quote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit doet me aan het verhaal denken van een zwaar christelijk gelovig getrouwd stelletje dat na 3 jaar bij de dokter komt om te zeggen dat ze geen godsvruchten hebben mogen ontvangen. bleken ze bij navraag uit onkunde alleen maar anaal geneukt te hebben.
Klootzak, die jongen is geen failure, hij is moedig dat hij het heeft durven doen.quote:
Damn je verwoord dat echt top, dat gevoel heb ik namelijk zelf echt constant, ik moet aan de lopende band van mensen horen hoeveel ze wel niet neuken, en ik voel me dan echt extreem eenzaam door, alsof ik wat mis weet je, aan de andere kant vind ik het onzin maar toch, voelt gewoon klote.quote:Op maandag 17 september 2007 23:08 schreef LangeJan het volgende:
Ja, wat BG zet, als je op je 26e nog maagd bent en dan eindelijk eens mag neuken, terecht dat je blij bent! Wat voor de een vanzelfsprekend is, hoeft dat voor de ander niet zo te zijn en daarmee heb ik alles eigenlijk wel gezegd.
Je moet je eens voorstellen, je vrienden (die je al kent vanaf je 16e) die neuken alles wat los en vast zit, op je 26e ga jij nog steeds om met dezelfde vrienden. Dan heb je dus 10 jaar aan neukverhalen aan moeten horen, waarmee het gevoel dat je iets mist alleen al die tijd maar sterker word! Je moest eens weten hoe frustrerend het kan zijn om maagd te zijn en te blijven. Ik zeg, props voor die gast van 26 en laat hem lekker blij zijn!![]()
Dat kan vanavond nog als je het echt zou willen!quote:Op maandag 17 september 2007 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Damn je verwoord dat echt top, dat gevoel heb ik namelijk zelf echt constant, ik moet aan de lopende band van mensen horen hoeveel ze wel niet neuken, en ik voel me dan echt extreem eenzaam door, alsof ik wat mis weet je, aan de andere kant vind ik het onzin maar toch, voelt gewoon klote.
alsof ik zielig ben ofzo, maar ik hoef helemaal niet zielig te zijn dat is bs, neuken is ook niet alles, maar wat wel kut is dat mensen er grapjes over maken zo dat als ze van die sexgrapjes onderling maken en dan zeggen van "Ohja maar jij snapt dat niet he"
Dat vind ik echt een kutstreek ookal is dat neit zo bedoeld... voelt klote..
Ik zou ook een week lang buiten zinnen zijn en aan iedereen vertellen dat ik geen maagd meer ben zou ik ooit ontmaagd worden.
dude lees mijn berichtquote:Op maandag 17 september 2007 23:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen die jongen uitlachen, lach mij dan ook uit want ik ben 24 en nog maagd, stelletje facking gemene lui hier...
BG ben je nu serieus?quote:Op maandag 17 september 2007 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Damn je verwoord dat echt top, dat gevoel heb ik namelijk zelf echt constant, ik moet aan de lopende band van mensen horen hoeveel ze wel niet neuken, en ik voel me dan echt extreem eenzaam door, alsof ik wat mis weet je, aan de andere kant vind ik het onzin maar toch, voelt gewoon klote.
alsof ik zielig ben ofzo, maar ik hoef helemaal niet zielig te zijn dat is bs, neuken is ook niet alles, maar wat wel kut is dat mensen er grapjes over maken zo dat als ze van die sexgrapjes onderling maken en dan zeggen van "Ohja maar jij snapt dat niet he"
Ik zou ook een week lang buiten zinnen zijn en aan iedereen vertellen dat ik geen maagd meer ben zou ik ooit ontmaagd worden.
Zie post daarbovenquote:
Neuken is niet alles idd. Maar toch, het gevoel hebben dat jij degene bent die iets mist, door bv. zo een opmerking kan best pijnlijk zijn jaquote:Op maandag 17 september 2007 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is wel heel overdrevenquote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Neuken is niet alles idd. Maar toch, het gevoel hebben dat jij degene bent die iets mist, door bv. zo een opmerking kan best pijnlijk zijn jaMensen denken daar veel te licht over. Onbewust triggert dat het gevoel van eenzaamheid en de gedachte, wat doe ik verkeerd?
Maar ik zeg, je doet niks verkeerd. Als sex zonder betekenis hetgeen is wat ik moet missen, dan mis ik het maar! Is het niet in dit leven, dan maar in het volgende. Ondertussen gewoon lekker je leven leven. Af en toe effe goed klem zuipen kan ook helpenEn verder, tjah, laat ze maar lullen
![]()
Hoezo? Ik vind het wel meevallen, is alleen om extra te benadrukken dat je je dus niet zo druk hoeft te maken.quote:
Ja. Is dat zo vreselijk grappig?quote:
Macho gedrag en hoe lekker was ze eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2007 09:03 schreef Miljonair het volgende:
.. en loopt nu aan één stuk door te zeiken!![]()
Een van mijn vrienden heeft dus vorig weekend voor het eerst geneukt, hij is dus ontmaagd.
Die kerel is 26, dus dat is vrij laat...![]()
Nu loopt ie dus al een week te ouwehoeren over zijn eerste keer en hoe lekker dat wijf was. Lekkere borsten, mooi figuurtje, strak, etc, etc....![]()
En hij is het meest trots op het feit dat zij op hem is afgestapt en dat hij er zelf niets voor heeft gedaan....![]()
Ik snap wel dat het een hele ervaring is, maar waarom moet je daar in godsnaam mee te koop lopen als je al 26 bent...![]()
Been there, done that.![]()
Klacht: vriend van 26 is ontmaagd en gedraagt zich meteen als een 16 jarige....![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja. Is dat zo vreselijk grappig?
quote:Geboortedatum: 09-08-1983
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |