Ik omdat het heerlijk leedvermaak vanaf de bank is als iemands rijbewijs wordt ingenomen.quote:
als je eigenlijk nooit SBS kijkt heb je die promo niet gezien poppenkontjequote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef Razor21 het volgende:
Frusti mail is eruit :
Beste medewerker,
Hierbij toch even mijn klacht, ik kijk eigenlijk nooit naar SBS6 alleen het programma Wegmisbruikers vind ik op zijn tijd leuk.
Maar nu flikken jullie al 2 maal dat jullie ons lekker maken met Promo's van Wegmisbruikers met daarin leuke fragmenten die dan de bewuste uitzending niet worden uitgezonden.
2 weken terug flikten jullie het met die Ferrari's en nu weer, het hele weeken zie ik een promo van die motorrijder op zijn achterwiel.
Dus ik kijken vanavond wordt het wederom niet uitgezonden, maar pas in de uitzending van volgende week.
Ik vind dit dus GEEN STIJL stelletje paupers als jullie zo mensen moeten lokken om ergens naar te kijken stop er dan mee.
Zou mij niets verbazen dat die film voor morgen avond de Bourne Identity ook niet wordt uitgezonden stiekum, maar Harry Potter 1.
Enkel om maar kijkers te lokken.
Bij deze heb ik SBS6 meteen van mijn TV gepleurd,
Trouwens ik hoop dat de FIOD die belspellen ook gaat verbieden met die pauperspelletjes.
SMS : STOP naar SBS6
Mzl
Sander
Adres : sbs6@publieksservice.sbs.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je eigenlijk nooit SBS kijkt heb je die promo niet gezien poppenkontje
Gedaan met aanvulling :quote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Stuur deze klacht anders ook in voor op teletekst pagina 316
quote:Op zondag 16 september 2007 21:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik noem dit een slimme truc om kijkers te halen.
Maar ik noem dit ook belachelijk triest van SBS 6 om het dan NIET te laten zien.
Verliezer de maand : SBS6
Dat was precies wat ik dacht toen ik het las, en is ook precies wat die mensen bij SBS zullen denken, wanneer ze het lezenquote:Op zondag 16 september 2007 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je eigenlijk nooit SBS kijkt heb je die promo niet gezien poppenkontje
Ja man, telkens dat 'born to be wild' als ze weer zoeen leernicht achterna zitten.quote:Op maandag 17 september 2007 10:29 schreef kikoooooo het volgende:
die keiharde rockmuziek als ze motoren achterna zitten
Geef mij maar blik op de weg, tenminste objectief
Zo klokken ze dus niet.quote:Op maandag 17 september 2007 11:30 schreef j0rrit het volgende:
Pure stemmingmakerij inderdaad. Vind die trajectmetingen soms ook wel twijfelachtig. Iemand rijdt met 100km/h in tegengestelde richting, zij moeten draaien en er met 160 achteraan om het gat dicht te rijden. Gemiddelde snelheid: 120km/h ineens. Dat is toch pure onzin soms. Of dat ze wachten met 'jumpen' totdat ze een hoge snelheid bereikt hebben, en dus alleen dan klokken en niet het volledige traject ervoor.
Maar goed, topic nummer zoveel over Wegmisbruikers.
In sommige gevallen klokken ze dus wel zo. Ze beginnen in ieder geval te vroeg. Wanneer de overtreder staande is gehouden wordt hen verteld dat ze flink door hebben moeten trappen om bij te komen, en dat op basis van hun gemiddelde snelheid de sanctie opgelegd zal worden.quote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zo klokken ze dus niet.
En logisch dat ze alleen het traject meten dat persoon te hard rijdt. Je kan moeilijk de meting door laten lopen als hij voor het stoplicht staat![]()
Waarom zouden ze The Bourne Identity niet uitzenden?quote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef Razor21 het volgende:
Zou mij niets verbazen dat die film voor morgen avond de Bourne Identity ook niet wordt uitgezonden stiekum, maar Harry Potter 1.
http://youtube.com/watch?v=ZBl9IJCJcr0quote:Op zondag 16 september 2007 21:33 schreef Razor21 het volgende:
2 weken terug flikten ze het ook al.![]()
![]()
![]()
De hele week werd je dood gegooid met die promo dat ze die 5 ferrari's van de weg gingen halen..![]()
Dus ik die bewuste aflevering kijken kwam het dus mooi niet, ja de week erop (vorige week dus).
Nu van het weekend dood gegooid met die promo over Wegmisbruikers dat ze die motorrijder die op z'n achterwiel rijdt gaan aanhouden.![]()
![]()
Dus ik net weer de hele aflevering afkijken, komt het weer niet.![]()
![]()
Komt nu dus volgende week weer lieten ze zien.![]()
![]()
Klacht :![]()
![]()
Promo's wegmisbruikers waar je mee dood gegooid wordt vooral in het weekend.![]()
![]()
Beloofde promo's komen de bewuste uitzending niet.![]()
![]()
SBS6![]()
![]()
Valt best mee toch? Als je gewoon het introfilmpje kijkt weet je genoeg. Zet je de tv weer uit, mis je maar 5 seconden van het item. En mocht je het introfilmpje missen, dan herhalen ze dat nog eens 10 keer in dezelfde aflevering.quote:Op maandag 17 september 2007 17:24 schreef Antal het volgende:
das mooi, ik heb het gisteren gemist dus kan ik mooi volgende week mezelf door 4 reclame blokken heen worstelen voordat we bij die motorrijder zijn...
Waar heeft ie dat gelollerpost?quote:Op maandag 17 september 2007 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
die wheelyende motorrijder had op MF heel trots gepost dat hij gisteren op TV zou komendus ik kijken, wachten.. wachten... alleen een of andere suffe BMW rijder die 'alleen' te hard reed
klacht is terecht
Je weet immers maar nooit met SBS6 iedereen gek lopen maken met leuke promo's en op het moment supreme snel iets anders uitzendenquote:Op maandag 17 september 2007 15:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Waarom zouden ze The Bourne Identity niet uitzenden?Die film is uit 2002, hij mag allang op tv vertoond worden.
Koos Speequote:
De afstand tot de gevolgde auto hoeft (bij trajectmeting) niet gelijk te blijven. Het principe is heel simpel:quote:Op maandag 17 september 2007 11:45 schreef j0rrit het volgende:
[..]
In sommige gevallen klokken ze dus wel zo. Ze beginnen in ieder geval te vroeg. Wanneer de overtreder staande is gehouden wordt hen verteld dat ze flink door hebben moeten trappen om bij te komen, en dat op basis van hun gemiddelde snelheid de sanctie opgelegd zal worden.
Niet in alle gevallen blijft namelijk de afstand gelijk. Vind dat sowieso een verwerpelijk systeem, want er wordt geacht dat de agent de afstand inschat en gelijk houdt. Soms varieert dit aanzienlijk naar mijn mening, en klokken ze af wanneer de afstand tussen de VROS auto en overtreder kleiner is dan bij aanvang het geval was. Hiervoor zouden ze in principe een simpele laser afstandsmeter voor kunnen gebruiken. Dan heb je tenminste een objectieve indicatie over afstanden etc. Overigens begrijp ik dat de marge klein is en dat er correctie toegepast wordt. Maar als men rijbewijzen inneemt op basis vanaf 50km/h of meer, dan kan het net die ene kilometer schelen.
Inderdaad. Met die ferrari's hebben ze maar liefst 3(!!!) weken plezier van gehad, eerst iedereen lekker maken en dan pas volgende week uitzenden. De week erna zonden ze die ferrari's weer uit en nu afgelopen week was met die motorrijder die een wheelie maakte en dat word dan niet uitgezondenquote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef Blik het volgende:
316 Teletekst ma 17 sep
***KRO *****************************2/4
***Ergernissen ***Sander Bronts uit
Amersfoort:"Wegmisbruikers vind ik op
zijn tijd leuk.Maar bij SBS6 maken ze
je lekker met promo's met daarin leuke
fragmenten uit Wegmisbruikers die dan
de bewuste uitzending niet te zien
zijn.
Twee weken geleden flikten ze dat al
met die Ferrari's die van de weg zouden
worden gehaald en dit weekend wachtte
ik tevergeefs op de beelden van een
motorrijder die op zijn achterwiel
reed.
Dan blijkt dat dit pas in de uitzending
van volgende week is te zien.Wat een
stelletje paupers om mensen te lokken
met de verkeerde promo's!" ************
*
******rtv ergernis:035-671 3443 *******
volgende index tv index radio nu/straks
Zoals altijdquote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. staat in ALG, gewoon in het 'nieuwe afleveringen Wegmisbruikers' topic
maar MF is plat
Wie? Ik niet iigquote:Op zondag 23 september 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, was jij niet op de MM vandaag?
Waar?quote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. staat in ALG, gewoon in het 'nieuwe afleveringen Wegmisbruikers' topic
maar MF is plat
heey!! die heb ik ook!!!quote:Op maandag 17 september 2007 20:35 schreef Razor21 het volgende:
OMG ze hebben alleen de tekst wat netter gemaakt en ik kom uit Almere niet uit Amersfoort
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07381/teletekst.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
dit is een niet zo verkapte...quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Verkapte-ik-heb-een-lcd-tv-post![]()
Toch grappig om te zien dat ze bij SBS broadcasting tenminste meer fatsoensnormen kennen vergeleken met TS.quote:Op maandag 24 september 2007 18:41 schreef Razor21 het volgende:
Nou een reactie van SBS ontvangen op mijn mail :
Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 16-09-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
De promo van Wegmisbruikers is een algemene aankondiging, die niet specifiek naar een uitzending verwijst. De beelden die u zag zullen binnenkort in het programma worden uitgezonden.
Je vraag was: Beste medewerker,
*verhaal*
Mzl
Sander.
Met vriendelijke groet,
Publieksservice SBS 6.
Alleen geeft SBS niet echt antwoord op de klacht..quote:Op maandag 24 september 2007 19:51 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Toch grappig om te zien dat ze bij SBS broadcasting tenminste meer fatsoensnormen kennen vergeleken met TS.
Daar word ik niet vrolijk vanquote:Op maandag 24 september 2007 20:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ze zien bij SBS ook niet in hou debiel ze bezig zijn met Wegmisbruikers en de Smaakpolitie.
Wat zou jij doen als je zo'n matig geformuleerd mailtje toegestuurd krijgt van een opgehitste Fok!-user?quote:Op maandag 24 september 2007 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alleen geeft SBS niet echt antwoord op de klacht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |