zijn dat al je eisen al?quote:
quote:
Je weet toch al dat ik met een demper speel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag komt later
![]()
![]()
Ja, maar ook buiten de baan ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Je weet toch al dat ik met een demper speel?
haal dan direct cup a soup is toch in de aanbiedingquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, maar ook buiten de baan ?![]()
Ik ga naar AH , boef![]()
Donequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
haal dan direct cup a soup is toch in de aanbieding![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Wil je ons een beetje gek maken met die plaatjes van die dames in schaarse kledij ?
Niet te bijdehand hequote:
Piet, ik deed het voor jou, om je studentenleven wat lekkerder te maken. Ik zelf vind die 2 tijger wijven behoorlijk lelijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet te bijdehand he, hij doelt op de
tijgerpakjes
.
Lostquote:Op woensdag 26 september 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]![]()
Hoe denk je dat het voelt om thuis te komen en dit aan te treffen( achter glas)
![]()
Beter als niets ??quote:Op woensdag 26 september 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]![]()
Hoe denk je dat het voelt om thuis te komen en dit aan te treffen( achter glas)
![]()
Ik heb een paar afleveringen gezien, lang geleden.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lost, dat duurt echt nog zo lang
.
Lost is de beste serie ooit gemaaktquote:Op woensdag 26 september 2007 00:10 schreef ppi het volgende:
Ik heb een paar afleveringen gezien, lang geleden.
Was wel leuk maar hoeveel afleveringen zijn er wel niet ????
En zitten ze nog steeds op dat eiland ?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lost is de beste serie ooit gemaakt. Er zijn inmiddels 3 seizoenen van ruim 20 afleveringen per seizoen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:14 schreef ppi het volgende:
En zitten ze nog steeds op dat eiland ?
Series zijn vaak 8-10 gigabyte per seizoen. Met een beetje verbinding nachtje of 3 aan aan laten staan (per seizoen dan natuurlijk)quote:Op woensdag 26 september 2007 00:14 schreef ppi het volgende:
En zitten ze nog steeds op dat eiland ?
Das wel stevig downloaden 60 afleveringen, 30 Gb of zoiets ?
Een eierkoekquote:Op woensdag 26 september 2007 00:18 schreef ppi het volgende:
Heb je vanavond al wel je gevulde koek en een pennywafel gehad Pietje ?
Oke, thanks, als ik ooit nog weer eens in een tv mood ben zal ik Lost overwegen.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Series zijn vaak 8-10 gigabyte per seizoen. Met een beetje verbinding nachtje of 3 aan aan laten staan (per seizoen dan natuurlijk).
oeps sorryquote:Op woensdag 26 september 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
Geen LOST spoilers please![]()
Ik ben nog bezigmet downloaden kijken
Ga pas kijken als je echt tijd heb, verslavingsalertquote:Op woensdag 26 september 2007 00:19 schreef ppi het volgende:
Oke, thanks, als ik ooit nog weer eens in een tv mood ben zal ik Lost overwegen.
Ben je tenminste ook even bezig.
Kan ook op je PCquote:
Welke aflevering ben je nu?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
Geen LOST spoilers please![]()
Ik ben nog bezigmet downloaden kijken
Kloptquote:Op woensdag 26 september 2007 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga pas kijken als je echt tijd heb, verslavingsalert.
Als ik begin dan wil ik het waarschijnlijk ook in 1 ruk uittzien.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga pas kijken als je echt tijd heb, verslavingsalert.
nu ben ik je even kwijt, je bedoeld kijken ?quote:
LOST 3, afl. 6quote:Op woensdag 26 september 2007 00:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je nu?
Je kunt ze op je PC kijkenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:26 schreef ppi het volgende:
[..]
nu ben ik je even kwijt, je bedoeld kijken ?
Dat doe ik ook sinds kort, heb een wat steviger videokaart in dat ding gezet .
Het lijkt alsof die zijn lens kwijt is , hopeloos lost.............quote:Op woensdag 26 september 2007 00:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
KloptTis gevaarlijk
![]()
[afbeelding]![]()
oke dan begrijpen we elkaar, kan idd mijn tv wel weg doen zo langzamerhand.quote:
Ik help hem graag met zoekenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Het lijkt alsof die zijn lens kwijt is , hopeloos lost.............
slaap lekker, en succes met zoekenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik help hem graag met zoeken![]()
![]()
Ga ik nu ook maar even doen, de schat roept me................
Kan hij morgen mn bedroom oogjes zien![]()
[afbeelding]![]()
Heb de afgelopen jaren veel in het engels gemaild in mailgroepen.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben ooit Lost gaan kijken om meer met de Engelse taal in contact te komen (richting Engelse master). Dat was zo'n succes dat ik na 3 seizoen Lost nog Heroes (1), Prison Break (2), 24 (5) en the Kill Point (1) gekeken heb.
Veel leuker dan films of series op tv. Moet nog een half seizoen 24 en dan ben ik door de "bekende" series heen. Nog gerelateerde serietips
?
Moguhquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |