Je moet "Tieten" in je TT zetten.quote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef XL het volgende:
Oh oh.... een naam in de TT die de aanwezigheid van vrouwen suggereert. Nu komen er natuurlijk allemaal van die josti's kijken wat er hier allemaal gebeurd![]()
Vervang mijn naam maar door Heninquote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef XL het volgende:
Oh oh.... een naam in de TT die de aanwezigheid van vrouwen suggereert. Nu komen er natuurlijk allemaal van die josti's kijken wat er hier allemaal gebeurd![]()
Fikker er eens een lekker Andy cap in pleasequote:Op zondag 16 september 2007 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
Ooit zal CMT de OP afhebben.
nehquote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Fikker er eens een lekker Andy cap in please![]()
quote:
Hyquote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef Brahimov het volgende:
Hoi Kleinzusje! Gaat het alweer beter vandaag?
Soms een broodje met een gat in het midden. Amerikanen eten het graag als ontbijt en het is erg lekker met bijvoorbeeld roomkaas, zalm en rucola. Meestal echter bedoelen we er een 6-0 setwinst mee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:41 schreef kleinzusje het volgende:
Wat bedoelen jullie in de tennistopics met een bagel ?![]()
Ja, lijkt inderdaad op een 6quote:
quote:
en vrijdag in Rotterdamquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
Dus Norrage en XL gaan zich zaterdag helemaal lam zuipen in Delft![]()
lollaments, waar?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
Dus Norrage en XL gaan zich zaterdag helemaal lam zuipen in Delft![]()
Ik ga ook hard met pepernoten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
lollaments, waar?
---> pepernoten!!![]()
Ik vind het wel vreemd dat Martin die Future in Neurenberg verkiest boven de Davis Cup. Waarschijnlijk heeft hij al over een nieuw talentje gehoord dat hij met eigen ogen wil bekijken daar. Bij die toppers zie je dat de Daviscup toch eigenlijk meer een speeltuin dan een prestigekwestie is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
Ah, op die fiets.
Moet toch een makkie worden tegen Portugal. Maar goed, zonder onze beste speler durf ik het niet op zeker te zeggen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef ppi het volgende:
Volgens mij was het de Quick-step Predictor-Lotto,linksrechts123, linkse draai - sluit aan, links twee drie enz enz.
Sinds mijn eerste en enige en gelukkig valse bingo in de Predictor Lotto Test ben ik altijd heel voorzichtigquote:
quote:
Corryquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben fan van Corry Konings![]()
En Salsa met een lekkere Negert![]()
En ik vind geschoren wielren benen maar niks![]()
Pepernoten zijn kleine snoepjes die je veel ziet rond december. Ze hebben met tennis niks te maken, maar zijn wel erg lekker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Pepernoten![]()
( = lekkere meiden ?)
Zie je, bagels, pepernotendit is mn lot, sportgeheimtaal
![]()
Dus, zondag wint FF met 6-0, 6-0![]()
quote:
Vrijdag ?, wie vrijdag, wat vrijdag waar vrijdag.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:23 schreef kleinzusje het volgende:
De zak van sinterklaaaaaaaaaaaaaaaas, sinterklaaaaaaaaaaaaas, Sinterklaas wie kent hem niet
Tra lalalalalala![]()
![]()
Morning![]()
Arbeit![]()
Vrijdag![]()
Willeke![]()
Ik zie in september allemaal heerlijke pepernootjesquote:Op woensdag 19 september 2007 09:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vrijdag ?, wie vrijdag, wat vrijdag waar vrijdag.
Is het al vrijdag?
Jaaaaaaa, weekend
* Bruce117 ziet dat het pas woensdagmorgen is en tempert de vreugde een beetje
Geen woooooooooooooorden, maar dahahaadenquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef Brahimov het volgende:
Arrr!
"Arrr!" can mean, variously, "yes," "I agree," "I'm happy," "I'm enjoying this beer," "My team Ajax is going to win it all," "I saw that television show, it sucked!" and "That was a clever remark you or I just made." And those are just a few of the myriad possibilities of Arrr!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:14 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Lekker duidelijk ook![]()
( ik voel me hier met de dag dommer worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |