Ga je gang zou ik zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef MadGuy het volgende:
Godsend en The Fix zijn ook al geweest, dus daar kun je ook een linkje naar de recaps neerzetten.
Thanksquote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef MadGuy het volgende:
Xurk, ik heb je vraag gemist dan. Ik volg ze namelijk ook.Volgens mij kun je die vier delen van Wireless in een ruk doorlezen. Als ik het goed heb introduceren ze een nieuwe karakter die later in de serie opduikt, een exclusieve sneek peak via de comics, dus.
Maar ik vind het zelf ook wat vaag...![]()
als ik allemaal wist wat jij niet wist dan wist ik nog meer dan jij wistquote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En waarom hebben jullie mij dat niet verteld dan?
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik allemaal wist wat jij niet wist dan wist ik nog meer dan jij wistB-)
Wtfquote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik zit me hier te bescheuren, Adrian Pasdar ('Nathan') maakt wel eens filmpjes en dat heeft hilarische, nietszeggende dingen als dit als resultaat. Gemaakt toen ze een week of twee geleden 'on tour' door Europa waren ter promotie van de serie.![]()
Sorry als het al eens is gepost.![]()
OMGquote:Op maandag 17 september 2007 22:58 schreef Cee het volgende:
omfg, CDP staat op deze!. Hij is alleen niet van Adrian, dit filmpje.
Wat denk jij ver door zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef Houniet het volgende:
ben benieuwd of het toekomstige kindje van Matt ook wat kan
Zie Niki, D.L. en Micah. Bovenmenselijke kracht, door vaste objecten heen kunnen en communiceren met elektronische apparaten... Hetzelfde bij Claire, haar moeder is pyrokenetisch. Haar vader, als dei nog leeft, zal vast wel ook iets kunnen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat denk jij ver door zeg.
Het zet me wel aan het denken. Wat nou als 2 heroes samen een kindje maken, wat voor leuke of onpraktische combinaties zou je dan kunnen krijgen?
ik denk eerder hun vader, maar dan zullen we dat nog wel te weten komenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zie Niki, D.L. en Micah. Bovenmenselijke kracht, door vaste objecten heen kunnen en communiceren met elektronische apparaten... Hetzelfde bij Claire, haar moeder is pyrokenetisch. Haar vader, als dei nog leeft, zal vast wel ook iets kunnen.
En dat doet me trouwens vermoeden dat de vader van Peter en Nathan ook iets kon... Of misschien zelfs de moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
SSSST!quote:Op maandag 17 september 2007 01:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wordt nog wel uitgesteld tot na 2007 denk ik :/
Bij Micah is het niet zo zeer een combinatie van de krachten van zijn ouders. Ik zat meer met het idee van moeder met vuur + vader met ijs = kind met ? Dat soort vage combi'squote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zie Niki, D.L. en Micah. Bovenmenselijke kracht, door vaste objecten heen kunnen en communiceren met elektronische apparaten... Hetzelfde bij Claire, haar moeder is pyrokenetisch. Haar vader, als dei nog leeft, zal vast wel ook iets kunnen.
En dat doet me trouwens vermoeden dat de vader van Peter en Nathan ook iets kon... Of misschien zelfs de moeder?
Er zit volgens mij totaal geen logica daarin, want de vader van claire heeft een heel andere kracht...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Bij Micah is het niet zo zeer een combinatie van de krachten van zijn ouders. Ik zat meer met het idee van moeder met vuur + vader met ijs = kind met ? Dat soort vage combi's.
Daar doelde ik helemaal niet op, vuur en water zijn gewoon mooi tegenovergesteldquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:05 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Er zit volgens mij totaal geen logica daarin, want de vader van claire heeft een heel andere kracht...
Onverwachte turn offcourse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |