Was ik toen dus ook, maar naarmate je ouder word word het sowieso steeds moeilijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:17 schreef Geqxon het volgende:
Vreemd genoeg ben ik één van de weinige tieners zonder een snoeiharde paringsdrift.
Hij is een toetsenbordheldquote:
Nou...quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij is een toetsenbordheldIRL zou hij niet eens met eens meisje durven praten
Ik durf wel met meisjes te praten, maar ik weet alleen niet hoe je ze het bed in krijgt meer, mischien omdat ik een behoorlijke klap heb gehad van mn drugsperiode en aan depersonalisatie lijd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar wat ik vind! vrij land jeweets!
Niet even je hand onder haar rok gedaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb 1 keer gezoend (getongt)... met mn nicht notabene.
Dat jij dit allemaal verteldquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik durf wel met meisjes te praten, maar ik weet alleen niet hoe je ze het bed in krijgt meer, mischien omdat ik een behoorlijke klap heb gehad van mn drugsperiode en aan depersonalisatie lijd.
Vroeger was ik de koning van het zuid (heerenveen), zo stond ik bekend.
Maar zelfs al had ik altijd wel meisjes om me heen die wat wilden heb ik nooit iets gedaan, heb echt aan de lopende band meisjes afgeslagen, bekken, neuken, alles.
Drugs is wel okay maar op je 15-16 neuken niet..?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik durf wel met meisjes te praten, maar ik weet alleen niet hoe je ze het bed in krijgt meer, mischien omdat ik een behoorlijke klap heb gehad van mn drugsperiode en aan depersonalisatie lijd.
Vroeger was ik de koning van het zuid (heerenveen), zo stond ik bekend.
Maar zelfs al had ik altijd wel meisjes om me heen die wat wilden heb ik nooit iets gedaan, heb echt aan de lopende band meisjes afgeslagen, bekken, neuken, alles.
Kanker, getrolledquote:Heb 1 keer gezoend (getongt)... met mn nicht notabene.
quote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je nu
ach wij staan an de kant van de meerderheid en hoeven ons dus niet getroffen te voelen door die uitspraak van bg. je weet wel je harde staaf die tussen een vlezig broodje glijdt...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef nozem het volgende:
BG, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk in dit topic. 'De koning van 't zuid'...![]()
Als jij het enorm sneu vindt dat mensen op hun 15e seks hebben dan mogen mensen het ook enorm sneu vinden dat jij op je 24e nog maagd bent, zo gaan die dingen.
die zijn steevast schitterend als hij het ergens weer eens niet mee eens is en hij niet gaat schelden omdat hij het niet kan winnen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vooral die reacties van BaajGuardian
![]()
![]()
![]()
![]()
ik voel me sowieso totaal niet getroffen door dingen die BG zegt eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach wij staan an de kant van de meerderheid en hoeven ons dus niet getroffen te voelen door die uitspraak van bg. je weet wel je harde staaf die tussen een vlezig broodje glijdt...
Stakker... Ach, normaal valt het reuze mee!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef don-diablo het volgende:
ts die vriend van je is wel beetje een stakker dat ie er zo mee te koop looptben je ook 26
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:41 schreef Arie.B het volgende:
heumeau
quote:"Privézaken ja, je hebt al genoeg verteld"
Ik hoef me nergens voor te schamen, het is toch gebeurd?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat jij dit allemaal verteld![]()
Toegegeven je bent tenminste eerlijk, maar als ik ontgroend was door mijn nicht zou ik dat niet op internet verkondingen![]()
BG was vroeger een echte baas in de clubs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |