is een 'vriend hebben' een garantie dat je ontmaagd bent jah?quote:Op maandag 17 september 2007 11:34 schreef Miljonair het volgende:
[..]
23 en al 5 jaar een vriend...![]()
Mischien dat je het kunt voorstellen hoe speciaal zoiets kan voelen als je dat nog nooit hebt gedaan?quote:Op maandag 17 september 2007 09:03 schreef Miljonair het volgende:
.. en loopt nu aan één stuk door te zeiken!![]()
Een van mijn vrienden heeft dus vorig weekend voor het eerst geneukt, hij is dus ontmaagd.
Die kerel is 26, dus dat is vrij laat...![]()
Nu loopt ie dus al een week te ouwehoeren over zijn eerste keer en hoe lekker dat wijf was. Lekkere borsten, mooi figuurtje, strak, etc, etc....![]()
En hij is het meest trots op het feit dat zij op hem is afgestapt en dat hij er zelf niets voor heeft gedaan....![]()
Ik snap wel dat het een hele ervaring is, maar waarom moet je daar in godsnaam mee te koop lopen als je al 26 bent...![]()
Been there, done that.![]()
Klacht: vriend van 26 is ontmaagd en gedraagt zich meteen als een 16 jarige....![]()
In mijn geval wel ja.quote:Op maandag 17 september 2007 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is een 'vriend hebben' een garantie dat je ontmaagd bent jah?
Je mag er heus wel blij mee zijn, maar als je 26 bent hoef je daar niet een hele week mee te koop lopen....quote:Op maandag 17 september 2007 15:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien dat je het kunt voorstellen hoe speciaal zoiets kan voelen als je dat nog nooit hebt gedaan?
Sukkel.
Ik ben zelf 24 en nog maagd, mag ik straks niet blij zijn als ik eens geneukt heb? Ben ik dan ook een sukkel net als die vriend van je?
Op je 16e pas ontmaagd wordenquote:Op maandag 17 september 2007 09:03 schreef Miljonair het volgende:
Klacht: vriend van 26 is ontmaagd en gedraagt zich meteen als een 16 jarige....![]()
Op je 24e nog steeds zulk soort reacties geven...quote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op je 16e pas ontmaagd worden![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die in hun jeugd al ontmaagd worden zijn de grootste sukkels trouwens.
Tot wanneer behoor je tot 'de jeugd' volgens jou?quote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderen horen geen seks te hebben, vroeger hadden mensen ook voor het eerst seks toen ze in midden 20 waren, waarom zou dat nu iemand een loser maken? Mensen die al neuken als ze zelf nog kind zijn zijn juist losers. Ze weten niet wat ze willen en het is ook niet speciaal.
Maar wel lekker....quote:Op maandag 17 september 2007 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderen horen geen seks te hebben, vroeger hadden mensen ook voor het eerst seks toen ze in midden 20 waren, waarom zou dat nu iemand een loser maken? Mensen die al neuken als ze zelf nog kind zijn zijn juist losers. Ze weten niet wat ze willen en het is ook niet speciaal.
Het is zeker wel speciaal als je 26 bent en je pakt wat je pakken kan, juist omdat je al 26 bent?quote:Op maandag 17 september 2007 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Wanneer pleur jij nou eens van een balkonquote:Op maandag 17 september 2007 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Ga eens terug naar de basisschoolquote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Maar wel lekker....
Ben jij meschien lelijk?![]()
Ga jij eens dood.quote:Op maandag 17 september 2007 16:10 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ga eens terug naar de basisschool![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef BaajGuardian het volgende:
drie? Vier toch?quote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
het wordt steeds doller. vroeger hadden volksmeisjes op hun 16e drie kinderen.
Ik heb een fotoboek.quote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Maar wel lekker....
Ben jij misschien lelijk?![]()
Wat geloof je niet? Dat ik nog maagd ben?quote:PS. Waarom geloof ik je niet?
Pakt wat je pakken kan??? Het zijn geen broodjes hoor....het zijn mensen...quote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Het is zeker wel speciaal als je 26 bent en je pakt wat je pakken kan, juist omdat je al 26 bent?![]()
ja of al 2 kleinkinderen.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 09:48 schreef Waaghals het volgende:
Nu ben je de enige maagd in je vriendengroep. Vervelend hoor.
Want alleen lelijke mensen neuken niet voor hun mid. 20e?quote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef floris.sp het volgende:
topic is niks waard zonder foto
Ga je binnenkort neuken dan?quote:Op maandag 17 september 2007 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Want alleen lelijke mensen neuken niet voor hun mid. 20e?![]()
Is Waarheid jouw kloon?quote:Op maandag 17 september 2007 16:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Pakt wat je pakken kan??? Het zijn geen broodjes hoor....het zijn mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |