Dat niet, hoogstens erg vaag en echtquote:Op maandag 17 september 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je hebt vast niet zo erg gedroomd als Kevin Costner in de film die wij vanavond gezien hebben...
Klopt maar vraag me niet wie het gemaakt heeft. Het paste perfect in mijn voetbal boycot.quote:Op maandag 17 september 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Dat was toen toch ook die EK of WK kreet... is daar niet nog een liedje van gemaakt??
Ik ben trots op jequote:Op maandag 17 september 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Dankzij de samenvatting in de OP hoef ik niet te vragen naar een TT verklaring waardoor jullie er nooit achter zullen komen dat ik fuck all heb bijgelezen.
Ik ga er vanuit dat jij sowieso bijleestquote:Op maandag 17 september 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Dankzij de samenvatting in de OP hoef ik niet te vragen naar een TT verklaring waardoor jullie er nooit achter zullen komen dat ik fuck all heb bijgelezen.
Ergo: jij wilt alleen met alle dames van de SC naar Portugal... zelfs Moots moet haar man thuislaten?quote:Op maandag 17 september 2007 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
YES
en d'r vent krijgt een week-abo voor de efteling![]()
Super Meetingquote:Op maandag 17 september 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Zeg Schnitzel... wanneer kan ik je afmelding voor zaterdag verwachten?
Nietquote:Op maandag 17 september 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Zeg Schnitzel... wanneer kan ik je afmelding voor zaterdag verwachten?
Kan je me zaterdag niet updaten?quote:Op maandag 17 september 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij sowieso bijleest![]()
Tot nu toe iig de enigen die gemeld hebben dat ze komen... ik vermoed dat er nog wel een paar zijn die stiekem ff komen gluren, maar dat is hun probleem...quote:Op maandag 17 september 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet![]()
Zijn we nogsteeds de enige twee die komen?![]()
Mwah...dat zou ik kunnen doen...quote:Op maandag 17 september 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je me zaterdag niet updaten?![]()
Plan dan ook een beetje beter stomme Duitser.quote:
Mooi zeaux.quote:Op maandag 17 september 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot nu toe iig de enigen die gemeld hebben dat ze komen... ik vermoed dat er nog wel een paar zijn die stiekem ff komen gluren, maar dat is hun probleem...![]()
Ik heb al geregeld dat ik bij m'n ouders slaap dus ik kom met de trein en kan dan lekker aan t bier![]()
jullie willen gewoon met z'n tweeen zijnquote:Op maandag 17 september 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah...dat zou ik kunnen doen...![]()
We doen het rustig aan, elke meet 1 user erbijquote:Op maandag 17 september 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Plan dan ook een beetje beter stomme Duitser. [afbeelding]
Nee... dan is de verrassing er afquote:Op maandag 17 september 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi zeaux.
En dat APK ook komt en speciaal een taart heeft gebakken mogen we nog steeds niet in het openbaar melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |