Nu nog nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Daar doelde ik helemaal niet op, vuur en water zijn gewoon mooi tegenovergesteld.
Van Claire's vader weten we nog niet echt veel dacht ik zo.
Save the world!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
"Save the cheerleader!" [afbeelding]
Dat haar vader ook een kracht heeft, heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:05 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Er zit volgens mij totaal geen logica daarin, want de vader van claire heeft een heel andere kracht...
Onverwachte turn offcourse
Heb je dus gemistquote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat haar vader ook een kracht heeft, heb ik dat gemist?
Volgens mij is dat ook nog niet aan de orde geweest, maar er zijn hier mensen die īverderī zijnquote:
Aan het einde van de aflevering The Fix zie je het.... was volgens mij vorige week donderdag uitgezonden?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook nog niet aan de orde geweest, maar er zijn hier mensen die īverderī zijn
Ahja, dan komt het morgen... spannend dusquote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb alleen iets over haar moeder gezien, met d'r aanstekers.
Daarin zit het blijkbaar niet. Maar ik ben wel benieuwd naar zijn superkracht dan, haha! Helaas kan ik het volgende week pas zien. Ik neem het donderdag altijd op en probeer het meestal vrijdag te kijken, maar ik ben dit weekend weg.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Aan het einde van de aflevering The Fix zie je het.... was volgens mij vorige week donderdag uitgezonden?
Neequote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan komt het morgen? Kun je ook alvast vertellen wanneer wie doodgaat?
ja hoor!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als alles hier toch vantevoren komt.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nee.
waarom zou je dat willen weten ?![]()
Ofc kan ik, maar dan kom je mij vermoordenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als alles hier toch vantevoren komt.
Dat van de vader van Claire. Maar goed, het was natuurlijk voor de lol dat je dat moest gaan vertellenquote:
Je weet niet eens wat er met de vader van Claire gaande is... eens kijken wat je morgen gaat roepenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat van de vader van Claire. Maar goed, het was natuurlijk voor de lol dat je dat moest gaan vertellen
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef Treveo het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er met de vader van Claire gaande is... eens kijken wat je morgen gaat roepen![]()
Het is echt niet hier gezegd :/quote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ik weet al wie de vader van Claire is... stomme spoilers![]()
Morgen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |