zoiets dusquote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef kvdv het volgende:
Om maar even op de topictitel te reageren:
Redelijk ver, dus bijvoorbeeld bepaalde obstakels beklimmen oid. Of me op gevaarlijk terrein begeven.
Dat van die kikkers is natuurlijk absurd, ik zou nooit en te nimmer een dergelijk beest pijn doen voor een foto. Bij insecten is dat anders, deze zou ik opzich wel even in gevangenschap nemen voor een foto, maar doden niet.
Blijft een lose-lose situatie. Anders gaat het stadse gepeupel de wilde natuur in met hun kaplaarzen maatje 47, hun blikjes, plastic zakken en batterijen om deze dieren in het wild te zien. Gevolg hiervan is de teloorgang van een stel planten en een grote rotzooi.quote:Op zondag 16 september 2007 22:57 schreef kless het volgende:
Komt omdat al die stadse "natuurmensen" genoeg betalen voor dat soort foto's in een boek over die dingen
Jupz. Dus kiezen of delen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijft een lose-lose situatie. Anders gaat het stadse gepeupel de wilde natuur in met hun kaplaarzen maatje 47, hun blikjes, plastic zakken en batterijen om deze dieren in het wild te zien. Gevolg hiervan is de teloorgang van een stel planten en een grote rotzooi.
Alle verhalen zijn waar. of het nu fictie is of nonfictie. woorden als "based on a true story".quote:Op zondag 16 september 2007 23:10 schreef KD-fotografie het volgende:
kless, het verhaal is waar, er waren verschillende ooggetuiges en meerdere instanties zijn aan het zoeken naar deze personen aangezien het om bedreigde diersoorten gaat.
Wij danken u voor de zeer informatieve reactie die u heeft gegeven op dit geopende topic!quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Lemmiwinks het volgende:
Linkse mensen zijn minderwaardig en moeten dood!
Ik vind het onfatsoenlijk om dieren te doden voor een foto, zo heeft idereen zijn of haar eigen principes.quote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef kless het volgende:
[..]
Ik vind het onfatsoenlijk dat je ongevraagt fotos van mensen laat zien in een forum met een verhaal er bij.
een mens kan zichzelf verdedigen... en een dier nietquote:Op zondag 16 september 2007 23:46 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ik vind het onfatsoenlijk om dieren te doden voor een foto, zo heeft idereen zijn of haar eigen principes.
Minstens net zo erg? Nou nee, die mensen kunnen zich verdedigen, en eventuele misverstanden uit de weg ruimen.quote:Op zondag 16 september 2007 22:57 schreef kless het volgende:
Zomaar fotos van mensen publiceren met een verhaal er bij wat verdachtmakingen zijn vind ik minstens net zo erg als wat er beweerd wordt van wat de mensen op de foto zouden doen.(maar gelukkig bleven deze wel staan en hoefde je ze niet in te vriezen of te bedwelmen met een of andere stofje)
Ik ben het verschijnsel nog niet tegengekomen, maar het zou me niet verwonderen dat er op deze manier 'natuurfotografie' wordt bedreven.quote:Op maandag 17 september 2007 00:26 schreef iteejer het volgende:
Walgelijk. En heel goed dat dit in de openbaarheid komt. Dat wil zeggen - áls dit echt waar is.
Ik denk dat je op basis hiervan misschien wel even wat extra aandacht kan vragen bij de dierenbescherming hiervoor. Als de mannen schuldig zijn is de kans klein dat ze met naam en toenaam gaan vragen om verwijdering van de foto's. Als ze onschuldig zijn hadden ze denk ik inmiddels wel gereageerd in dat nederpix-forum?quote:Op maandag 17 september 2007 00:35 schreef KD-fotografie het volgende:
hier staaat 1 ooggetuigen verslag.
http://www.nederpix.nl/viewtopic.php?t=933&postdays=0&postorder=asc&start=36
Later nog een bericht dat hij 3 dode kikkertjes heeft gevonden op die plek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |