quote:Op maandag 17 september 2007 09:13 schreef Miljonair het volgende:
[..]
[..]
Napraters![]()
Verzin zelf iets.![]()
Als het zo makkelijk gaat, dan telt het niet mee als eerste keer... Vriend van TS (of zou hij het stiekem zelf zijn?? Vriend? Jaja...quote:Op maandag 17 september 2007 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil ook zo'n wijf!
quote:Op maandag 17 september 2007 11:32 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Als ik puur op je avatar afga, zou ik denken dat je ze er persoonlijk vanaf zou helpen!![]()
quote:
Nu komt de aap uit de mouw! Je bent jaloers omdat hij op vrouwen valt!quote:Geslacht:Man
quote:Op maandag 17 september 2007 12:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
[..]
Nu komt de aap uit de mouw! Je bent jaloers omdat hij op vrouwen valt!![]()
Waarom?quote:Op maandag 17 september 2007 12:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Deze kan ook wel naar ONZ.
Moet je goed helpen zoeken. Mijn Oma bad altijd naar de Heilige Antonius als ze iets kwijt was en dat scheen te helpen.quote:Op maandag 17 september 2007 09:16 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Z'n maagdelijkheid is ie dus kwijt....![]()
"Heilige Antonius, beste vrind,quote:Op maandag 17 september 2007 12:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Moet je goed helpen zoeken. Mijn Oma bad altijd naar de Heilige Antonius als ze iets kwijt was en dat scheen te helpen.
quote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
"Heilige Antonius, beste vrind,
zorg dat ik mijn maagdelijkheid terug vind"![]()
Daar zijn toch speciale herstellingsklinieken voor? Zodat je als maagd het huwelijk in kan, al heb je je daarvoor een slag in de rondte geneuqt? Of is dat voorbehouden aan een bepaalde subgroep van de nederlandse samenleving?quote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
"Heilige Antonius, beste vrind,
zorg dat ik mijn maagdelijkheid terug vind"![]()
Theoretisch ben je nog eigenlijk maagd, want een kont telt niet!quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Mijn klacht is nog steeds heel serieus hoor!![]()
dit doet me aan het verhaal denken van een zwaar christelijk gelovig getrouwd stelletje dat na 3 jaar bij de dokter komt om te zeggen dat ze geen godsvruchten hebben mogen ontvangen. bleken ze bij navraag uit onkunde alleen maar anaal geneukt te hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef DR878 het volgende:
[..]
Theoretisch ben je nog eigenlijk maagd, want een kont telt niet!
quote:Op maandag 17 september 2007 09:14 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Heeft hij ook verteld wat ze kostte?
Ai, die zitquote:Op maandag 17 september 2007 15:42 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Zeker het gat in je teddybeer dat is ontstaan door al het sabbelen...?![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:13 schreef Miljonair het volgende:
[..]
[..]
Napraters![]()
Verzin zelf iets.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |