die lach van brian spreekt boekdelenquote:Op zondag 16 september 2007 23:57 schreef Maria44 het volgende:
Amanda kent niemand die zo mediageil is als Lieke.
Zelfs Brian lachte hierom tegen Jaap![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 00:00 schreef chufi het volgende:
Dimitri vraagt waar ie die brief heeft gevonden? EN Jaap begint een lull verhaal. Wat the Fuck Jaap heeft Brian toch een brief laten lezen ?
Respect voor de straatvegers die er al zijn. Brian moet hun gelederen maar eens gaan versterken. Wordt hij misschien ook eens nuttig.quote:Op zondag 16 september 2007 23:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Niks erger dan mensen die klappen uitdelen maar zelf niets kunnen ontvangen.![]()
Ik kijk morgen wel even op de VOL filmpjes hoekquote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh sorry je moet natuurlijk lid zijn daarzo!
Ik hoop dat het een vrachtauto is met felle koplampen die het voorzien heeft op brrrrian.quote:Op zondag 16 september 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
Brian ziet licht in de tunnel?? Lieke zou het niet trekken na 23 sep
merciquote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=41859
Maar OOK HEEL DOM dat de 5 alleen maar kunnen reageren op akties van een ander, ze kunnen idd niets zelf verzinnen, hoe triest en een lesje: Hoe zet ik mijzelf te kakken!quote:Op zondag 16 september 2007 23:54 schreef Desii het volgende:
Nu willen ze het plannetje van Lieke met de violist dwarsbomen.
Jammer dat ze zelf niets kunnen verzinnen, alleen maar verknallen voor een ander..... MAAR ook heel dom, dat Lieke die brief op de pc heeft laten staan.
Hij probeert verschillende lijntjes open te houden en probeert tegenwoordig ook goodwill te kweken bij de streamers.quote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef riri het volgende:
[..]
die lach van brian spreekt boekdelen
ook dat hoge geluid wat hij erbij produceert
hij is ontzettend onzeker en probeert alles wat hij doet goed te lullen
Dat is dan ook voor het eerst.........quote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef farceman het volgende:
Van tien :
Gelukkig is Amanda daar om vriendlief weer op het ‘juiste’ spoor te brengen: “D’r kop ziet er sowieso al niet uit, of we haar nou wakker houden of niet!” Waarom heeft Dreams of Beauty Lieke dan uitgenodigd, en niet jou Amanda?
Die sneren van de redactie zijn vaak echt wel super leuk en scherp, hulde voor de schrijvers!
Ik rijd er altijd langs. als ik naar mijn werk ga.quote:Op maandag 17 september 2007 00:02 schreef ToughLove het volgende:
Ik ga proberen om morgen naar de jaarbeurs toe te gaan![]()
Ach die vieze vette Jaap ziet ook een keer een vrouw naaktquote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vertoning is dit weerquote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Roepen van die violist en dat ze van de trouwplannen afweten omdat ze haar brieven hebben gelezen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:02 schreef ToughLove het volgende:
Gewoon erg simpelquote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Ning het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vertoning is dit weer![]()
Dat gore dikke vatsige Cora-monster van 'm telt natuurlijk niet mee. Daar is weinig vrouwelijks aan.quote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach die vieze vette Jaap ziet ook een keer een vrouw naaktDat zal een van de laatste keren zijn in z'n leven
Niet eens gekeken. Ik heb het gezien. Cora schaam je diep!!! Want dit is de man die zogenaamd met je wil trouwenquote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Ning het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vertoning is dit weer![]()
Roep maar naar Lieke dat ze alle brieven op de pc van haar lezen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:02 schreef ToughLove het volgende:
Amanda is een dom kutkind.quote:Op maandag 17 september 2007 00:05 schreef riri het volgende:
amanda:lieke is zo'n angsthaas
nou als lieke iets niet is is het wel een angsthaas
jij bent zelf een superjaloers kreng...die hele kop van amanda staat er naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |