En waarom ben jij tegen?quote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
Tegen
Hajime mashite Keiichi,quote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef Keiichi het volgende:
tegen!
Turkij ligt ten eerst al in azie, om paar vierkante km na![]()
Dan spreken we toch gewoon af dat het in Europa ligt, dan is dat probleem opgelost.quote:Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Fastmatti het volgende:
Tegen. Ten eerste ligt het in Azie en ten tweede is het een moslimstaat.
Met de nieuwe President moeten we maar even afwachten of dat zo blijft...quote:Op maandag 17 september 2007 10:04 schreef Nohochacyum het volgende:
Opzich is Turkije vergeleken met andere moslimlanden erg modern
Omdat het leger ingrijpt als ze dreigen een moslimstaat te worden. Turkije zit gewoon in een flinke spagaat. Als moslimstaat hoort het niet bij de EU, maar als het militaire dictatuur ook niet.quote:Op maandag 17 september 2007 10:04 schreef Nohochacyum het volgende:
Opzich is Turkije vergeleken met andere moslimlanden erg modern
Terug naar de E.E.G!quote:Op maandag 17 september 2007 09:53 schreef Boze_Appel het volgende:
De EU afschaffen dan hoef je de keuze ook niet meer te maken.![]()
Ja inderdaad, enigzins vreemd argument. Ongeveer van dezelfde strekking als Ijsland mag niet bij de EU want het is een eiland.quote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan spreken we toch gewoon af dat het in Europa ligt, dan is dat probleem opgelost.
Ik denk dat je eerst het Europese subsidiesysteem moet herzien, voor je Turkije toelaat.quote:Op maandag 17 september 2007 10:14 schreef BlaZ het volgende:
1 Zou armste land van de EU worden. Hoewel het niet veel verschild met Roemenie maar toch.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 17 september 2007 10:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, enigzins vreemd argument. Ongeveer van dezelfde strekking als Ijsland mag niet bij de EU want het is een eiland.
Verder ben ik wel tegen Turkije in de EU om meerdere redenen.
1 Zou armste land van de EU worden. Hoewel het niet veel verschild met Roemenie maar toch.
2 Zeer veel inwoners, dus politiek gezien meteen een grootmacht.
3 Onstabiele situatie in Turkije, pas nog met nieuwe president etc.
4 Grote cultuurverschillen.
Wat vind je er zelf van?quote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Nohochacyum het volgende:
Zou Turkije wel of niet onderdeel moeten worden van de EU?
Wie is voor en wie is tegen?
Ik denk dat vooral punt 2 erg zwaar weegt in de beslissing Turkije al dan niet toe te laten.quote:Op maandag 17 september 2007 10:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, enigzins vreemd argument. Ongeveer van dezelfde strekking als Ijsland mag niet bij de EU want het is een eiland.
Verder ben ik wel tegen Turkije in de EU om meerdere redenen.
2 Zeer veel inwoners, dus politiek gezien meteen een grootmacht.
3 Onstabiele situatie in Turkije, pas nog met nieuwe president etc.
4 Grote cultuurverschillen.
Om eerlijkt te zijn ben ik ook tegen.quote:
Ze probeerden ivm subsidies zelfs inwoners mee te tellen die niet geboren zijn vanwege slachtoffers tijdens de 2e wereldoorlog.quote:Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral punt 2 erg zwaar weegt in de beslissing Turkije al dan niet toe te laten.
Een grote bevolking betekent ook dat de stem van het volk/land veel zwaarder telt.
Je ziet het nu ook wel bij Polen. Daar wonen ± 40 miljoen mensen en daar probeert Polen meteen gebruik van te maken.
Meen je dat?quote:Op maandag 17 september 2007 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze probeerden ivm subsidies zelfs inwoners mee te tellen die niet geboren zijn vanwege slachtoffers tijdens de 2e wereldoorlog.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |