Uhm, ik woon er in de buurt, ongeveer...quote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef Aarti het volgende:
Komt hier iemand uit eindhoven?
quote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mogguh.. tyfus kateralles draait
Mogguhquote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mogguh.. tyfus kateralles draait
had intro van studentenvereniging.. echt zo zwaar naar de klotequote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Wat heb je gister gedaan? Ja, gezopen uiteraard, maar waar?
Ik studeer erquote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef Aarti het volgende:
Ehm.... Als je van het station naar de Pathé loopt zit wel het eea, maar namen moet ik ff over denkenquote:Op maandag 17 september 2007 13:43 schreef Aarti het volgende:
Crossover, heb je een tip voor een leuk restaurant in eindhoven? of iemand anders?
ga ik sowieso doen, anders heb ik morgen nog steeds een katertquote:Op maandag 17 september 2007 13:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
Water drinken (en koffie natuurlijk)
Whehe.quote:Op maandag 17 september 2007 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
had intro van studentenvereniging.. echt zo zwaar naar de klote
ook gewoon een half uur gelopen op een stuk van 2 minuten omdat ik verdwaald was(1 rechte weg
)
buurt van ook goed?quote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef Aarti het volgende:
Ik persoonlijk heb goede ervaringen met : http://www.tapasvoorthuis.nl/ spaansquote:Op maandag 17 september 2007 13:43 schreef Aarti het volgende:
Crossover, heb je een tip voor een leuk restaurant in eindhoven? of iemand anders?
Vanuit het station trek je een lijn (ietsje links aanhouden) naar het centrum. Daar loop je overheen (netjes oversteken bij de stoplichten). Dan heb je aan het begin van de straat waar je uitkomt rechts een restaurant. Argentijns geloof ik. Die is goed te doen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:43 schreef Aarti het volgende:
Klote wegwerkzaamheden daar...quote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.... Als je van het station naar de Pathé loopt zit wel het eea, maar namen moet ik ff over denken...
Dat stuk niet meerquote:
Picsquote:Op maandag 17 september 2007 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
als ik straalbezopen ben heb ik ook altijd van die leuke kleren aan als ik thuis kom![]()
Damn shemalequote:Op maandag 17 september 2007 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
als ik straalbezopen ben heb ik ook altijd van die leuke kleren aan als ik thuis kom![]()
ik eet geen rund of varkensvlees, dus dan ben je bij een argentijn snel uitgegetenquote:Op maandag 17 september 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanuit het station trek je een lijn (ietsje links aanhouden) naar het centrum. Daar loop je overheen (netjes oversteken bij de stoplichten). Dan heb je aan het begin van de straat waar je uitkomt rechts een restaurant. Argentijns geloof ik. Die is goed te doen.
Precies het stuk waar je langs komt op weg naar het zuiden vanuit ZH (quote:Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat stuk niet meer, enkelt naar rechts nog
![]()
Mutsen, puntlaarzen en tutu's?quote:Op maandag 17 september 2007 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |