quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan nog. Sommige series zijn gewoon zo goed dat je ervoor wilt betalen. Gewoon, om het netjes en origineel in de kast te hebben. Heroes is een van de zeer weinige series die ik het waard vind om echt op DVD te hebben
Idd... ik ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:56 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar als ik dat soort series dan eenmaal heb gekocht kijk ik ze nooit meer
dat idee heb ik dus ook. vind het wel mooi om het orgineel te hebben, maar dan staat het in de kast en kom ik er nooit meer aanquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:56 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar als ik dat soort series dan eenmaal heb gekocht kijk ik ze nooit meer![]()
Een van de sterkste punten van Heroes vind ik, is dat alle afleveringen van belang zijn voor het verhaal - en regelmatig naar elkaar verwijzen. Het nadeel daarvan is dat het lastiger is om later een willekeurige aflevering weer eens terug te kijken.
Idd... daarom download ik ze allemaal ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook. vind het wel mooi om het orgineel te hebben, maar dan staat het in de kast en kom ik er nooit meer aan [ afbeelding ]
zo heb ik dat ook met Band Of Brothers
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:21 schreef MadGuy het volgende:
Hoe klein haar rol ook was, ik vond die vrouw met dat superieure gehoor erg goed acteren. Ook toen Sylar haar besloop, die ogen!
En Simone! Dat was onverwacht! Leuk dat die Hana Gitelman, die al eerder werd geïntroduceerd in de Heroes comics nu ineens opduikt in de serie zelf. Spannend, spannend, spannend allemaal!
Heroes!![]()
Dat is waar. Ook de schrijvers wilden van haar af.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Houniet het volgende:
Simonedie had anders toch alles verteld!
Dat heeft volgens mij meer met seizoen 2 te maken dus voor degenen die nog bij seizoen 1 zitten : NIET kijken!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef Teije het volgende:
hier stond een vette spoiler
Even mij unquote, dan kan niemand het meer zienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij meer met seizoen 2 te maken dus voor degenen die nog bij seizoen 1 zitten : NIET kijken!
Inderdaad, ik haat het om de spoilers te lezen :/quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:08 schreef SiGNe het volgende:
Niet iedereen waardeert het..
Maar anderen zien het weer als aansporing om alles snel te downloaden
Hmm, hoeveel heb jij nu gezien? Seizoen 1 en een enkele aflevering van seizoen 2? Toen Lost zover was, had ik ook de box gehaald van seizoen 1. Daar is het ook bij geblevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan nog. Sommige series zijn gewoon zo goed dat je ervoor wilt betalen. Gewoon, om het netjes en origineel in de kast te hebben. Heroes is een van de zeer weinige series die ik het waard vind om echt op DVD te hebben
Niki.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef MadGuy het volgende:
En, voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Oh lala!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |