandag 17 september 2007 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ynske en buzzer eens aankijken, die willen ze vast wel maken. Al heb je dan wel een minimeet
Da's ook denk ik het probleem niet... 'T is meer het tweede gedeelte, zeg maarquote:Op maandag 17 september 2007 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ynske en buzzer eens aankijken, die willen ze vast wel maken. Al heb je dan wel een minimeet
zo eng ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's ook denk ik het probleem niet... 'T is meer het tweede gedeelte, zeg maar.
Moet ik ze komen maken dan, of is dat nog engerquote:Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's ook denk ik het probleem niet... 'T is meer het tweede gedeelte, zeg maar.
Succes Leo!quote:Op maandag 17 september 2007 22:26 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Lang genoeg gewerkt, vind ik, zeker als het onbetaald is
Jij en kinderen lijkt me niet de meest ideale combiquote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik ze komen maken dan, of is dat nog enger
Nou, ik geloof dat ik best zou schrikken van iemand met een geweiquote:Op maandag 17 september 2007 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo eng ben ik nu ook weer niet hoor
Ik heb zaterdag een tweeling van bijna 3 overleefd, die van jou zijn vast niet zo ergquote:Op maandag 17 september 2007 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij en kinderen lijkt me niet de meest ideale combi.
Dat zijn er wel 4 he...quote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een tweeling van bijna 3 overleefd, die van jou zijn vast niet zo erg
Nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:46 schreef Ynske het volgende:
hetverderrie, we zenden goedemorgen nederland en nederland in beweging weer uit
niet echt lekker om mee wakker te worden op t werk
a. naar een hupsende Olga Commandeur kijkenquote:
Ohjaquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
a. naar een hupsende Olga Commandeur kijken
b. t geneuzel bij GM NL
c. de kop van die presentator
d. veel te veel opnames zo vroeg op de morgen
hoe komt dat toch dat je zoveel wakkerligtquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:59 schreef leonieke het volgende:
goeiemorgen![]()
Tussen 2u en 3.30u wakker gelegen. Ik zie er weer verdomd goed uit![]()
Het is momenteel echt te druk op het werk. Ik geraak gewoon niet meer door mijn werk en dat is nogal frustrerend. 's nachts lig ik dan te piekeren wat ik nog allemaal moet doen en vooral wat ik vergeten ben. Niet gezond natuurlijk, maar het is sterker dan mezelf. En aangezien ik gisteren tot rond half elf ofzo gewerkt heb voor school en planningen heb zitten maken, spookte het nog meer door mjin hoofd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe komt dat toch dat je zoveel wakkerligt
dat kan toch niet goed wezen
misschien een optie om eens een kopke ontspanningsthee te drinken voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is momenteel echt te druk op het werk. Ik geraak gewoon niet meer door mijn werk en dat is nogal frustrerend. 's nachts lig ik dan te piekeren wat ik nog allemaal moet doen en vooral wat ik vergeten ben. Niet gezond natuurlijk, maar het is sterker dan mezelf. En aangezien ik gisteren tot rond half elf ofzo gewerkt heb voor school en planningen heb zitten maken, spookte het nog meer door mjin hoofd.
En dan ook nog eens de gewone kopzorgen erbij en een slecht bed en hoofdkussen (bij mijn ma slaap ik als een roosje in het weekend)
Thee? Bahquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een optie om eens een kopke ontspanningsthee te drinken voor je gaat slapen
Heeft 't geregend dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
Sjowhan
De zon was even lekker, dan ben ik sneller droog weer
Die was hier evenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Welke zon?![]()
Wij hebben enkel regen hoor![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu is het licht en schijnt het zonnetje en is het in ieder geval een heel stuk aangenamer weer dan gisteren
Nee man, beetje wolkjes, blauwe lucht, zonquote:
Tofquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, ik fietste net in een regenbui. Ik ben doorweekt.
Jahwel. Dat wel. Maar mee dat ik hier ga zitten, begint de zon te schijnenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Tof
Schone kleertjes aan, niks aan de hand
De bestaat helemaal niet, want ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
Jezus,
Oh eh..quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
De bestaat helemaal niet, want ik heb geen kinderen
Zo flauwquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Staan twee Fok!kers bij het stoplicht...
hehe, geinig topic
Lekker Sjowhanquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
Gesprek is toch niet voor niets geweest
Leuke aanbieding binnen
Mja oké, er gleed wel even een glimlach over m'n gezichtquote:
Ook tofquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Feli SjowhanIk hoorde ook net dat ik mee mag doen aan een opleidingstraject
Tof
Joah, dat wel, had af en toe nog wel klefhandjes maargoed.. Eng blijft het toch welquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker Sjowhan
Waren je zenuwen snel weg?
Okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |