En gewoon als ze in de buurt zijn geloof ik. Maar daarna (als hij het 'gevoel' heeft gehad) zou hij dus ook zonder die mensen aan zijn zijde die kracht kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:40 schreef Bupatih het volgende:
Peter's gave is dus, als ik het goed heb begrepen, om iemand anders kracht over te nemen als hij het gevoel wat zij hem bezorgen opnieuw weet op te roepen?
Ja, want dan hoeft hij alleen maar aan ze te denken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En gewoon als ze in de buurt zijn geloof ik. Maar daarna (als hij het 'gevoel' heeft gehad) zou hij dus ook zonder die mensen aan zijn zijde die kracht kunnen gebruiken.
Ik vind die Invisible man wel tof eigenlijk
Zeker tof ja. Misschien herken je hem niet zo snel met die baard, maar dit is dezelfde acteur die in het 1e seizoen Dr. Who speelde (Christopher Eccleston).quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En gewoon als ze in de buurt zijn geloof ik. Maar daarna (als hij het 'gevoel' heeft gehad) zou hij dus ook zonder die mensen aan zijn zijde die kracht kunnen gebruiken.
Ik vind die Invisible man wel tof eigenlijk
Ja, hé, dat heeft ie van Brianquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Schitterend van Sylar trouwens, hij beweegt z'n vingers naar rechts en die Ms. Bennet vliegt ook naar rechts.
Hij is volgens mij ook die slechterik uit "Gone in 60 seconds"quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker tof ja. Misschien herken je hem niet zo snel met die baard, maar dit is dezelfde acteur die in het 1e seizoen Dr. Who speelde (Christopher Eccleston).
[afbeelding]
FF opgezocht en je hebt gelijk. Hij speelde daarin Raymond Vincent Calitriquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook die slechterik uit "Gone in 60 seconds"
Ja, eindelijk weer eens een aflevering kijken!quote:
idd, ik zou het dan ook echt 2x kijken, zeker weten!quote:
Volgens mij kan je via rtlgemist alleen de Nederlandse programma's terugkijken.quote:Op maandag 24 september 2007 01:09 schreef Vlad_Tepes het volgende:
Ben ik nou blind of is Heroes niet trg te kijken via RTL-gemist?
Ja, vet, héquote:Op zondag 23 september 2007 22:58 schreef RedFever007 het volgende:
Zonet distractions gezien
dat einde OMG![]()
Nathan de vader, wie had dat kunnen verzinnen(afgezien van de schrijvers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |