wat wordt mijn functie?quote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil portefuille van religie!![]()
Nee jij neukt te weinig voor die functie.quote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat zegt al genoeg over jou danquote:Op maandag 17 september 2007 00:08 schreef Computerfreaky het volgende:
Ik vind dat er meestal geen domme reacties zijn op FP.
Daarom wil ik die functie juist! Er word nergens zo veel geneukt als in religieuze kringenquote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee jij neukt te weinig voor die functie.
Waar ben je slecht in?quote:
zelfbeheersing. leger?quote:Op maandag 17 september 2007 00:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar ben je slecht in?
Of buitenlandse zaken.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of buitenlandse zaken.![]()
Nu slapenquote:
ik ben nog klaarwakker, sorry.quote:Op maandag 17 september 2007 00:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu slapen [afbeelding]
nee! ik wil geen tweede pvda...quote:Op maandag 17 september 2007 00:50 schreef RoelRoel het volgende:
Leuk! Een partij met generaliserende nergens op gebaseerde standpunten over vanalles en nog wat...
quote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wij hebben geen partijprogramma nodig met __Saviour__ als opperbaas.quote:Op maandag 17 september 2007 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie schrijft ff een partijprogramma?![]()
Punt 1.: Gratis Fok!en voor alle leden.quote:
betaal jij danquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Punt 1.: Gratis Fok!en voor alle leden. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ben het NIET met je eens!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:43 schreef IHVK het volgende:
Fok!kers en dezelfde mening. daar gaat het al fout.
Wat kost dat?quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 00:08 schreef Computerfreaky het volgende:
Vrijwel alle dingen die nu worden verzonnen, worden verzonnen door idioten, met idiote plannen.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:56 schreef Oproerkraaier het volgende:
Vrijwel alle reacties op de FP worden gedaan door idioten, met idiote plannen.
Iedereen die op de Fok! partij zou stemmen zou ook een idioot zijn...
Tot nu toe is het rechts die regeert en al vrij lang.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Fok is links, niet aan beginnen dus, kost alleen maar geld en de uitgaven zouden dan met 20000 % stijgen.
Blijf maar lekker aan de rechterkant.
Met fokkers aan het roer wordt het vast een stuk socialer inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2007 23:38 schreef Computerfreaky het volgende:
Kan Fok! daarom als een partij opgericht worden? We hebben op dit moment een a-sociale kabinet.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:08 schreef Computerfreaky het volgende:
Ok jij krijgt religie.quote:Op maandag 24 september 2007 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
- Grote steden afschaffen (max 100.000 inwoners)
- Alle voertuigen electrisch
- Maximumsnelheid 50 km/h
- Hoge snelheids metro door het hele land
- Alle onderwijs gratis en voor alle leeftijden
- Drugs vrijgeven
- Verplichte sociale dienstplicht
- Zo veel mogelijk lokale (gemeentelijke) wetten
- Bedrijven zijn verantwoordelijk voor eigen afvalverwerking en energievoorziening (overcapaciteit kunnen ze verkopen aan particulieren)
- Bedrijven zorgen zelf voor uitkeringen en het (her) plaatsen van werklozen.
- Monarchie krijgt geen staatssubsidie meer.
quote:
Rot eens op linkse bosaap.quote:Op maandag 24 september 2007 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
- Grote steden afschaffen (max 100.000 inwoners)
- Alle voertuigen electrisch
- Maximumsnelheid 50 km/h
- Hoge snelheids metro door het hele land
- Alle onderwijs gratis en voor alle leeftijden
- Drugs vrijgeven
- Verplichte sociale dienstplicht
- Zo veel mogelijk lokale (gemeentelijke) wetten
- Bedrijven zijn verantwoordelijk voor eigen afvalverwerking en energievoorziening (overcapaciteit kunnen ze verkopen aan particulieren)
- Bedrijven zorgen zelf voor uitkeringen en het (her) plaatsen van werklozen.
- Monarchie krijgt geen staatssubsidie meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |