hij is terugquote:Op woensdag 19 september 2007 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoef me nergens voor te schamen, het is toch gebeurd?
Waarom zou ik me er dan nu voor schamen, mensen die teveel om het imago (ego) geven beperken zichzelf in hun ontwikkeling
Heet hij Chris?quote:Op maandag 17 september 2007 09:03 schreef Miljonair het volgende:
.. en loopt nu aan één stuk door te zeiken!![]()
Een van mijn vrienden heeft dus vorig weekend voor het eerst geneukt, hij is dus ontmaagd.
Die kerel is 26, dus dat is vrij laat...![]()
Nu loopt ie dus al een week te ouwehoeren over zijn eerste keer en hoe lekker dat wijf was. Lekkere borsten, mooi figuurtje, strak, etc, etc....![]()
En hij is het meest trots op het feit dat zij op hem is afgestapt en dat hij er zelf niets voor heeft gedaan....![]()
Ik snap wel dat het een hele ervaring is, maar waarom moet je daar in godsnaam mee te koop lopen als je al 26 bent...![]()
Been there, done that.![]()
Klacht: vriend van 26 is ontmaagd en gedraagt zich meteen als een 16 jarige....![]()
Zoja,quote:
neh, dat lukt zelf het grootste gedeelte van de lelijke mensen welquote:Op maandag 17 september 2007 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Want alleen lelijke mensen neuken niet voor hun mid. 20e?![]()
Je vielt toch ook op jongensquote:Op woensdag 19 september 2007 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoef me nergens voor te schamen, het is toch gebeurd?
Waarom zou ik me er dan nu voor schamen, mensen die teveel om het imago (ego) geven beperken zichzelf in hun ontwikkeling
Hoezo lukken, zoals ik al zei had ik de meiden om me heen, maar ik heb altijd alles afgeslagen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:16 schreef Beckham het volgende:
[..]
neh, dat lukt zelf het grootste gedeelte van de lelijke mensen wel
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoezo lukken, zoals ik al zei had ik de meiden om me heen, maar ik heb altijd alles afgeslagen.
Idd.... daar heb ik me al vaak over verbaasd...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:16 schreef Beckham het volgende:
[..]
neh, dat lukt zelf het grootste gedeelte van de lelijke mensen wel
in alle opzichtenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent de nieuwe Andre van Duin
![]()
oke beter dus TS, hoef je het niet steeds meer aan te horenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:48 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Stakker... Ach, normaal valt het reuze mee!![]()
Heb hem gisteren weer gezien en hij heeft er geen woord over gezegd.. eindelijk!![]()
Nadeel is dan, dat andere er wel naar gaan vragen, maar hij heeft alles afgedaan met "Privézaken ja, ik heb al genoeg verteld"
hoewel niet helemaal Andre heeft al noekie gehadquote:
Op die leeftijd worden mensen gemiddeld geslachtsrijp, dus dat is niet meer dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet wat mensen zo ongelovelijk grappig vinden aan het maagd zijn op je 24e..
Ik vind het ongelovelijk imbeciel als mensen al seks hebben op hun 15e
Opgelost dus!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
oke beter dus TS, hoef je het niet steeds meer aan te horen
nee man nog geen slotje, de discussies zijn nog te hilarischquote:
gephotoshoptquote:Op woensdag 19 september 2007 11:34 schreef DoimeN het volgende:
BG, en Gexqon, als die foto's in jullie FoBo echt zijn, dan snap ik niet echtwaarom jullie nog maagd zijn....
Jullie zijn niet lelijk, ik heb veel lelijkere vrienden die zich het schompes neuken, ik zou het toch zoeken in je social skilzz en er gewoon wat aan doen!
Mag ik dat als een compliment opvatten? als in dat je mij grappig vindtquote:Op woensdag 19 september 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent de nieuwe Andre van Duin
![]()
heey BG, volgens mij mag je dat niet zijn!quote:ik ben op seksueel gebied parthenofiel en dat is al moeilijk genoeg ja, want dat word al sowieso niks.
NEEquote:Op woensdag 19 september 2007 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mag ik dat als een compliment opvatten? als in dat je mij grappig vindt
Maar ik ben iig serieus, ik heb in dit topic geen woord gegrapt of gelogen.
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
nee man nog geen slotje, de discussies zijn nog te hilarisch
Mij vergelijken met pedofielen, ben je nu trots op jezelf?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:38 schreef Stommie het volgende:
[..]
heey BG, volgens mij mag je dat niet zijn!
partheofiel = iemand die op meisjes in de puberteit valt
![]()
![]()
http://www.pnvd.nl/
speciaal voor jou gelinkt
Je hebt de symptomenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mij vergelijken met pedofielen, ben je nu trots op jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |